Bellen met iPad 3G discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik keek een beetje door de specificaties op de apple site en zag dat er een microfoon tussen de specificaties stond. Dat plus de GSM ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen met iPad 3G
Ik keek een beetje door de specificaties op de apple site en zag dat er een microfoon tussen de specificaties stond. Dat plus de GSM ondersteuning voor de 3G modellen.
Ik vroeg me af. Is het hierdoor niet gewoon mogelijk om te bellen met de iPad. Mocht apple een "phone" app uitbrengen voor de iPad. Maar anders is er altijd nog skype. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is geen "GSM" ondersteuning voor de 3G modellen. Waaruit maak je dat op?
De iPad ondersteund alleen data traffic via de SIM dus bellen zal niet mogelijk zijn. Skypen zou natuurlijk wel kunnen |
|
|||
|
|||
Staat op de technische specificaties pagina van Apple:
http://www.apple.com/nl/ipad/specs/ |
|
|||
|
|||
Ow ik zie het je hebt gelijk.
Staat alleen gegevens. My bad. Maar skype kan dan nog wel. |
|
||||
|
||||
Snap niet helemaal waarom mensen een gsm functie willen op de iPad ? Ik zie je echt nog niet rondlopen met dat ding in je handen of nog gekker aan je oor. Vroeger wou iedereen een zo klein mogelijke gsm, nu willen ze allemaal een brooddoos om mee te bellen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple koptelefoontje in je ipad en bellen maar..ondertussen beetje surfen. Kan handig zijn, zeker als je telefoon leeg is ;-)
|
||||
|
||||
GSM ondersteuning is alleen voor data en niet om mee te bellen.
|
|||
|
|||
kijk eens naar line 2 ,werkt op de ipad 3g ,gratis bellen echter alleen naar usa en canada!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
skype heeft toch een functie waarmee je naar gsm nummer kan bellen alleen moet je skype prepaid kopen maar dat is een heel voordelig tarief volgens mijn 0,6 ct/pm of zo
|
|
|||
|
|||
Sms'en zou wel fijn zijn, bellen maakt me niet zoveel uit.
|
|||
|
|||
Je hoeft niet perse aan je oor te houden, wat dacht je van bluetooth
|
|
|||
|
|||
Er komt een iPadhoes aan die het mogelijk maakt te bellen toch? (die bestaat ook al voor de iPod touch.).
|
|
|||
|
|||
Ohw kijk eens aan, dat wist ik nog niet eens.
Dat maakt het voor mij aantrekkelijk om binnenkort ook een ipad te kopen Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt? Laatst gewijzigd door spyboy023; 26-11-10 om 20:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geloof dat het iets van "iPad Peel" heette. Ahh gevonden: http://www.ubergizmo.com/15/archives...d_edition.html Laatst gewijzigd door Markhispania3; 26-11-10 om 22:14. |
|
|||
|
|||
Bedankt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb XSPhone app op mijn iPhone geinstalleerd. Hiermee kun je, als je Wi-Fi heb, met de iPhone bellen met je eigen VoIP account (handig op vakantie, want dan bel je in je hotel via je thuis lijn en dus het locale tarief).
Ik kan dit programma wel op mijn iPad zetten, maar dan werkt het niet. Ik kan niet bellen. Heeft iemand dit wel werkend gekregen op iPad? |
|
|||
|
|||
Viber werkt. Na installatie op de iphone ook op de ipad geprobeerd, werkt prima!
|
Labels |
bellen, ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via je iPad je mobiel gebruiken om te bellen | Cornee | iPad algemeen | 0 | 19-05-11 01:35 |
bellen met ipad 2 | Hans Nuenen | iPad algemeen | 2 | 13-05-11 10:20 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
Bellen met oordopjes met microfoon = geruis? | GTFO | iPhone algemeen | 1 | 14-10-10 20:08 |
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple | Bert60 | Archief | 2 | 04-10-10 11:19 |
|
|