Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door elrod Vandaag naar Duitsland gereisd om mijn aldaar bezorgde iPad 32GB 3G (besteld bij Apple) af te halen, tot mijn verbazing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
allebei de Ipads bij Gravis en welke plaats?
Laatst gewijzigd door siebehuisman; 11-06-10 om 21:08. Reden: ja doe ik af en toe wel eens |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
dee 32Gb heb ik bij apple.de zelf besteld. De 16GB heb ik bij Gravis online besteld en allebei laten leveren bij een adresje in Aken.
|
|
|||
|
|||
Vandaag bij https://www.goapple.de/ besteld en post adres opgegeven in NL, zal bij benieuwen hoe lang het gaat duren. Stay tuned...
|
|
||||
|
||||
afgelopen nacht een ipad 16 gb 3g besteld bij Gravis.de via paypal. geld is al van m'n rekening geschreven. nu maar bij de deur kamperen.
ik neem aan dat de ipad eerder komt dan de release in nederland? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus dan zou het idd eerder zijn als de release in NL. |
|
|||
|
|||
wij zijn denk ik de enige die-hards die over zijn gebleven.. de rest is helaas al vertrokken omdat ze al een ipad hebben maar hoe staat het met jou bestelling. Welke status heb je en heb je al idee wanneer en hoe
|
|
||||
|
||||
Ook Gravis is afhankelijk van de levering van Apple, dat zeggen ze ook op de site. maar ik denk idd dat het ongeveer 10 dagen is. hou het wel in de gaten, ik heb van de week de factuur gehad, maar geen verzendbevestiging terwijl hij dus wel geleverd is.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook in afwachting van mijn iPad (besteld bij Gravis).
Besteldatum: 8 juni 2010 Betaalmethode: Paypal Versie: 64 GB, 3G Status is nu geel vakje: bestellt Laatst gewijzigd door yelmo; 12-06-10 om 14:10. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgend weekend aan het ipadden?
Ik had eergisterenavond een mail gezonden naar Gravis, voorlopig zonder enige reactie. Gisterenavond vond ik nog een Apple Reseller in Aachen, ik stuurde dezelfde mail naar info@aixxess.de, en daarnet kreeg ik het volgende: vielen Dank für Ihre Email. Wir sollen erst nächste Woche eine größere Lieferung iPads bekommen - wir werden eine Vorbestellung für Sie anlegen und Ihnen eine Email schicken sobald Ihr Gerät dabei ist. Wann genau es kommt, können wir Ihnen leider nicht sagen. Viele Grüße, Dat is al meer hoopgevend dan de 3 weken waar ander verkopers over spreken. |
|
|||
|
|||
status blijt bestellt. Daar kan je dus niet aan zien of hij ook geshipped wordt. Wachten tot je een bericht van UPS krijgt.
|
|
|||
|
|||
Ik typ dit vanaf mijn iPad, hijs echt chill. Ik heb em net uit Duitsland gehaalt. Ook mij zul je in dit topic niet meer terug zien
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan toch maar nog een keer voor de goede orde: Model: iPad 32GB Wi-Fi Besteld bij: Gravis Münster (in de winkel zelf) Besteld op: 29/5/2010 Was binnen op: 9/6/2010 Groetjes, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de statistieken:
Besteldatum: 2 juni 2010 in de onlineshop van Gravis Betaalmethode: Paypal Versie: 16 GB, 3G Status: bestellt Behalve de bevestiging van de betaling waar ik om gevraagd had, heb ik niets meer gehoord. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook te lang gewacht met het wachten op de belletjes, die maar niet kwamen. Heb toen de 8e besteld en nu even afwachten..... |
|
|||
|
|||
Om jullie even te informeren. Vandaag (dan eindelijk) mijn iPad opgehaald bij de Gravis winkel in Munster. Het betreft de iPad 32GB met Wi-Fi.
Heb er vijf uur voor moeten rijden maar had dat liever dan hem te laten opzenden. Heb de iPad twee weken gelden per email gereserveerd en zou bericht krijgen als hij binnen was. Dat mailtje kreeg ik gister. |
|
||||
|
||||
Dat is niets, ik heb er +5000 km moeten voor vliegen
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|