Duitse iPad topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat baal ik dat ik nog helemaal geen mail van Gravis binnen heb gehad over een levering. Ihre Bestellung ist am 29.05.2010 08:47:08 eingegangen. Gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat baal ik dat ik nog helemaal geen mail van Gravis binnen heb gehad over een levering.
Ihre Bestellung ist am 29.05.2010 08:47:08 eingegangen. Gaat om een 16GB 3G versie. Maar er is helemaal niets bekend over de levertijd. Ik denk dat ik er toch vrij snel bij was gezien de besteldatum. De betaling was maandag al in orde. De status van de bestelling staat ook gewoon nog op "Bestellt". Misschien handig als iedereen zijn besteldatum en bestelde artikel eens op een rij zet. Zoals: Besteldatum: 29-05-2010 Besteld bij: Gravis (online webshop) Status: Betellt Betaling: Reeds afgehandeld en bevestigd Leveringsdatum: onbekend Laatst gewijzigd door iPatje; 03-06-10 om 20:45. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
de Duitse winkels reageren niet meer op mijn mailtjes ze hebben het vast druk met Ipads verkopen) aangezien sommige Ipads naar Nederland al zijn verzonden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke iPad had jij trouwens besteld, copyfile?
Vandaag overigens niets gehoord. Maar ik had ook begrepen dat vandaag alle winkels dicht waren in duitsland/vrij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
het is nog waar ook Feestdagen Duitsland 2010 Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-06-10 om 10:45. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Het is vandaag (3 juni) Sacramentsdag in Duitsland. De winkels zijn inderdaad gesloten. Grote kans dat er morgen iPads verzonden gaan worden die dan binnen zijn. Ik hoop op een mailtje dat mijn iPad ook verzonden gaat worden. Maar ik hoop nog meer dat hij er voor de release in NL is haha! Straks duurt het nog een maand...
edit: net te laat, zie hierboven |
|
|||
|
|||
ik heb per ongeluk 5 emailtjes per winkel verstuurd, omdat ik dacht dat ze me negeerde!! helaas pindakaas! haha die worden gek van me
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand nog zin om dit schema aan te vullen als je ergens een iPad besteld hebt? Besteldatum: Besteld bij: Status: Betaling: Leveringsdatum: |
|
|||
|
|||
Besteldatum: 31 mei om 23.00
Besteld bij: Gravis online Status: Bestellt Betaling: CC Leveringsdatum: hopelijk morgen Model: iPad 64GB 3G en ik heb eigenlijk niks gehoord over wanneer deze geleverd gaat worden. Ik denk dat ik er vandaag een belletje aan ga wagen. Ik hou jullie op de hoogte. Laatst gewijzigd door Karnoe; 04-06-10 om 08:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee sorry kan aan jou vraag niet voldoen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Besteldatum: 29-05-2010 Besteld bij: Gravis (online webshop) Type: iPad 16GB 3G Status: Betellt Betaling: Reeds afgehandeld en bevestigd Leveringsdatum: onbekend Nieuw schema, met model dit keer Besteldatum: Besteld bij: Type: Status: Betaling: Leveringsdatum: |
|
|||
|
|||
iPad Duitsland
Besteldatum: 02.06.2010
Besteld bij: Gravis online Status: Bestellt Type: iPad 64Gb 3g Betaling: overschrijving Leveringsdatum: ??? |
|
|||
|
|||
Ik heb verder nog niks van ze gehoord en ook nog geen tracking nummer. Was vast ook te mooi om waar te zijn, maar doordat ze vandaag gesloten waren komt het misschien morgen wel, ben benieuwd en houd jullie op de hoogte. Wel wel een andere versie als de meeste hier hebben besteld hierboven :
Besteldatum: 02-06-2010 22:40 Besteld bij: Gravis online Type: iPad 32Gb 3g Status: Bestellt Betaling: Paypal Leveringsdatum: Morgen/Zaterdag *Hopelijk natuurlijk, heb geen bevestiging hiervan!* |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Besteldatum: 31 Mei
Besteld bij: Gravis Aachen in-store Type: 16 GB 3G + Wi-Fi Status: Onbekend, 'besteld', neem ik aan. Betaling: Afrekenen in-store, hoeft pas als 'ie er is. Leveringsdatum: Vandaag? (only based on hope) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn status staat nog steeds op Bestellt |
|
|||
|
|||
om 10 uur gaan de winkels open dus ben heeeeeel erg benieuwd ik heb hem tomtom al ingesteld. DUITSLAND HERE I COMEEEE
|
|
|||
|
|||
Hier mijn gegevens:
Besteldatum: 31 mei 2010 Besteld bij: Webstore Gravis Type: 32 Gb Wi-Fi Status: Bestellt Betaling: via spoed overgemaakt edit 10:06 betaling is ontvangen, is net bevestigd. Leveringsdatum: liefst ASAP CITO net zoals bij iedereen Wordt weer een spannende dag. Gr, Kees Laatst gewijzigd door brugk000; 04-06-10 om 11:07. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
leverbaar Gravis
mail van vanochtend:
vielen Dank für Ihre e-mail. Zur Zeit ist das iIPad nicht lieferbar. Wir erhalten aber regelmäßig kleine Mengen. EDIT : Het gaat hier om Gravis. Online shop. Ik heb ze een mail gestuurd en 10 minuten later een antwoord. Laatst gewijzigd door kogel; 04-06-10 om 10:40. |
Labels |
ipad duitsland afhalen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het ipad-rij topic | borgqueenx | Archief | 2 | 29-03-11 21:59 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
Franse iPad topic | minijeffrey | iPad algemeen | 18 | 21-07-10 22:01 |
iPad externe speaker topic | Luukx | iPad algemeen | 2 | 14-07-10 12:14 |
|
|