iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Duitse iPad topic (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/56834-duitse-ipad-topic.html)

Rene3g 01-07-10 10:27

Dit kan wel kloppen ja, las dit een aantal berichten terug ook, dit is dan ook het enige 3g model die leverbaar is ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ (Bericht 480357)
Heb net bij gravis de 64 gb 3G besteld, deze is volgens de gegevens in 'mein konto' 'sofort lieferbar', zou dit kloppen ???


WilkovF 01-07-10 10:28

Bij de winkel in Onsnabrück nu ook. Zullen ze een hele lading Nederlandse Ipads binnen hebben gekregen? Heb niks meer gehoord van ze via de mail.

Rene3g 01-07-10 10:29

Ik vermoed dat ze alleen de 3g 64 gb binnen hebben gehad, of ook andere maar dat die naar bestellers zijn verstuurd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WilkovF (Bericht 480361)
Bij de winkel in Onsnabrück nu ook. Zullen ze een hele lading Nederlandse Ipads binnen hebben gekregen? Heb niks meer gehoord van ze via de mail.


Wim_ 01-07-10 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g (Bericht 480360)
Dit kan wel kloppen ja, las dit een aantal berichten terug ook, dit is dan ook het enige 3g model die leverbaar is ;)

Aha, dan zou de levering snel kunnen volgen ... :rolleyes:

WilkovF 01-07-10 10:43

heb ook een 3G 64BG laten reserveren, maar hoor niks. Als ze er een voor mij achter houden ben ik van plan om deze zaterdag op te halen. Heb geen zin om voor niks te rijden. Nog maar even geduld. Als je ze belt, kunnen ze een beetje Engels. Woon vlak bij de grens, maar mijn Duits is niet om aan te horen.:O

Wim_ 01-07-10 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WilkovF (Bericht 480367)
heb ook een 3G 64BG laten reserveren, maar hoor niks. Als ze er een voor mij achter houden ben ik van plan om deze zaterdag op te halen. Heb geen zin om voor niks te rijden. Nog maar even geduld. Als je ze belt, kunnen ze een beetje Engels. Woon vlak bij de grens, maar mijn Duits is niet om aan te horen.:O

Waarom laten jullie die niet verzenden ?

Rene3g 01-07-10 10:50

Ik denk niet dat het voor niets is, lijkt me dat ze er genoeg op voorraad hebben.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WilkovF (Bericht 480367)
heb ook een 3G 64BG laten reserveren, maar hoor niks. Als ze er een voor mij achter houden ben ik van plan om deze zaterdag op te halen. Heb geen zin om voor niks te rijden. Nog maar even geduld. Als je ze belt, kunnen ze een beetje Engels. Woon vlak bij de grens, maar mijn Duits is niet om aan te horen.:O


WilkovF 01-07-10 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ (Bericht 480368)
Waarom laten jullie die niet verzenden ?

Ik had gelezen dat ze niet naar Nederland verzenden. En ik vind het ook leuk om "speelgoed" op te halen in de winkel.:)

Mijn vriendin had het idee om dan meteen te winkelen. Ga liever meteen naar huis natuurlijk. Ik heb haar toch al niet kunnen overtuigen van de nut en dan heeft de prijs nog niet gezien. Gelukkig hebben we aparte rekeningen voor onze hobby's.

Rene3g 01-07-10 12:03

Ik kan je denk ik gerust stellen, als ze eenmaal dat ding in handen heeft, zal ze alles begrijpen ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WilkovF (Bericht 480420)
Ik had gelezen dat ze niet naar Nederland verzenden. En ik vind het ook leuk om "speelgoed" op te halen in de winkel.:)

Mijn vriendin had het idee om dan meteen te winkelen. Ga liever meteen naar huis natuurlijk. Ik heb haar toch al niet kunnen overtuigen van de nut en dan heeft de prijs nog niet gezien. Gelukkig hebben we aparte rekeningen voor onze hobby's.


WilkovF 01-07-10 12:06

De 64 GB kost toch € 814 in Duitsland? (MP3 belasting).
Op site staan ze voor €799, komt die er later bij?

Rene3g 01-07-10 12:08

Die zal je inderdaad in de winkel moeten betalen dan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WilkovF (Bericht 480423)
De 64 GB kost toch € 814 in Duitsland? (MP3 belasting).
Op site staan ze voor €799, komt die er later bij?


siebehuisman 01-07-10 12:56

wil iemand me wakker maken als die 32GB 3g er is ZZZzzzzz

Rene3g 01-07-10 13:01

Volgens mij zei jij een aantal berichten terug, dat je "gelukkige alle geduld hebt" :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman (Bericht 480462)
wil iemand me wakker maken als die 32GB 3g er is ZZZzzzzz


siebehuisman 01-07-10 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g (Bericht 480464)
Volgens mij zei jij een aantal berichten terug, dat je "gelukkige alle geduld hebt" :d

ja niet als iedereen zijn Ipad krijgt en ik niet (niet dat ik het jullie niet gun maar wordt er gek van)

Rene3g 01-07-10 13:25

Ik kan het me voorstellen, heb het zelfde! Wachten is nooit zo leuk he..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman (Bericht 480466)
ja niet als iedereen zijn Ipad krijgt en ik niet (niet dat ik het jullie niet gun maar wordt er gek van)


palmeg 01-07-10 13:37

Had vanaf 10 juni een Ipad 16GB 3G en een camera module in bestelling staan via Gravis. Afgelopen woensdag realiseerde ik me dat ze bij 2 bestelde artikelen misschien wel wachten tot ze alles in 1 keer kunnen verzenden, dus 's-avonds gemaild naar Gravis met het verzoek m'n Ipad meteen op te sturen als die binnen kwam en eventueel de camera connection kit separaat te verzenden.

Vanochtend al antwoord: Alleen de 3G 64 GB en de 64 GB versie is binnen gekomen en er zijn er nog enkele beschikbaar. Eventueel kunt U uw bestelling om boeken. Heb direct een verzoek gedaan om de 16 Gb 3G versie te wijzigen naar een 64 Gb 3G versie. Kwartier later kwam via Palpal de rekening binnen. Direct betaald en nog geen kwartier later het bericht dat m'n 64 3G versie aan UPS was aangeboden. Hoop dat ik hem zaterdag binnen krijg! De 16 GB 3 G versie wordt dus gewoon nog onvoldoende uitgeleverd (en/of de wachtlijst is zooooo groot)

WilkovF 01-07-10 15:08

Via twitter en mail een reservering binnen, zaterdag naar Osnabrück.

Koelkastlampje 01-07-10 15:25

Inhoud niet meer van toepassing.

attilla 01-07-10 15:31

Zo, mijn 64gb 3g, besteld op 9 juni wordt is vandaag verstuurd.

Rene3g 01-07-10 15:34

De 64gb 3g gaan nu snel! ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.