//

Ipad hoesjes/case/bescherming

Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) jezus wat zijn er op marktplaats een hoop afzetters te vinden met de officiele iPad case 99 euro excl. verzenden waar ze dan ook nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 06-05-10, 15:01
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard

jezus wat zijn er op marktplaats een hoop afzetters te vinden met de officiele iPad case 99 euro excl. verzenden waar ze dan ook nog eens 10 euro voor rekenen.
zijn er mensen die dat doen hiero?
__________________
iMac 24" 2,96 GHz 8GB DD3 OCZ 128 GB SSD Vertex 2, iPhone 4 White 16gb, iPad 2 16gb White, Timecapsule 1 TB, Fiber Power 120 Mbit
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 06-05-10, 15:28
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtsjunk Bekijk bericht
jezus wat zijn er op marktplaats een hoop afzetters te vinden met de officiele iPad case 99 euro excl. verzenden waar ze dan ook nog eens 10 euro voor rekenen.
zijn er mensen die dat doen hiero?

Is nog niks.
Liep maandag in New york een electronica winkel binnen, daar moest ik 150 dollar betalen voor een originele apple cover... kost normaliter geloof ik 39 dollar.
Heb die kerel eens uitgelachen en vroeg of ik er ook een ipad bij kreeg...
Hij was ook nog kwaad hahahaha wat een *****.
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB
  #63  
Oud 06-05-10, 19:19
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

vandaag deze bij paradigit gekocht voor 9,95
Hij is voor een mini laptop van 7" tot 10"
Ietsjes te groot, maar dat vind ik vooralsnog neit erg.
De ipad is nu tenminste beschermd.
Ga nu op mijn gemak uitkijken naar een degelijke sleeve.

  #64  
Oud 06-05-10, 19:47
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik gebruik de meegeleverde etui van m'n 10'' Asus EEEpc totdat ik de officiele iPad case heb ontvangen
  #65  
Oud 07-05-10, 00:15
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Ik heb vandaag een Fabrix sleeve voor €22,50 besteld. Ik heb er al 2 jaar één voor mijn iPhone en ik ben er onwijs tevreden mee.

  #66  
Oud 07-05-10, 17:33
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

Heb een review gemaakt van de Piel Frama ipad case. Bevalt erg goed moet ik zeggen. Check het filmpje en zeg wat je er van vind!

__________________
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi
  #67  
Oud 08-05-10, 13:36
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Gisterenavond mijn full body Zagg protection set binnen gekregen. Pakket is zoals Zagg betaamt goed afgewerkt en je krijgt het volgende:

De skins op een rol waar je ze af moet "peelen".
Een "squeezer" a.k.a. een (handzaam) rubberen plaatje om de luchtbellen onder je skin vandaan te halen.
Twee blaadjes als gebruiksaanwijzing hoe de skin aan te brengen.
Een flesje met een verstuiver om de skin aan te brengen en om ervoor te zorgen dat je geen vingerafdrukken krijgt aan de plakkende kant van de skin.

Laat ik eerst beginnen dat ik al een Zagg-skin gebruiker ben, alleen dan voor mijn iPhone de achterzijde. Reden hiervoor is dat ik een kleine barst heb ter hoogte van de connector die verticaal omhoog loopt. Ik heb voor een customised versie gekozen met een design erop. De skin bevalt me heel goed en met name het feit dat de iPhone niet zo snel uit je hand glipt/glijdt is een goede eigenschap.

Het aanbrengen van elke vorm van een protector vergt enig geduld en zorgvuldigheid.
De vloeistof wat je bij de skin krijgt maakt het zeker makkelijker en als je je vingertoppen ook inspuit krijg je vrijwel geen vingerafdrukken aan de binnenzijde.

Beide skins zitten nu er op en het gebruik is zeker goed, geen gladde achterkant meer en de reactie met het scherm is even gevoelig. Ik tracht later wat crappy iphone foto's te uppen.
__________________
iPad 64G
  #68  
Oud 08-05-10, 14:05
vdpoorten vdpoorten is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Hoi Bababakkus,

Zag inderdaad je review al op youtube. Erg mooie case. Ik ga denk ik voor de zwarte magnetic. Mag ik vragen hoelang het duurde voordat je hem thuis ontving.

Op website zag ik namelijk minimaal 2 weken volgens mij staan.

Alvast bedankt.
Vdpoorten
  #69  
Oud 08-05-10, 20:04
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdpoorten Bekijk bericht
Hoi Bababakkus,

Zag inderdaad je review al op youtube. Erg mooie case. Ik ga denk ik voor de zwarte magnetic. Mag ik vragen hoelang het duurde voordat je hem thuis ontving.

Op website zag ik namelijk minimaal 2 weken volgens mij staan.

Alvast bedankt.
Vdpoorten
Ik heb de case binnen 4 dagen binnen gekregen. Er staat op de website binnen 10 dagen dus was wel een verassing!
Veel plezier met de case, hij bevalt hier erg goed!
  #70  
Oud 08-05-10, 21:35
iPhoneRobin iPhoneRobin is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wijk bij Duurstede, Utrecht, Nederland.
Berichten: 30
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhoneRobin Stuur een bericht via MSN naar iPhoneRobin
Standaard

Ik ben van plan een beschermhoes te maken van een oude trui. Haha ik kan me voorstellen hoe gek dit klinkt maar het is een heel apart soort materiaal. Ik zal van dit alles een uitgebreid verslag schrijven met de nodige afbeeldingen.
__________________
iMac | MacBook Air | TimeCapsule | AirPort Express | iPhone 4
  #71  
Oud 08-05-10, 23:31
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik heb vandaag de Macally case binnen gekregen en ik ben er helemaal weg van. Eindelijk een goede bescherming voor de ipad.
  #72  
Oud 11-05-10, 12:26
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Ik verwaarloos weer mijn plicht op dit forum. Wel lezen, maar geen gebruikerservaringen plaatsen. Nou, bij deze...

Ik heb al twee weken de volgende case. De Macally Metrolpad. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om iets te kopen wat stevig in de hand lag en waarbij ik geen last heb van een flap of iets anders. Bij volledige cases heb ik het gevoel dat je hand nog harder moet knijpen om hem vast te houden. Om hem volledig te beschermen tijden vervoer en bij wegzetten in een kast o.i.d. heb ik een netbook tasje gekocht. Nu kan ik hem ook nog eens over mijn schouder meenemen. De case ben ik uitermate content mee, ook al moest ik even wennen. Het geheel werd uiteraard iets zwaarder, maar je hebt een veel betere grip. Hij wordt ietsje dikker en ruwer aan de achterkant waardoor hij iets beter in de hand ligt. Case sluit naadloos aan en dat maakt het een heel mooi gezicht. Ik zal straks even een paar foto's plaatsen, maar hieronder is in ieder geval de link. Bij vragen weten jullie mij te vinden.

METROLPAD Macally Peripherals
  #73  
Oud 12-05-10, 12:56
Lowieke's schermafbeelding
Lowieke Lowieke is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: 013
Berichten: 26
Standaard

Heeft er al iemand ervaring met die sok van focalprice? Ik heb hem ook besteld maar nu ik m'n iPad heb vraag ik me af of hij niet makkelijk uit die sok glijdt.
  #74  
Oud 12-05-10, 13:37
Carlo_1983 Carlo_1983 is offline
• iOS 6.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 206
Standaard

Ik heb hem ook besteld de 29 st van april maar heb nog niets binnen?
Voor de prijs kan je het in iedergeval niet laten? Ik denk dat je hem als bescherming in huis goed kan gebruiken...

Ik laat wat weten als hij bij mijn binnen is.
__________________
Moehahahaha!!!!
  #75  
Oud 12-05-10, 14:03
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ik met vandaag de Macally Bookstand binnen gekregen en mn eerste indruk is positief!! Biedt goede bescherming en je kan m ook mooi neerzetten als je je iPad als digitale fotolijst zou willen gebruiken..
  #76  
Oud 12-05-10, 14:05
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik kocht mijn iPad in de US en de enige sleeve die ze daar toen nog hadden was deze Incase Neoprene Sleeve Plus (USD 40):

Neoprene Sleeve Plus for iPad : Incase Product

Vooralsnog erg tevreden over. Binnenkant is van zachte stof. En je krijgt er een soort standaard bij. Degelijk en zonder poespas.

Ik denk er wel over om op termijn een hoes te kopen die open klapt (incase (convertible) Book Jacket). Maar ik ben iemand die een sleeve eerst in zijn handen wil hebben om te kijken of het wel voldoet. Wacht wel tot er in NL winkels wat meer aanbod komt.

Laatst gewijzigd door jap74; 12-05-10 om 14:18.
  #77  
Oud 12-05-10, 15:34
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Ik met vandaag de Macally Bookstand binnen gekregen en mn eerste indruk is positief!! Biedt goede bescherming en je kan m ook mooi neerzetten als je je iPad als digitale fotolijst zou willen gebruiken..
Waar heb je deze besteld? Ben hier ook na op zoek.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #78  
Oud 12-05-10, 18:34
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus Bekijk bericht
Heb een review gemaakt van de Piel Frama ipad case. Bevalt erg goed moet ik zeggen. Check het filmpje en zeg wat je er van vind!
Kostbare oplossing (110-130 euro afhankelijk van de uitvoering) maar het ziet er wel heel mooi uit. Ik heb een rode besteld. Ik gebruik de iPad zakelijk en dan moet het er wel netjes uit zien. Zonder hoes vind ik hem te kaal en te opvallend. Bovendien laat ik mijn iPhone (gebruik ik een sok voor) nog wel eens uit mijn handen vallen en dat risico wil ik met de Ipad niet lopen. Als hij binnen is, dan wil ik nog wel laten horen of hij (wat mij betreft) het geld waard is.
  #79  
Oud 13-05-10, 15:31
linda_menkhorst linda_menkhorst is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 69
Standaard

Ik heb deze grip ptlrotective cover van incase in de Apple store gekocht 29$, voelt erg goed aan, makkelijk te bevestigen en superhandig, er zit een soort plastic strip/stand bij met 2 gleuven waar je de ipad heel eenvoudig in zet, superlicht.
Grip Protective Cover for iPad : Incase Product

ik wilde de case af en toe gebruiken, maar de ipad is er niet meer uitgeweest, ook handig met kinderen. Linda
  #80  
Oud 14-05-10, 19:43
BartG's schermafbeelding
BartG BartG is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Goeree-Overflakkee
Berichten: 11
Standaard

Er zijn me toch al wat soorten hoezen te krijgen zeg. Ik vond het erg moeilijk want prijs - kwaliteit vind ik belangrijk en het moet, in mijn geval, ook representatief zijn (zakelijk gebruik). Na alle meldingen over de 'originele' Apple case had ik die al snel van mijn lijstje geschrapt.

Ik vond hardgraft erg mooi en betaalbaar ( PURVEYORS OF FINE LIFESTYLE ACCESSORIES | hard graft ) maar dan moet je je iPad wel eruit halen om te gebruiken. Ik had er liever een die openslaat. Bestel trouwens wel de Phone Fold Wallet want die ziet er echt top uit.

Top van Bababakkus om zijn review op youtube te plaatsen. Ik had verschillende op het oog maar die van Piel Frama vindt ik er erg strak uit zien, echt mooie kwaliteit
Ik heb wel de magnetic black besteld maar dat is nu eenmaal persoonlijk. Ben toch blij dat dit forum bestaat want zodoende kan je de beste keuze voor jezelf maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 18-02-11 00:30
Is een case ter bescherming nodig??? SuperDutch iPhone accessoires en onderdelen 22 04-05-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.