//

iPad internet dmv iPhone tethering

iPad internet dmv iPhone tethering discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijd dat ze het netwerk maar eens flink gaan uitbreiden en de FUP gaan schrappen. Hoeveel klanten bij Tmob hebben straks EN een iPhone EN ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-02-10, 10:42
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Tijd dat ze het netwerk maar eens flink gaan uitbreiden en de FUP gaan schrappen. Hoeveel klanten bij Tmob hebben straks EN een iPhone EN een iPad? Zoveel gebruik zal er dus niet van gemaakt gaan worden.
Trouwens..hier in de duin en bollenstreek nog lang niet overal 3G bereik, dus er valt zelfs weinig te tetheren ;-)
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-02-10, 21:51
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paz Bekijk bericht
Ik ben toch benieuwd wat er daadwerkelijk uitgebracht gaat worden. Straks blijkt dat er toch een 3G iPad uitgebracht wordt buiten de US. Zou mooi zijn .
Dat dat gebeurd is al duidelijk vanaf de aankondiging van de iPad
  #23  
Oud 16-04-10, 14:48
seagull seagull is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 55
Standaard iPad via iPhone

Net eergisteren de Ipad 64 GB in huis, Mywi op m'n iPhone (jailbreak) aangezet en ja hoor netjes via de hotspot, die je dan op de iPhone hebt gemaakt, internetten op de iPad. Hetzelfde trucje kun je ook doen voor je macbook (pro).
  #24  
Oud 04-06-10, 09:21
WDJ WDJ is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 22
Standaard

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iemand wel eens daadwerkelijk zo'n brief van T-mobile heeft ontvangen waarin ze je sommeren minder data te verbruiken... Anyone?
__________________
Iphone 3GS 32Gb Black
  #25  
Oud 04-06-10, 10:44
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

een paar gb per maand dataverkeer op iphone en ipad. waarom wil je dat over 3g doen? als je puur sites bezoekt en beetje youtube kijkt elke dag kom je echt niet 123 an 1gb laat staan meerdere gb data verkeer
  #26  
Oud 08-06-10, 17:00
Appelsaus Appelsaus is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

De Fair Use Policy zegt ook dat het pas niet meer "fair" is als je meer dan 10x het nederlands gemiddelde download. Dus ik gok dat je met een iPad probleemloos kan surfen over je iPhone abbonnement..
  #27  
Oud 08-01-11, 16:55
iBeth iBeth is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard Tmobile over tethering

"Kan ik mijn iPhone met de nieuwste software ook als modem gebruiken?
Tethering zal voorlopig nog niet beschikbaar zijn. De combinatie van de iPhone en de bijbehorende prijsplannen is alleen bedoeld voor internetgebruik op het mobiele toestel. Wil je mobiel internetten op je laptop, dan hebben we daar aparte laptopabonnementen voor.

Op dit moment kijken naar welke aanpassingen er nodig zijn om dit in de toekomst wel mogelijk te maken. We willen er zeker van zijn dat je huidige ervaring met mobiel internet niet minder wordt. Daarnaast willen we de iPhone voor iedereen toegankelijk houden. Dat is ook de reden waarom de iPhone-abonnementen zo scherp geprijst zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom extra kosten in rekening gaan brengen."

http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/ve...de-vragen.html

Mijn conclussie: het is niet verboden.
Over veel data gebruik: als ik uitzending gemist bekijk op mijn mobiel gebruik ik veel data. En dat is niet verboden.
  #28  
Oud 15-01-11, 14:37
Tourtoise Tourtoise is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: ZO-Brabant
Berichten: 14
Standaard

Als ik m'n iPhone Thether via USB en dan aan een laptop hang kan ik gewoon internetten.
Kan ik de iPhone ook met een kabel op die manier aan een iPad hangen en dan internetten?
Ik heb nl een niet-jailbreak toestel.

Vast dank.
  #29  
Oud 16-01-11, 18:34
Tourtoise Tourtoise is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: ZO-Brabant
Berichten: 14
Standaard

Niemand? 
  #30  
Oud 16-01-11, 19:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Nee. Je zult je iPhone moeten jailbreaken. Tenzij je geduld hebt om te wachten op iOS 4.3. Hier zit zeer waarschijnlijk "Personal Hotspot" in.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #31  
Oud 17-01-11, 10:46
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Jailbreaken en Tetherme installerren. Op Ipad iTether en je kan via bluetooth tetheren. Werkt ideaal!
  #32  
Oud 11-04-11, 23:58
arianekok arianekok is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Als je een hotspot (alleen op iphone 4 mogelijk) van je iPhone kunt maken kun je wel tetheren. Je kan ook gewoon wel een iPad met 3G kopen en dan een extra mini sim vragen aan je provider (kosteloos of voor weinig) en dan internetten op je ipad via je telefoonabonnement. Je kunt maar internetten op 1 apparaat tegelijk dan. Ik heb de iphone 3Gs met KPN maar sinds de iOs 4.2.1 is mijn tetheringfunctie ineens verdwenen.
Ben benieuwd op ie er weer op staat met iOs 4.3.1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g blijft naar internet tethering zoeken Seline91 iPhone algemeen 0 21-05-11 21:51
Tethering via iPhone het internet op met de iPad, kan dat? Zeke_NL iPad algemeen 2 06-08-10 08:34
gebruik internet dmv geïnstalleerde apps theworldofdeux iPhone Apps 1 26-05-10 15:46
Internet tethering iPhone OS 3.0 met Windows XP ringojim Archief 7 23-06-09 20:02
Unlocken dmv rebel simkaart krijg ik geen internet verbinding vinstylo Archief 1 19-04-09 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.