//

Ipad hoesjes/case/bescherming

Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net mijn iPad eindelijk in een DODOcase gedaan. Hij is vandaag geleverd na een zestal weken wachten Het ziet er echt cool uit naast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 11-08-10, 21:51
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Heb net mijn iPad eindelijk in een DODOcase gedaan. Hij is vandaag geleverd na een zestal weken wachten Het ziet er echt cool uit naast mijn Moleskine notitieblok(ken).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 11-08-10, 23:13
PeHa5772 PeHa5772 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik had de officiële Apple case maar ik vond de kwaliteit beneden elk niveau. Die heb ik dus maar weer terug gestuurd. Ik meen het die officiële case is niet Apple waardig. Nu heb ik een Norêve Tradition Leather Case Apple iPad. En dat is tenminste kwaliteit.

Laatst gewijzigd door PeHa5772; 11-08-10 om 23:15.
  #243  
Oud 12-08-10, 12:17
PB2010 PB2010 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Ah, m'n grijze fabrixcase sleeve is binnen. Op vrijdag 30 juli besteld, dus een levertijd van 13 dagen.
  #244  
Oud 12-08-10, 12:26
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PB2010 Bekijk bericht
Ah, m'n grijze fabrixcase sleeve is binnen. Op vrijdag 30 juli besteld, dus een levertijd van 13 dagen.
Ik heb ook de grijze, hij is echt ideaal om je iPad in te vervoeren. Volledige bescherming!
__________________
Photograph my mind!
  #245  
Oud 12-08-10, 12:28
TheMikerMC TheMikerMC is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 34
Standaard

Macally bookstand zwart besteld....ideale case!

Alleen.......nu nog een ipad! hahahahaha
  #246  
Oud 12-08-10, 13:19
Timmerman Timmerman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Heb zojuist de case-mate express binnengekregen. Voelt stevig aan en de iPad past er perfect in. Ook de poorten blijven bruikbaar.
iPad Express Cases, iPad Nylon Flip Case by Case-mate
  #247  
Oud 12-08-10, 14:26
chicago chicago is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Ik blijf me verbazen over de verdeelde reacties die ik op internet lees over de officiele apple ipad case. De een loopt er helemaal mee weg, vindt hem praktisch, degelijk en duurzaam. De ander is erg teleurgesteld, vindt de kwaliteit ver beneden peil, lelijk afgewerkt, niet stevig genoeg etc... heel apart.
  #248  
Oud 12-08-10, 15:39
GoldRush GoldRush is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Scheveningen
Berichten: 75
Standaard

Ik heb de incipio case gekocht bij applestore op zich is deze redelijk kan overal bij alleen ga ik er nog een andere bij kopen die van cocoon vind ik wel top

Heb nu 2 ipads dus bestel gelijk 2 hoesjes , tassen waar nog mee spulllen in kunnen
__________________
Geen iPhone wel iPod - iPod touch - en een iPad 32 g Wi-Fi de nieuwe 32g met 3g net binnen
  #249  
Oud 12-08-10, 16:04
GoldRush GoldRush is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Scheveningen
Berichten: 75
Standaard

heb deze net besteld 2 stuks

Cocoon CNS360 - Cocoon

een rode en een grijze komt $42 bij aan verzendkosten ben benieuwd hoe lang het duurt voor het hier is, meestal een week of 2 heb in het verleden wel vaker wat besteld uit states dus we wachten maar af
  #250  
Oud 12-08-10, 16:11
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ik heb zojuist de Switch Easy NUDE transparent ontvangen. Zeer compleet. Screenprotector erbij, doekje en 2 simpele stands als je hem wilt opladen. Ook nog dopjes om de jack plug en laadplug af te sluiten. Volledig beschermd nu! Voor vervoer heb ik hem in een zwarte Gear 4 neoprene hoes met rits zitten.
  #251  
Oud 12-08-10, 16:18
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netniet Bekijk bericht
Heb net mijn iPad eindelijk in een DODOcase gedaan. Hij is vandaag geleverd na een zestal weken wachten Het ziet er echt cool uit naast mijn Moleskine notitieblok(ken).
Ik lees vaak over die DODO case. Voor zover ik kan zien is het een houten frame met een harde kaft eromheen. Wat is nou precies de grap achter die dingen dat ze zo populair zijn? Ik heb het idee dat het op een ouderwets notitieblok moet lijken, of dat het een bepaalde status heeft in sommige kringen. Maar waarschijnlijk mis ik de "point"!

Laatst gewijzigd door aaifone; 12-08-10 om 16:20.
  #252  
Oud 12-08-10, 16:40
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Bekijk bericht
Ik heb zojuist de Switch Easy NUDE transparent ontvangen. Zeer compleet. Screenprotector erbij, doekje en 2 simpele stands als je hem wilt opladen. Ook nog dopjes om de jack plug en laadplug af te sluiten. Volledig beschermd nu! Voor vervoer heb ik hem in een zwarte Gear 4 neoprene hoes met rits zitten.
Zou je eens kunnen wegen wat de nude weegt (of de iPad incl nude)? Ik heb het bij de specs niet kunnen vinden. Ik vind de iPad al zwaar genoeg, heb nu een case van 80 gram en dat merk je al. Bij lang vasthouden is eigenlijk elke gram die erbij komt er een teveel, is mijn ervaring.
  #253  
Oud 13-08-10, 07:57
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Bekijk bericht
Ik heb zojuist de Switch Easy NUDE transparent ontvangen. Zeer compleet. Screenprotector erbij, doekje en 2 simpele stands als je hem wilt opladen. Ook nog dopjes om de jack plug en laadplug af te sluiten. Volledig beschermd nu! Voor vervoer heb ik hem in een zwarte Gear 4 neoprene hoes met rits zitten.
Deze heb ik ook sinds gisteren en bevalt mij zeer goed. Zeer compleet pakket. Heb deze aangeschaft (opgehaalt) bij www.mysleeve.nl (geen aandelen ) omdat deze toevallig bij mij in het dorp zit.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #254  
Oud 13-08-10, 16:27
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Na tig bumpers enz geprobeerd te hebben, eindelijk een degelijke/goedzittende bumper ontvangen voor de Ipad.

Is van Boxwave.

http://www.boxwave.com/products/ipad...umper_3779.htm

  #255  
Oud 13-08-10, 16:35
jeroen0302 jeroen0302 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een switcheasy nude + een zagg frontshield (moet nog binnen komen). Maar was nog wel op zoek naar een mooie sleeve. Nu kwam ik de website www.etsy.com tegen, waar redelijk wat handgemaakte ipad cases/sleeves op staan. Toch net weer anders dan de standaards sleeves.

Ik heb zelf deze aangeschaft: Top upper cow leather case for ipad by skyten on Etsy. Alleen deze gaat niet passen ivm nude case.

Even contact gehad met de maker en nu gaat hij een een nieuwe maken die net iets groter is. Heb de nieuwe maten doorgeven. Geen meer prijs.
  #256  
Oud 13-08-10, 17:04
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aaifone Bekijk bericht
Ik lees vaak over die DODO case. Voor zover ik kan zien is het een houten frame met een harde kaft eromheen. Wat is nou precies de grap achter die dingen dat ze zo populair zijn? Ik heb het idee dat het op een ouderwets notitieblok moet lijken, of dat het een bepaalde status heeft in sommige kringen. Maar waarschijnlijk mis ik de "point"!
De case is idd. een kopie van een Moleskine notitieblok, en deze zijn al sinds enkele jaren erg populair. Ik heb ze ook gebruikt tijdens mijn werk om designs van websites in te maken, en ik had een paar stedenboeken waar ik mijn eigen reisverslagen in maakte.

En de belangrijkste motivatie voor mij was dat ie gewoon erg mooi is.
  #257  
Oud 15-08-10, 15:28
Timmerman Timmerman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Die Switcheasy NUDE is erg handig. Er zit alleen een groot minpunt aan; de iPad past met de case niet in de originele Apple dock...
  #258  
Oud 15-08-10, 15:51
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Ik heb een afsluitbare zwarte Incase hoes/map gekocht bij Apple (machouse) of ben ik te simpel haha
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
  #259  
Oud 17-08-10, 11:29
qubyb qubyb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Tip: kijk eens op ebay en zoek naar "ipad case".

Diverse hoezen welke meteen ook als stand dienen en die elders €30,- of meer doen zijn er te koop voor ongeveer €12,- inclusief verzending, meest in UK shops.

Heb er zelf een sinds een week, bevalt prima, ruikt naar leer, of het dat ook is weet ik niet maar ziet er goed uit, misschien kippenleer?

Meteen ook een stylus voor €3,- en een iPad stand, model inklapbare "tripod", voor €9,- gekocht, allemaal ver onder gangbare Nederlandse winkelprijzen. Ebay is echt interessant.


Laatst gewijzigd door qubyb; 17-08-10 om 12:22.
  #260  
Oud 17-08-10, 16:51
GoldRush GoldRush is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Scheveningen
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoldRush Bekijk bericht
heb deze net besteld 2 stuks

Cocoon CNS360 - Cocoon

een rode en een grijze komt $42 bij aan verzendkosten ben benieuwd hoe lang het duurt voor het hier is, meestal een week of 2 heb in het verleden wel vaker wat besteld uit states dus we wachten maar af
Is onderweg naar Nederland is de 14e verzonden tracenummer erbij om de weg/route te volgen laat een bericht achter als die is gearriveerd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 18-02-11 00:30
Is een case ter bescherming nodig??? SuperDutch iPhone accessoires en onderdelen 22 04-05-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.