Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand al een track & trace code gekregen??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heeft iemand al een track & trace code gekregen??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand ook waar ze de 32gb en 16gb met 3g hebben op voorraad ?
mvg |
|
|||
|
|||
Mooi. Zaterdag in de onlineshop van gravis besteld. Paypal betaald en vandaag verzendmelding gekregen van ups. Helaas ben ik morgen niet thuis. Maar goed dat wordt dit weekeinde leuk spelen
|
|
|||
|
|||
Fijn om te lezen dat mensen eindelijk hun iPad krijgen. Mijzelf inclusief. Ik zal er vrijdag avond mee kunnen spelen
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand toevallig wat de levertijd (hoelang duurt het voordat hij bij mij thuis ligt) is van een Ipad 16GB bij gravis.de ??
En wat zijn de verzendkosten naar Nederland? Mvg. |
|
|||
|
|||
vandaag bestelling geplaatst voor een 64 3G bij Gravis, via int. overschrijving betaald.
Ik zal de verdere ontwikkelingen hier plaatsen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pfffff..
Is er dan nergens ipads op voorraad? 32gb 3g.
Ben ik 4 dagen vrij. denk rij ff naar duitsland is ie overal uitverkocht. |
|
|||
|
|||
besteld bij LOTS A BIT en de betaling is afgeschreven EINDELICH!!! ik heb er zin an... nooit meer vertrouw ik die duitsers meer met je: je staat 3e op de lijst.
|
|
|||
|
|||
stuur gewoon naar elke gravis, mstore, restore, jcs die in de buurt ligt van waar je hem wil halen een mail, liefst in het duits, en je krijgt van 30% binnen de 10 min een antwoord en van 50% de dag zelf, zo heb ik het gedaan met succes!
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik het beste heen gaan?
Kan u voor mij een passende brief in het duits schrijven ? Ben niet zo goed in Duits. Ik wil 16gb en 32gb 3g. mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik nog niet. Zouden die nu nog kunnen komen? Of sturen ze die alleen tijdens kantooruren. Ik zit er met smart op te wachten, want als hij morgen komt kan ik eventueel thuis werken. Maar het is eigenlijk handiger als ik op kantoor ben.
|
|
|||
|
|||
weet iemand waar ik in kleve een ipad kan kopen
of een duitse webshop waar ik hem kan kopen ik heb heel google afgezocht maar niks kunnen vinden. Mvg Thomas |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb een 16 gb Wi-Fi ipad gereserveerd bij gravis in aachen op 2 juni. ik was zo ongeduldig dat ik hun ging bellen, ze zeiden dat ze over 1 week de ipads binne kregen.... |
|
|||
|
|||
mag ik jou een tip geven? nu als een gek bestellen op lots a bit (winkel in duitsland) ze leveren hem binnen een week!!! en niet reserveren want ik stond de 31e mei 3e op de lijst, nooit meer iets van gehoord
|
|
|||
|
|||
32 gb 3g. Kom op mensen. Die winkels worden gek. Waarom niet gewoon online bestellen. wordt hij thuis afgeleverd. mocht je er ineens 2 hebben dan verkoop je er 1 binnen 2 minuten voor dezelfde prijs door. Mijn vermoeden was heel sterk dat betalen beter werkt dan reserveren. Ik heb zaterdag besteld en meteen betaald. Vanochtend mail van ups gekregen. verwachtte leverdatun vrijdag. dat is dus binnen een week en ik hoef de deur niet uit. |
|
|||
|
|||
Waar kan ik nu beter online bestellen? Lots a bits of gravis? En welk model lijkt het best beschikbaar? Ik ga de gok ook wagen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|