//

Ipad hoesjes/case/bescherming

Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er nu nog een silicone skin om heen, buiten gewoon lelijk maar ja die worden op eBay voor 1,5 incl verzending naar nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 29-05-10, 18:06
Pdeb1993 Pdeb1993 is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 92
Stuur een bericht via MSN naar Pdeb1993
Standaard

Ik heb er nu nog een silicone skin om heen, buiten gewoon lelijk maar ja die worden op eBay voor 1,5 incl verzending naar nl aangeboden, terwijl de apple brand case op zo'n 80/90 euries zitten.
Nu gisteren op eBay een iPad case orginal vanuit Japan gekocht voor net geen 50 euro. ( redelijk prijsje toch...)

En nu nog maar een weekje met me silicone skin doen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 29-05-10, 21:58
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Ik heb zojuist DealExtreme: $12.70 2-in-1 Protective Leather Carrying Case + Movie Stand for Apple 9.7" iPad (Black) dit hoesje besteld, ongeveer 10 euro inclusief verzendkosten.
Geen idee of het was is maar dat zie ik wel als ik hem binnen heb
__________________
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen!
  #103  
Oud 29-05-10, 22:05
Pdeb1993 Pdeb1993 is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 92
Stuur een bericht via MSN naar Pdeb1993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dj_ko Bekijk bericht
Ik heb zojuist DealExtreme: $12.70 2-in-1 Protective Leather Carrying Case + Movie Stand for Apple 9.7" iPad (Black) dit hoesje besteld, ongeveer 10 euro inclusief verzendkosten.
Geen idee of het was is maar dat zie ik wel als ik hem binnen heb
Had ik ook nog over nagedacht om zo iets te kopen maar ja ga toch maar voor het echte. Echte iPad + echte cover... Dacht ik zo.
  #104  
Oud 29-05-10, 22:25
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pdeb1993 Bekijk bericht
Had ik ook nog over nagedacht om zo iets te kopen maar ja ga toch maar voor het echte. Echte iPad + echte cover... Dacht ik zo.
Ik normaal gesproken ook, maar in bijna alle apple store's waar ik geweest ben in the USA waren de apple cases niet op voorraad en zat er een levertijd van 4 - 8 weken op....
  #105  
Oud 31-05-10, 20:24
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard Originele ipad case

Na veel negatieve reakties gelezen te hebben over deze case, heb ik er toch maar eens een gekocht en wil hier even mijn visie over kwijt.
Ik ben een ipad user van de eerste minuut dat ze er waren (toen dacht ik nog niet aan de case)
Dan waren ze weer niet verkijgbaar, en heb ik een macally hardcase gekocht, transparant met een zwart rubber rand. Prima. maar zag er niet echt sjiek uit, en het glas was onbeschermd.
Vorige week dan toch maar eens die bewuste originele map case aangeschaft.
Heerlijk, gewoon super. Het ziet er erg mooi uit, geeft cachet aan de ipad.
Funktioneel ook zeer tof, het plooi en zetwerk valt enorm mee, ik gebruik hem echt (nog) veel meer nu. Staat nu weer op men desk muziek te spelen, de fotokader funktie gebruik ik nu ook echt.
Tijdens de F1 race met de F1 applicatie stond ie op de tafel naast me, ik kon zo alles volgen. In bed ligt ie nu net onder de juiste hoek op men bene, (en draai hel om en je wint net die paar graden om de leesbaarheid te optimaliseren.
Enige minpuntjes zijn de rand, die voelt soms scherp aan, en het vuilgevoelige materiaal, maar ja, je kan niet alles hebben.
Persoonlijk geef ik deze case nu toch een 9/10 in tegenstelling tot anderen....
  #106  
Oud 31-05-10, 20:34
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

ja zo heeft iedereen zijn wensen..
Ik wil net geen map, en heb een tijdje geleden een harde transparante cover besteld.
Past perfect, en je ziet nog alles vd ipad.
Tevens een screenprotector geplakt.

Zoiets heb ik wel nodig hahaha, anders binnen mum van tijd onder de krassen.

Greetz,
Pascal
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB
  #107  
Oud 31-05-10, 20:58
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard

Na het lezen van dit draadje ben ik ook voor de MacAlly Bookstand gegaan: BookStand Macally Peripherals

Zit er aardig uit, de klemmetjes die de iPad vasthouden zijn klein en laten de mooie vormen van het apparaat intact, en de case zelf is lekker dun en handig in het gebruik. De schuine tikstand is super.

Wat rest is de vraag hoe die hoes zich houdt bij intensief gebruik en vervoer. Ik zou dit hoesje graag in zwart leer hebben...
  #108  
Oud 31-05-10, 22:08
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Na veel negatieve reakties gelezen te hebben over deze case, heb ik er toch maar eens een gekocht en wil hier even mijn visie over kwijt.
Ik ben een ipad user van de eerste minuut dat ze er waren (toen dacht ik nog niet aan de case)
Dan waren ze weer niet verkijgbaar, en heb ik een macally hardcase gekocht, transparant met een zwart rubber rand. Prima. maar zag er niet echt sjiek uit, en het glas was onbeschermd.
Vorige week dan toch maar eens die bewuste originele map case aangeschaft.
Heerlijk, gewoon super. Het ziet er erg mooi uit, geeft cachet aan de ipad.
Funktioneel ook zeer tof, het plooi en zetwerk valt enorm mee, ik gebruik hem echt (nog) veel meer nu. Staat nu weer op men desk muziek te spelen, de fotokader funktie gebruik ik nu ook echt.
Tijdens de F1 race met de F1 applicatie stond ie op de tafel naast me, ik kon zo alles volgen. In bed ligt ie nu net onder de juiste hoek op men bene, (en draai hel om en je wint net die paar graden om de leesbaarheid te optimaliseren.
Enige minpuntjes zijn de rand, die voelt soms scherp aan, en het vuilgevoelige materiaal, maar ja, je kan niet alles hebben.
Persoonlijk geef ik deze case nu toch een 9/10 in tegenstelling tot anderen....
Ik heb deze Macally ook en zou hem voor geen goud willen ruilen met de Ipad Apple case. Zo zie je maar weer. Smaken verschillen en dus ook met reviews. Al moet ik zeggen dat ik veel negatieve geluiden hoor over deze case.
  #109  
Oud 31-05-10, 22:39
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muxje Bekijk bericht
Na het lezen van dit draadje ben ik ook voor de MacAlly Bookstand gegaan: BookStand Macally Peripherals

Zit er aardig uit, de klemmetjes die de iPad vasthouden zijn klein en laten de mooie vormen van het apparaat intact, en de case zelf is lekker dun en handig in het gebruik. De schuine tikstand is super.

Wat rest is de vraag hoe die hoes zich houdt bij intensief gebruik en vervoer. Ik zou dit hoesje graag in zwart leer hebben...
Dure grap! Zo´n 100 dollar inclusief verzenden, 80 euro dus!
  #110  
Oud 31-05-10, 22:42
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 Bekijk bericht
Dure grap! Zo´n 100 dollar inclusief verzenden, 80 euro dus!
Staat voor duidelijk minder de te koop op dit forum
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #111  
Oud 01-06-10, 00:08
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik heb 50 euro betaald via Ebay..waren wel preorders.
  #112  
Oud 01-06-10, 03:15
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartG Bekijk bericht
Ik heb op 14 mei de zwarte besteld bij Piel Frama. Kreeg eigenlijk binnen een uur een bevestiging en een persoonlijke mail met de mededeling dat deze uitvoering tijdelijk uitverkocht was. Na een mail over en weer met de export-manager (vriendelijke vrouw !) kreeg ik de mededeling dat ze eind vorige week verzonden zouden worden. Gisteren kreeg ik, zonder vooraf een mail gehad te hebben, de case binnen. Écht topkwaliteit en zo mooi gemaakt. Ik denk dat je best eens kunt mailen met Piel Frama en vragen of ze al een levertijd hebben voor je. Het is geen bedrijf, volgens mij, dat je in de steek laat.
Je hebt gelijk. Ik heb gisteren (zondag 30 mei) een mail gestuurd om te vragen of ze al weten wanneer de hoes geleverd kan worden. Kreeg vanochtend een mail met de melding dat ze morgen kunnen reageren omdat vandaag in Spanje een vrije dag is. Maar wie schetst mijn verbazing dat de hoes vandaag via TNT werd geleverd. Mail was dus niet nodig geweest. Ik heb hem in het rood, heel mooi en formaat en gewicht valt mij mee. Sluit heel goed aan en ruikt lekker (naar leer). Kan echter niet rechtop staan in portrait.
  #113  
Oud 02-06-10, 12:31
Sec500 Sec500 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard lederen map

Ik heb mijn lederen map besteld op www.giftsplaza.nl

Met Ideal betaald en ik had hem de volgende dag in huis!

Het is wel jammer dat ze adverteren met ECHT leder want het is wel degelijk imitatie. Het is verder wel een mooie map met magneetsluiting en ruimte voor visitekaartjes etc.

hij kost 30 eurie.

Gr
  #114  
Oud 02-06-10, 12:35
Pdeb1993 Pdeb1993 is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 92
Stuur een bericht via MSN naar Pdeb1993
Standaard

En dat kan zeker weten geen kwaad die magneet op je ipad?
  #115  
Oud 02-06-10, 12:40
Sec500 Sec500 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Jawel, je Ipad gaat er wel van kapot maar dan houd je er een leuke onderzetter aan over.

Mijn Ei pet is er niet van kapot gegaan, en zeker weten doe ik maar 2 dingen...
  #116  
Oud 02-06-10, 20:38
McHenk McHenk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nijkerk
Berichten: 21
Standaard help?

Ik twijfel tussen de BookStand van Macally en de Hardgraft Pocket iPad Case

Ik zou liever gaan voor de Hard Graft, maar ik ben bang dat ik functionaliteit ga missen. Hoe ervaren mensen het die gewoon een sleeve hebben, denk je ooit wel eens: "Oh kon ik hem maar onder een lichte hoek neerzetten!"?
  #117  
Oud 02-06-10, 21:15
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McHenk Bekijk bericht
Ik twijfel tussen de BookStand van Macally en de Hardgraft Pocket iPad Case

Ik zou liever gaan voor de Hard Graft, maar ik ben bang dat ik functionaliteit ga missen. Hoe ervaren mensen het die gewoon een sleeve hebben, denk je ooit wel eens: "Oh kon ik hem maar onder een lichte hoek neerzetten!"?
Ja, ik. Elke dag! Maar daar heb ik bewust voor gekozen. Ik vind een map helemaal niets. Ik vind het veel te omslachtig en je moet het product nog steviger beetpakken. Je kan hem dan wel in die lichte hoek zetten, maar ook dat is niet genoeg voor je schoot. Tenminste...ik neem aan dat je dat wilt?

Tegenwoordig doe ik mijn knie omhoog of een speciaal kussentje om hem in de juiste hoek te gebruiken.
  #118  
Oud 02-06-10, 21:23
McHenk McHenk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nijkerk
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Ja, ik. Elke dag! Maar daar heb ik bewust voor gekozen. Ik vind een map helemaal niets. Ik vind het veel te omslachtig en je moet het product nog steviger beetpakken. Je kan hem dan wel in die lichte hoek zetten, maar ook dat is niet genoeg voor je schoot. Tenminste...ik neem aan dat je dat wilt?

Tegenwoordig doe ik mijn knie omhoog of een speciaal kussentje om hem in de juiste hoek te gebruiken.
Mja ik snap hem. Zo'n map is gemaakt om de iPad in te laten zitten terwijl je hem gebruikt, terwijl ik eigenlijk gewoon alleen een iPad in m'n handen wil hebben, niet een object met een iPad erin.
  #119  
Oud 06-06-10, 17:23
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ik ben aan het sparen voor deze:
iPad Magnetic cases Ostrich
Niet goedkoop maar luxe

Hopelijk vlug de nodige euro's bij elkaar ...
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #120  
Oud 06-06-10, 20:26
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Sorry, maar wat een lelijk ding zeg. Al helemaal omdat het ook nog eens de randen van je iPad compleet bedekken. Voor dat geld had ik iets anders gekocht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 17-02-11 23:30
Is een case ter bescherming nodig??? SuperDutch iPhone accessoires en onderdelen 22 04-05-08 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.