//

iPad is binnen

iPad is binnen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben heel jaloers! ik moet nog 2 weken wachten op de mijne, wordt verstuurd vanaf VS en de verzender krijgt hem pas de 12e! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-04-10, 02:59
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben heel jaloers! ik moet nog 2 weken wachten op de mijne, wordt verstuurd vanaf VS en de verzender krijgt hem pas de 12e! Ik blijf je zeker volgen, ben in ieder geval blij dat activeren geen problemen opleverden, maar dat was ook niet echt iets waarin ik zou denken problemen te ondervinden. Veel plezier met de jouw alvast in ieder geval, en even achteraf, welke versie heb je? (16, 32 of 64)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-04-10, 08:36
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Ik heb de 16GB versie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Heb je er al films op gezet?
En zo ja: waarmee converteer je die (handbrake gok ik?).
Ik heb gekeken met handbrake maar volgens mij ondersteund die nog geen iPad formaat. Ik heb het echter kort met Videora geprobeerd en daar staat ook nog geen iPad device tussen maar kan je wel de 720p voor Apple TV selecteren. Dit ga ik dus vanavond even proberen. Ik zal laten weten of het lukt en wat de kwaliteit is.

Ik heb nog wel een ander puntje. Zodra ik de iPad aansluit op mijn PC staat er bij het batterijtje op de iPad: Niet opladen. Ik heb gezocht in de instellingen maar kan niets instellen hiervoor. Ik ga maar even googlen wat het is, misschien is het apparaat te groot om op geladen te worden via de PC?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-04-10 om 17:11.
  #23  
Oud 06-04-10, 09:02
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Ik lees net op een website dat je je ipad alleen op een iMac of macbook kunt opladen via USB. Dus als je een PC hebt dan ben je de l*l. Klopt dit? Iemand die dit kan bevestigen (vanuit de USA ofzo)?
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
  #24  
Oud 06-04-10, 09:05
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Ik lees dit net op de Apple site:

Citaat:
iPad has an internal, rechargeable battery. To charge the battery, try the following:
  • Connect iPad to a power outlet using the included cable and the 10W USB power adapter.
  • Connect to a high-power USB 2.0 port using the included cable.
Note: Some USB 2.0 ports and accessories do not provide enough power to charge iPad. When this occurs the message "Not Charging" appears in the status bar next to the battery icon.

Charging Tips

The fastest way to charge your iPad is with the included 10W USB Power Adapter. iPad will also charge, although more slowly, when attached to a computer with a high-power USB port (many recent Mac computers) or with an iPhone Power Adapter. When attached to a computer via a standard USB port (most PCs or older Mac computers) iPad will charge, but only when it's in sleep mode. Make sure your computer is on while charging iPad via USB. If iPad is connected to a computer that’s turned off or is in sleep or standby mode, the iPad battery will continue to drain.
Ik heb het gisteren via mijn scherm geprobeerd, dit zou moeten werken want het is gewoon USB 2.0, echter is dat geen directe USB op mijn PC, maar weer via een ander kabeltje en dit wil nog wel eens problemen geven. Ik zal zometeen proberen te laden via mijn laptop en als dit ook niet werkt het vanavond proberen via een vaste USB poort van mijn PC.
  #25  
Oud 06-04-10, 09:25
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Ik lees net op een website dat je je ipad alleen op een iMac of macbook kunt opladen via USB. Dus als je een PC hebt dan ben je de l*l. Klopt dit? Iemand die dit kan bevestigen (vanuit de USA ofzo)?
Er zit toch ook een lader bij voor het stopcontact. Dus opladen lukt altijd.
  #26  
Oud 06-04-10, 09:27
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Ja dat is inderdaad geen probleem, het is bij mij dan uiteraard wel een Amerikaanse stekker, maar met behulp van een reisstekker is dit natuurlijk op te lossen. Het zou alleen een stuk makkelijker en handiger zijn als de iPad ook op te laden zou zijn via een Windows PC.

Ik heb het net bij mijn laptop geprobeerd en daar lukte het ook niet om de iPad te laden.
  #27  
Oud 06-04-10, 09:33
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SilenceR Bekijk bericht
Ja dat is inderdaad geen probleem, het is bij mij dan uiteraard wel een Amerikaanse stekker, maar met behulp van een reisstekker is dit natuurlijk op te lossen. Het zou alleen een stuk makkelijker en handiger zijn als de iPad ook op te laden zou zijn via een Windows PC.

Ik heb het net bij mijn laptop geprobeerd en daar lukte het ook niet om de iPad te laden.
Is het een vaste stekker, of net zoals bij de Iphone vervangbaar.
ik bedoel dat je het eindstuk kunt vervangen.
Is het wellicht hetzelfde eindstuk als bij de iphone....

Pascal
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB
  #28  
Oud 06-04-10, 09:36
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk bericht
Is het een vaste stekker, of net zoals bij de Iphone vervangbaar.
ik bedoel dat je het eindstuk kunt vervangen.
Is het wellicht hetzelfde eindstuk als bij de iphone....

Pascal
Hij is hetzelfde als bij de iPhone, het eindstuk ik dus vervangbaar en hetzelfde eindstuk als de iPhone. Echter heb ik deze oplader van de iPhone niet meer in mijn bezit en moet ik voor mijzelf een andere oplossing bedenken, maar voor mensen met een Nederlandse iPhone kan je hem dus met die oplader opladen.
  #29  
Oud 06-04-10, 13:37
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Ik ben jaloers... Mooi om nu eindelijk ervaringen te kunnen horen/lezen van een Nederlander.
  #30  
Oud 06-04-10, 13:51
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Iedereen hier op kantoor is inmiddels al langsgeweest om hem te bekijken
  #31  
Oud 06-04-10, 14:29
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Mijn neef heeft hem nu ook net met de post binnengekregen zie ik..zal me benieuwen.
  #32  
Oud 06-04-10, 15:39
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

SilenceR. Zie dit bericht:

Nieuwssite NOS klaar voor iPad met HTML5-player - iPad - iPad Planet

Zou je eens willen kijken of je vanavond nu ook de Champions League wedstrijd Barca - Arsenal kan bekijken op je iPad? Dat zou al heel gaaf zijn. Deze zomer lekker buiten op de lounge bank het wk kijken
  #33  
Oud 06-04-10, 15:41
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Wordt dat live uitgezonden dan? Zodra ik terug ben van me eigen training kan ik zeker wel even kijken.

Ik heb net wel een ander filmpje bekeken en dat werkt perfect. Zelfs heel makkelijk fullscreen te krijgen.
  #34  
Oud 06-04-10, 16:12
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SilenceR Bekijk bericht
Wordt dat live uitgezonden dan? Zodra ik terug ben van me eigen training kan ik zeker wel even kijken.

Ik heb net wel een ander filmpje bekeken en dat werkt perfect. Zelfs heel makkelijk fullscreen te krijgen.
Ja, zie deze link:

NOS | UEFA Champions League | Live

(en niet blijven hangen voor de 3e helft dan he na de training)
  #35  
Oud 06-04-10, 16:30
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Hehehe.. De training duurt tot 9 uur dus kan de gehele 2e helft kijken. Maar zal het zeker proberen en er proberen een filmpje van je maken voor je.

Ok, het is me nu ook gelukt om een account aan te maken voor de Amerikaanse Appstore. Nog zonder creditcard gegevens of me giftcard te gebruiken is het me gelukt. Tevens heb ik iBooks kunnen downloaden en syncen. Al mijn apps op me iPad werken nog. Strax maar eens een betaalde app proberen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-04-10 om 17:11. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken!
  #36  
Oud 06-04-10, 17:35
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Hey ik heb net gekeken op de website van de NOS via de iPad maar het kan alleen via silverlight of wmp. Dat gaat hem dus helaas nog niet worden.
  #37  
Oud 06-04-10, 17:51
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Hier heb je een stekker voor 4,50:
Marktplaats.nl > Apple stekker (EU/NL) voor adapters - Computers en Software - Apple | Onderdelen en Toebehoren
  #38  
Oud 07-04-10, 10:25
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SilenceR Bekijk bericht
Hey ik heb net gekeken op de website van de NOS via de iPad maar het kan alleen via silverlight of wmp. Dat gaat hem dus helaas nog niet worden.
Ik zag gisterenavond op mijn iPhone inderdaad al dat het Silverlight was. Ik had nog kleine hoop dat, wanneer je met de iPad browst, de feed binnen HTML5 gestart zou worden. Jammer. Bedankt voor het testen.

Heb je overigens ook problemen met de Wi-Fi verbinding? Er wordt melding gemaakt dat er diverse gebruikers zijn met een slechte Wi-Fi verbinding:

Apple bevestigt Wi-Fi-problemen van iPad - iPad - iPad Planet
  #39  
Oud 07-04-10, 10:43
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

Ja daar heb ik iets over gelezen. Op mijn kamer heb ik sowieso geen Wi-Fi bereik (moet ik nog fixen) maar beneden heb ik nog geen problemen ondervonden (buiten het feit dat Telfort gister kapot was ).
  #40  
Oud 07-04-10, 22:58
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heb nu ook eindelijk een iPad in de bestelling staan bij Marktplaats.nl > IPAD & toebehoren, op voorraad - Computers en Software - Apple | Laptops

Kan deze daar binnenkort ophalen
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad swarfega iPad algemeen 2 10-02-12 17:15
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 02-09-10 23:06
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] Elvan Jailbreak 12 19-04-10 15:55
Wanneer binnen! Tim070 Koopinformatie Nederland 2 20-03-08 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.