iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   TIP: Koop hier nu je iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/52956-tip-koop-hier-ipad.html)

gserban 28-01-10 14:52

TIP: Koop hier nu je iPad
 
Ik heb hem zojuist gekocht op Amazone

IPAD OP AMAZONE

bramma 29-01-10 11:35

Je linkje werkt niet: Ihre Suche nach ergab leider keine Produkttreffer.

Maar ik wacht denk ik tot iPad 2G, ik vind dit te veel 'n grote iPhone en te weinig een afgeslankte Mac.

gserban 29-01-10 11:42

gister stonden ze er allemaal op via de eerste link en heb hem toen gelijk gekocht met mijn credit card heb daar ook al een bevestiging van er was wel een levertijd van 2-3 maanden.

Later op de dag hebben ze de eerste link verwijderd en is er een nieuwe link gekomen dat je je kan inschrijven op de Ipad dat ze je een mail sturen zodra die binnen is.

Ik heb gevraagd hoe het nu zit met mijn bestelling en ze zeiden dat ik me geen zorgen moest maken en dat het goed zat, maar ze hadden nooit verwacht dat er binnen 1 uur zoveel verkocht zouden worden en hebben daarom de aankoop mogelijkheid afgesloten omdat ze ook nog niet weten hoeveel er binnen gaat komen eind maart.
Dus om niemand teleur te moeten stellen staat deze medeling er nu op maar ze hadden er in 1 uur tijd al 643 verkocht dus dat zegt al wat en belooft wat voor als straks de hel los barst

ze hebben de link aangepast toen ik hem vanmiddag kocht stonden de prijzen erbij en was die 899 voor de 64 gig Wi-Fi 3g

nu staat er iets anders

Apple iPad

wvy 29-01-10 17:56

Eind mei ga ik naar New York, als de dollar een beetje mee wil breng ik mezelf wel eentje mee van de Apple Store op 5th.Av. :d

Zie er alvast naar uit ...

Puck84 30-01-10 19:26

Ik wacht op de volgende versie (net als ik met de iPhone bewust heb gedaan).

Hussie 31-01-10 00:29

Wat moet ik ermee..niks speciaals...

Puck84 31-01-10 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hussie (Bericht 410927)
Wat moet ik ermee..niks speciaals...

Het is een beetje hoe je persoonlijke vereisten zijn. Ik heb bv gemerkt dat ik mijn macbook de laatste tijd vooral gebruik als desktop (via extern scherm en toetsenbord) en slecht een beperkt aantal keren op andere plekken dan mijn bureau. Voor de momenten dat ik hem niet als desktop gebruikt voldoet die iPad voor mij en is hij zelfs praktischer denk ik. (beetje msn'en in de zetel, muziek luisteren op het terras...)

Mijn volgende macbook zou een macbook pro geweest zijn, maar als ik nu even reken dat komt een iPad + Mac mini mij even duur of zelfs goedkoper uit.

hondlustgeenbrood 31-01-10 23:49

Ik w8 nog wel even. Pas wanneer de iPad N3G (Wi-Fi N+3G) rond de 500,- euro kost voor de 16 gb versie, dan koop ik hem zeker.

Bhola 07-02-10 15:31

Hmm kun je hem al bestellen via amazone dan ?
is dat wel vetrouwelijk etc ?
Ik ben van plan om eentje te halen uit Amerika maarja.
Maybe dat me broer er naar toe gaat eind April.
dusja daar op hopen maar
900,- euro in nederland is wel flink geld voor zo iets.

Ducati_Corse 09-02-10 11:15

Ik wacht eerst ff af of GeoHot er wat mee kan :d

En de prijs....Als de dollars worden omgezet naar euro's (900 voor
een 64Gb Wi-Fi/umts) kun je beter een paar honderd er bij doen en
heb je een mediocore tegen high-end aan laptop...waar je meer mee kan (mag !!! ).....de ipad ondersteund bv geen flash,....

bv...een MSI GT640 laptop ( MSI's GT640: laptop met Core i7 en GeForce GTS 250M | Inleiding | Core | Tweakers.net ) voor 1250.....

Kokkie76 09-02-10 19:23

Ik wacht ook maar eerst eens de eerste reacties/gebruikerservaringen/prijsdaling af voordat ik ff 899 voor de 64 gig Wi-Fi 3g aftik :eek:

TheStijg 08-03-10 15:12

Gelukkig ben ik in april in Engeland, dan neem ik voor mijn moeder een iPad mee.. :)

S¡mon 09-03-10 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hondlustgeenbrood (Bericht 411235)
Ik w8 nog wel even. Pas wanneer de iPad N3G (Wi-Fi N+3G) rond de 500,- euro kost voor de 16 gb versie, dan koop ik hem zeker.

Wi-Fi 802.11n zit er al standaard in (van 16 GB Wi-Fi, tot 64 GB 3G).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.