iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ipad hoesjes/case/bescherming (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/57398-ipad-hoesjes-case-bescherming.html)

iScorpio 06-06-10 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door McHenk (Bericht 459288)
Ik twijfel tussen de BookStand van Macally en de Hardgraft Pocket iPad Case

Ik zou liever gaan voor de Hard Graft, maar ik ben bang dat ik functionaliteit ga missen. Hoe ervaren mensen het die gewoon een sleeve hebben, denk je ooit wel eens: "Oh kon ik hem maar onder een lichte hoek neerzetten!"?

Ben persoonlijk zeer te spreken over de MacAlly Bookstand. Maar een case blijft vaak een keuze van eigen smaak en praktische toepassing.

Gebruik zelf de grijze bookstand, maar ondertussen is deze ook in het zwart te verkrijgen.

McHenk 06-06-10 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 460406)
Ben persoonlijk zeer te spreken over de MacAlly Bookstand. Maar een case blijft vaak een keuze van eigen smaak en praktische toepassing.

Gebruik zelf de grijze bookstand, maar ondertussen is deze ook in het zwart te verkrijgen.

Hmm nieuwe ontwikkeling. Ik denk dat ik deze wel leuk vind:

Tilt iPad Case | hard graft

Is wel aardig aan de prijs... beetje jammer.

leontjuh1 06-06-10 23:43

Heb afgelopen week ook de Macally bookstand besteld bij centralpoint. Helaas was de voorraad op en leveren ze hem pas 27 juni :-(

iScorpio 07-06-10 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leontjuh1 (Bericht 460496)
Heb afgelopen week ook de Macally bookstand besteld bij centralpoint. Helaas was de voorraad op en leveren ze hem pas 27 juni :-(

Volgens mij was jij bij www.ipadplanet.nl wel op voorraad in de shop ;)

Edit: Daar staat hij nu ook op 'Binnenkort beschikbaar'.

Mcjack 07-06-10 12:10

Iemand al een iPad case gezien voor 2 iPads?
Zoals de Courier.

Microsoft's Courier 'digital journal': exclusive pictures and details (update: video!) -- Engadget

Giftsplaza 09-06-10 13:27

Lederen map is echt leder
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sec500 (Bericht 459109)
Ik heb mijn lederen map besteld op www.giftsplaza.nl

Met Ideal betaald en ik had hem de volgende dag in huis!

Het is wel jammer dat ze adverteren met ECHT leder want het is wel degelijk imitatie. Het is verder wel een mooie map met magneetsluiting en ruimte voor visitekaartjes etc.

hij kost 30 eurie.

Gr

Ben blij dat je tevreden met met de map :D, wil alleen even zeggen dat het toch echt leder is wat je hebt gekocht. Het ruikt niet direct naar leer omdat er een verflaag overheen zit. Hou maar eens een vuurtje tegen de huid aan, bij imitatie leer gaat het verschrompelen. Mocht je niet tevreden zijn, krijg je gewoon je geld terug.

macmaccie 09-06-10 13:41

Gister heeft de postbode me de melkco hoes bezorgd, hij kost wel wat maar het is heel mooi zacht leder, ben er blij mee :)

dj_ko 10-06-10 13:31

Deze case heb ik inmiddels binnen:
DealExtreme: $12.70 2-in-1 Protective Leather Carrying Case + Movie Stand for Apple 9.7" iPad (Black)
Ik moet zeggen dat die me voor 10 euro best meevalt, het materiaal is zeer stevig, ook is die te gebruiken als "photostand"

Semmm 10-06-10 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmaccie (Bericht 456114)
Ik heb een hele mooie case gezien, het betreft deze :

Genuine Leather Case for Apple iPad Wi-Fi Limited Editio - eBay, Cases, Bags, Laptop Accessories, Computers. (Eindtijd 09-jun-10 12:04:43 CEST)

Iemand ervaring met deze case?
Ben zeer benieuwd...:) ik heb m inmiddels besteld...


Heb je hem al binnen?

Zoja, hoe bevalt ie?

macmaccie 10-06-10 20:35

Hij bevalt me goed, moet ik zeggen, deze is heel mooi afgewerkt, en hij voelt zacht aan

Barbabeau 11-06-10 00:08

Goedendag, na een hoop te hebben gelezen was ik toch wel even benieuwd of iemand ervaring had met een Marware Eco-vue case? Vandaar me toch maar even aangemeld :)

Deze case lijkt echt onmogelijk te verkrijgen met redelijke verzendkosten. Daarnaast na deze review niet al te zeker meer of dit dé case voor mijn ipad zal worden. Iemand nog verder ervaring of suggesties omtrent deze case?

Hier nog even een link van iemand die er niet zo tevreden over was.
Marware Eco Vue - iLounge Forums

KSH 11-06-10 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Barbabeau (Bericht 463394)
Goedendag, na een hoop te hebben gelezen was ik toch wel even benieuwd of iemand ervaring had met een Marware Eco-vue case? Vandaar me toch maar even aangemeld :)

Deze case lijkt echt onmogelijk te verkrijgen met redelijke verzendkosten. Daarnaast na deze review niet al te zeker meer of dit dé case voor mijn ipad zal worden. Iemand nog verder ervaring of suggesties omtrent deze case?

Hier nog even een link van iemand die er niet zo tevreden over was.
Marware Eco Vue - iLounge Forums

Tik dit bericht nu vanaf mn ipad in de marware ecovue. Heb deze case nu ongeveer een week in gebruik en hij bevalt uitstekend. Moest wel ff wennen aan de dikte, maar de ipad in deze case is veel praktischer in gebruik. Heb hem gekocht via ebay voor in totaal 65 dollar.

De kwaliteit is gewoon goed te noemen. Case sluit goed om de ipad. Met een leren lipje wordt de ipad in het vak gehouden. Heb gelezen dat dit lipje op den duur 'losser' zal gaan zitten, maar dit schijnt makkelijk te verhelpen te zijn. Ik heb daar zelf dus totaal geen last van. De handstrap en standaard zijn echt heel nuttig. Als je de ipad in landscape wil gebruiken, lukt dat opzich wel, maar heel stevig staat ie niet op een gladde ondergrond. Zoals eerder gezegd met de standaard wel, maar landscape en dan meer rechtop is wat instabieler. Ben benieuwd of ie uberhaüpt nog voor deze prijs is te verkrijgen, maar ik kan hem v harte aanraden.

joeribraakman 15-06-10 22:06

Ik heb zelf maar is een hoes gemaakt. http://94.100.114.86/992200001-99225...80_5_N0Hy.jpeg

Luukx 21-06-10 22:26

Iemand ervaring met het bestellen via iPadhoes.nl, wil de Sena wel eens proberen namelijk :-)

John23 21-06-10 23:30

Koop gewoon de orginele ipad hoes?Bij mij bevalt hij zeer goed!

copyfile 22-06-10 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luukx (Bericht 469448)
Iemand ervaring met het bestellen via iPadhoes.nl, wil de Sena wel eens proberen namelijk :-)

Prima site, heb er twee keer iets besteld en werd netjes en snel geleverd.

Luukx 22-06-10 23:03

Bedankt voor je antwoord, maar snel bestellen dan.

filippus 25-06-10 13:10

Simplism leren ipadcase
 
Heb vandaag een Simplism flip leather case voor de iPad ontvangen van Soundwear.nl.
Ziet er fraai uit, maar ruikt synthetisch. Ik vraag me af of het wel echt leer is.
Zit overigens wel een behandeladvies bij dat gebasserd is op behandeling van echt leer.
Iemand hier ervaring mee?

Flatiner 29-06-10 22:44

Hallo,

Weet iemand toevallig of de officiële apple iPad case te verkrijgen is ?
Bijvoorbeeld bij Gravis.

mvg
;)

hesy 30-06-10 12:21

Sena
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luukx (Bericht 469448)
Iemand ervaring met het bestellen via iPadhoes.nl, wil de Sena wel eens proberen namelijk :-)

Ik heb deze intussen besteld via Sena cases en heb er voor $9.99 extra mijn naam laten in graveren.
Nu maar wachten op een snelle levering. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.