//

Duitse iPad topic

Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DaPunkt 25e kalenderweek zou volgende week zijn als ik mij niet vergis Nee, we zitten nu pas in week 23. Dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 08-06-10, 15:21
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaPunkt Bekijk bericht

25e kalenderweek zou volgende week zijn als ik mij niet vergis
Nee, we zitten nu pas in week 23. Dat is dus slecht nieuws. Zeker omdat veel mensen toch hoopten dat hij deze week binnen zou komen. Ik denk dat die levering van deze week dus maar heel beperkt is geweest en de paar mensen die nu iets hebben gehad heel veel geluk hebben gehad.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 08-06-10, 15:29
Clint Reno Clint Reno is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Vraag aan de bezittters van een Duitse iPad: zit er een normaal qwerty-toetsenbord op? Een telefoonverkoper vertelde mij onlangs dat de voor Duitsland bestemde iPads een Duitse indeling hebben.

Klopt dit? (lijkt me persoonlijk niet)
  #323  
Oud 08-06-10, 15:32
Maurice013 Maurice013 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 118
Standaard

Balen... Ik ben ook bang dat als ik online bestel ze ineens bellen dat hij er is...
  #324  
Oud 08-06-10, 15:33
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clint Reno Bekijk bericht
Vraag aan de bezittters van een Duitse iPad: zit er een normaal qwerty-toetsenbord op? Een telefoonverkoper vertelde mij onlangs dat de voor Duitsland bestemde iPads een Duitse indeling hebben.

Klopt dit? (lijkt me persoonlijk niet)
Ik heb er zelf dus geen (was al wel duidelijke, ha ha). Maar als het goed is zijn alle iPads gewoon hetzelfde en kun je gewoon kiezen voor Nederlands met een NL toetsenbord.

Laatst gewijzigd door Bert van de Wiel; 08-06-10 om 20:48. Reden: spelfout
  #325  
Oud 08-06-10, 15:42
fuen fuen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Ja, je kunt gewoon kiezen. Ik heb mij toetsenbord in de duitse store ook stiekem even op qwerty gezet.
  #326  
Oud 08-06-10, 15:49
toob toob is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

hoi allemaal,

Ik volg dit forum nu al enkele dagen ivm de beschikbaarheid van de ipad. Ik dacht "maak toch maar eens een account aan".

Ik heb uiteraard ook de Ipad besteld op 1 juni in de gravisstore in Aken. Ik word langzaam aan ook wel ongeduldig. Net nog even contact gehad met de gravisstore in aken, maar zij konden mij absoluut niks vertellen over de levering. Alleen dat ze bellen als de ipad er is, maar dat was bekend.

Het betreft trouwens een 32gb Wi-Fi.
  #327  
Oud 08-06-10, 15:53
Maurice013 Maurice013 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 118
Standaard

Heb net toch maar even besteld in de webshop van Gravis.
Ik hoop dat ik hem volgendeweek binnen heb...
iPad 3G 64GB.
  #328  
Oud 08-06-10, 17:20
FrankyDM FrankyDM is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Ben ook al enkele dagen stilletjes aan het meelezen en wil ook wel mijn info delen.

Ik heb op 28 Mei besteld bij cyberport.de, waar ik al mijn hardware koop (ben heel teverden over hen). Ze hebben me toen gemeld dat ze zelf 200 stuks in bestelling hadden maar absoluut geen indicatie konden geven van lever termijn.

Zal laten weten als ik iets meer hoor.
Ik heb een 32 GB 3G besteld.

Nog anderen die bij cyberport besteld hebben?

Laatst gewijzigd door FrankyDM; 08-06-10 om 17:23.
  #329  
Oud 08-06-10, 18:07
erikbiturbo erikbiturbo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik zal ook even mijn info sharen, aangezien ik hier ook veel vandaan heb. Ik heb mijn iPad besteld (en betaald) bij Lots of Bits, zoals iemand hierboven ook gedaan heeft. Het gaat om een 32gb Wi-Fi en ik ben de 12de. Dus ben erg benieuwd wanneer die binnenkomt.

Voordat ik besloten had om dit te doen heb ik denk ik alle winkels in de buurt van dusseldorf & oberhausen (mediamarkt, saturn, gravis en re:mote en de apple retailers) afgebeld. Ik wilde namelijk wel een tripje naar Duitsland maken voor dit magical device. Levering is onduidelijk, waarschijnlijk eind van de week of de week daarop. Maar overal hebben ze gigantische reserveringslijsten die pas serieus worden genomen als je een aanbetaling doet.

Dus voor de mensen die op een lijst staan, ik zou er niet te veel waarde aan geven. Ik heb ook nog niemand hier of op GOT gehoord over dat ze gebeld zijn. Over gravis en re:mote inschrijflijsten heb ik ook een hard hoofd, ze verkopen ze toch wel. Dus waarom de moeite nemen voor een gigantische administratie en contact/bel uren met de kans dat ze niet eens komen opdagen.

Bij een retailer in solingen, sta ik 2de op de lijst. Maar daar willen ze eigenlijk ook een aanbetaling, wat ik niet ga doen. Wel bellen ze me als ze binnen zijn en moet ik er snel zijn anders verkopen ze hem gewoon.

Dus probeer het bij de kleine bedrijfjes. Denk dat je daar veel meer kans hebt. Zoals iemand eerder al aangaf.

Om te wachten tot ze hier in NL zijn lijkt me ook geen goed idee. De retailer hier in Arnhem heeft al een enorme lijst 65+ met reserveringen en weet niet eens precies wanneer ze komen, waarschijnlijk begin juli. Ook daar gaan ze over op aanbetalingen. En ook hij verwacht leveringsproblemen zoals altijd met apple tijdens de introductie periode.

Mijn conclusie; bestel hem via Gravis online of online bij een ander bedrijf dat ook shipt naar NL. Denk echt dat je dan de meeste kans hebt. Of op de bonnefooi en als het lukt is het een mooi geluksmomentje, mocht het niet lukken kan je iig een lekker currywurstje eten en een weiBbiertje drinken.

Check deze tweet voor de mania die er heerst; Telefonat mit Gravis:"Ich habe eine Frage...!" - "Nein wir haben kein iPad....!"

Laatst gewijzigd door erikbiturbo; 08-06-10 om 18:38.
  #330  
Oud 08-06-10, 18:48
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikbiturbo Bekijk bericht
Ik zal ook even mijn info sharen, aangezien ik hier ook veel vandaan heb. Ik heb mijn iPad besteld (en betaald) bij Lots of Bits, zoals iemand hierboven ook gedaan heeft. Het gaat om een 32gb Wi-Fi en ik ben de 12de. Dus ben erg benieuwd wanneer die binnenkomt.

Voordat ik besloten had om dit te doen heb ik denk ik alle winkels in de buurt van dusseldorf & oberhausen (mediamarkt, saturn, gravis en re:mote en de apple retailers) afgebeld. Ik wilde namelijk wel een tripje naar Duitsland maken voor dit magical device. Levering is onduidelijk, waarschijnlijk eind van de week of de week daarop. Maar overal hebben ze gigantische reserveringslijsten die pas serieus worden genomen als je een aanbetaling doet.

Dus voor de mensen die op een lijst staan, ik zou er niet te veel waarde aan geven. Ik heb ook nog niemand hier of op GOT gehoord over dat ze gebeld zijn. Over gravis en re:mote inschrijflijsten heb ik ook een hard hoofd, ze verkopen ze toch wel. Dus waarom de moeite nemen voor een gigantische administratie en contact/bel uren met de kans dat ze niet eens komen opdagen.

Bij een retailer in solingen, sta ik 2de op de lijst. Maar daar willen ze eigenlijk ook een aanbetaling, wat ik niet ga doen. Wel bellen ze me als ze binnen zijn en moet ik er snel zijn anders verkopen ze hem gewoon.

Dus probeer het bij de kleine bedrijfjes. Denk dat je daar veel meer kans hebt. Zoals iemand eerder al aangaf.

Om te wachten tot ze hier in NL zijn lijkt me ook geen goed idee. De retailer hier in Arnhem heeft al een enorme lijst 65+ met reserveringen en weet niet eens precies wanneer ze komen, waarschijnlijk begin juli. Ook daar gaan ze over op aanbetalingen. En ook hij verwacht leveringsproblemen zoals altijd met apple tijdens de introductie periode.

Mijn conclusie; bestel hem via Gravis online of online bij een ander bedrijf dat ook shipt naar NL. Denk echt dat je dan de meeste kans hebt. Of op de bonnefooi en als het lukt is het een mooi geluksmomentje, mocht het niet lukken kan je iig een lekker currywurstje eten en een weiBbiertje drinken.

Check deze tweet voor de mania die er heerst; Telefonat mit Gravis:"Ich habe eine Frage...!" - "Nein wir haben kein iPad....!"

wat was jou bestelnummer via lots a bits?
enne wanneer heb jij hem besteld en hoe heb jij het ingevuld? Oh ja en wat is het rekeningnummer van hun?
  #331  
Oud 08-06-10, 20:17
josse josse is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Ben net terug uit Italië, daar heerst de zelfde schaarste. Nergens eentje gevonden;
  #332  
Oud 08-06-10, 22:27
Flatiner Flatiner is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oosterwolde
Berichten: 39
Standaard

Hallo,

Ik ga vrijdag naar Leipzig misschien dat ze daar voorradig zijn.
Ik heb al 2 gereserveerd bij leipzig gravis.
Ze wisten niet zeker of ze hem dan zouden hebben, maar ze gingen er alles aan doen,omdat ik zo ver weg daar van woon. (8uur rijden (160km/u gemiddeld;p)

mvg Flatiner
  #333  
Oud 08-06-10, 22:59
stebieh stebieh is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb de mijne (16GB + 3G) op 17 mei besteld bij Gravis in Aken, vandaag ook nog even contact en ook daar luidde het dat ze nog geen enkel idee hebben hoe lang het nog duurt, als ik de berichten hierboven lees had ik inderdaad al beter via de online shop besteld...
  #334  
Oud 08-06-10, 23:06
Duveldg Duveldg is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 19
Standaard

Echt balen om te zien dat er vele wachtrijen zijn ontstaan. Vrienden van me verklaarde me voor gek toen ik een usa versie kocht voor de retail europa prijs. Maar nu ben ik blij dit te hebben gedaan. Wat nu ook op gravis op mijn 16 gb wordt geleverd voor mijn vrouw.

Dit zijn slechte voortekenen voor de nederlandse release.
__________________
Iphone: 3GS 16gb zwart
Ipad: 32GB Wi-Fi USA
  #335  
Oud 08-06-10, 23:23
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

is er nog iemand die vandaag zijn iPad heeft ontvangen?
  #336  
Oud 09-06-10, 09:14
smeetsh smeetsh is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 17
Standaard

Webshop bestellingen en daarmee 'harde' bestellingen zullen ze vermoedelijk het eerste bedienen. Reserveringen, en zeker zolang ze geen aanbetaling verlangen is gewoon een lijst die de desbetrefende winkel zelf afwerkt omdat de kans op een no-sale hoger is. Als ik de tweets van Gravis mag geloven hebben ze een begin deze week een partij ontvangen, gingen/gaan ze er een aantal naar de winkels sturen en lijken de UMTS modellen wat moeilijker leverbaar te zijn dan de Wi-Fi only's. Reken er maar op dat ze alles doen wat ze kunnen om zo veel mogelijk apparaten te verkopen maar ze zijn gewoon afhankelijk van wat Apple hun geeft aan hoeveelheden en uitvoeringen.
  #337  
Oud 09-06-10, 10:48
TDBnl TDBnl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Restore in DL geeft aan dat als je nu een iPad besteld, er over 3 à 4 weken kan worden geleverd.
  #338  
Oud 09-06-10, 10:51
Maurice013 Maurice013 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 118
Standaard

Als je het dus allemaal een beetje opsomt komt Apple dus over 3 weken met een grote levering...
  #339  
Oud 09-06-10, 11:19
Bert van de Wiel Bert van de Wiel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 67
Standaard

Vandaag nog steeds stil. Ik heb gisteren nog een mailtje naar Gravis gestuurd, maar daar hebben ze nog niet op gereageerd, terwijl ze dat gewoonlijk wel snel doen. Ik merk dat het gevoel van verheugen op, toch een beetje omslaat in irritatie. Het is gewoon niet fijn dat het zo lang duurt en dat er telkens zeer verschillende berichten komen over levering enzo.
  #340  
Oud 09-06-10, 11:50
vjdewina vjdewina is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Zelfde bijmij, stil. Ik zal vandaag mm tante even langs de winkel sturen, kijken wat ze dan zeggen.
Reageren

Labels
ipad duitsland afhalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het ipad-rij topic borgqueenx Archief 2 29-03-11 20:59
Ipad dode pixel topic bstruik iPad algemeen 17 21-08-10 15:38
Franse iPad topic minijeffrey iPad algemeen 18 21-07-10 21:01
iPad externe speaker topic Luukx iPad algemeen 2 14-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.