//

Ipad hoesjes/case/bescherming

Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door GoldRush Is onderweg naar Nederland is de 14e verzonden tracenummer erbij om de weg/route te volgen laat een bericht achter als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 17-08-10, 17:47
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoldRush Bekijk bericht
Is onderweg naar Nederland is de 14e verzonden tracenummer erbij om de weg/route te volgen laat een bericht achter als die is gearriveerd
Wij hebben er ook 2 besteld en die zijn op de 12e verstuurd. Volgens t&t liggen ze sinds vannacht bij de douane.
__________________
15" MacBook Pro i5, Mac Mini (2010), iPad 64gig 3G, iPhone 4.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 17-08-10, 18:11
MKY MKY is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Na lang twijfelen tussen de Switcheasy Nude + Fabrix sleeve en de Macally Bookstand, ben ik toch voor de Macally Bookstand gegaan omdat mij 2 losse elementen niet fijn lijkt. Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de Macally Bookstand black. Prijs is ook interessanter. Macally Bookstand black = 45 euro incl verzenden (appelhoes.nl) en Swicheasy Nude + Fabrix kost al gauw 35 + 30 euro + verzendkosten.

Om met je eerste bescherming te beginnen, zou ik de Macally bookstand aanraden.
  #263  
Oud 17-08-10, 19:53
GoldRush GoldRush is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Scheveningen
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Wij hebben er ook 2 besteld en die zijn op de 12e verstuurd. Volgens t&t liggen ze sinds vannacht bij de douane.
Met welke verzend methode ik heb het gewoon met usps gedaan en niet met fedex die vond ik te duur

En als het met us is dan is het best vlot toch nog geen week super
__________________
Geen iPhone wel iPod - iPod touch - en een iPad 32 g Wi-Fi de nieuwe 32g met 3g net binnen
  #264  
Oud 17-08-10, 21:34
stringray stringray is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Ik heb de standaard Apple case en die bevalt tot nu toe prima. Zit nog te denken over een screen protector. Nadeel van die Apple case is wel dat deze een beetje wiebelig staat als je 'm rechtop zet (fotolijst).
  #265  
Oud 18-08-10, 00:12
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

die Macally Bookstand, kan die voorste flap ook helemaal naar achter gebracht worden, of blijft het korte stukje altijd uitsteken?
zou je er eens een paar fotos van willen maken in alle standen aub ?
thx
  #266  
Oud 18-08-10, 03:19
iCe-CReaM iCe-CReaM is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Heb deze voor €35 van eBay geplukt:



En met de overige €20 die ik kwijt was geweest in Nederlandse webshops deze.

Gratis compacte messenger bag voor iPad plus accesoires. Lijkt me toch de beter deal. Thank god for eBay .
  #267  
Oud 18-08-10, 14:59
MKY MKY is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
die Macally Bookstand, kan die voorste flap ook helemaal naar achter gebracht worden, of blijft het korte stukje altijd uitsteken?
zou je er eens een paar fotos van willen maken in alle standen aub ?
thx
Iemand op tweakers heeft toevallig een paar foto's gemaakt : [iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming - iPads, iPods, iPhones & iTunes - GoT

succes met je aankoop
  #268  
Oud 18-08-10, 17:54
ProMac ProMac is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 166
Standaard

Net de originele iPad hoes van Apple gekocht bij de mediamarkt in Leeuwarden waar ze er nog zeker 50 van op voorraad hebben en ik heb nog ee belkin sleeve
__________________
iPad 2 Wi-Fi + 3G 64GB Black | iPhone 4 32GB | Apple TV 2G | MacBook Pro 17" 2x 2,93 Ghz 4GB DDR3 | iPod Nano 2G 8GB Black
  #269  
Oud 18-08-10, 21:10
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

heb me ook die marware besteld op ebay
O42 Marware Eco-Vue Leather Case for Apple iPad Black - eBay (item 320569158208 end time Aug-30-10 01:23:48 PDT)
heb er ineens 2 genomen. ook eentje voor me broer
  #270  
Oud 18-08-10, 23:31
ElisevdB ElisevdB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MKY Bekijk bericht
Na lang twijfelen tussen de Switcheasy Nude + Fabrix sleeve en de Macally Bookstand, ben ik toch voor de Macally Bookstand gegaan omdat mij 2 losse elementen niet fijn lijkt. Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de Macally Bookstand black. Prijs is ook interessanter. Macally Bookstand black = 45 euro incl verzenden (appelhoes.nl) en Swicheasy Nude + Fabrix kost al gauw 35 + 30 euro + verzendkosten.

Om met je eerste bescherming te beginnen, zou ik de Macally bookstand aanraden.
Bedankt, eindelijk een winkel gevonden die de zwarte BookStand op voorraad heeft.

Laatst gewijzigd door ElisevdB; 18-08-10 om 23:48.
  #271  
Oud 18-08-10, 23:40
Locusta's schermafbeelding
Locusta Locusta is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Sleen
Berichten: 17
Standaard

Even over die Macally Bookstand; hier een reactie van iemand die hem al een poosje heeft en er toch wat minder tevreden over is:
Citaat:
Ik wil iedereen adviseren om de bookstand te laten liggen. Ik heb hem nu 2 maanden en ben inmiddels zeer ontevreden. Zodra de apple case weer beschikbaar is wil ik die hebben, want deze case is ronduit waardeloos.

Inmiddels begint de macally namelijk uit elkaar te vallen. Het flapje om hem staand te gebruiken is inmiddels zo slap geworden dat het zeer veel moeite kost om hem erin te schuiven. Daarnaast is het stukje stof dat aan de binnenkant de verbinding vormt tussen de voor en achterkant helemaal losgelaten. Heb dit al 2 keer geprobeerd opnieuw vast te lijmen, maar het laat weer los.

Op dit moment is de macally dus alleen nog handig om mijn ipad een beetje te beschermen, maar mooi is hij niet meer. En daarnaast gebruik ik hem ook niet meer als standaard, want dat kost me een paar nagels.
Ik heb hem zelf niet hoor, maar omdat ik lees dat hij hier vrij populair is, wil ik jullie toch even deze "review" laten lezen. Temeer omdat deze van iemand is die hem al een wat langere tijd in gebruik heeft.
  #272  
Oud 19-08-10, 00:06
iCe-CReaM iCe-CReaM is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik dacht dat dat wel duidelijk was met die Macally.. het ontwerp vind ik prachtig, maar het is helaas niet duurzaam te noemen.

Maar als je een een case met enige naamsbekendheid opzoekt op youtube en dan naar reviews zoekt kun je makkelijker bepalen of een case wat is of niet. Zo heb ik uiteindelijkmde Apple en Macally case overgeslagen, terwijl ik voor beide sterk deneiging heb gehad ze te bestellen.
  #273  
Oud 19-08-10, 02:26
psvpas psvpas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 131
Standaard

Kheb deze: DealExtreme: $11.23 Protective Leather Flip-Open Case + Movie Stand for Apple 9.7" iPad (Black)
Hij ligt al 2 weken voor mij want iPad heeft vertraging(import).
Hij voelt goed aan(geen echt leer, maar wel stevig).
Hij heeft ook een mooie stand voor alsje films wilt kijken, namelijk dat 'klepje' aan de achterkant, kan alsje hem open klapt, worden 'vastgezet' aan de voorkant.

Volgens mij snapt niemand wat ik net zei....
  #274  
Oud 25-08-10, 15:47
AndyyV AndyyV is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Iemand interesse in mijn Macally Bookstand? Hij is gebruikt, maar nog in absolute nieuwstaat. Ik ben zelf zeer tevreden over de case, maar gebruik hem simpelweg te weinig. Bij interesse staat mijn berichtenbox open. Mocht dit niet toegestaan zijn hier, dan hoor ik het graag en verwijder ik mijn bericht direct.
  #275  
Oud 25-08-10, 16:21
GoldRush GoldRush is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Scheveningen
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Wij hebben er ook 2 besteld en die zijn op de 12e verstuurd. Volgens t&t liggen ze sinds vannacht bij de douane.
Vandaag binnen gekregen alleen een klein nadeel in Nederland moet je ook nog eens btw en inklaringskosten betalen 32€ kwam er nog eens bij maar al met al zijn het mooie tasjes en goede opbergmogelijkheden
  #276  
Oud 25-08-10, 17:52
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoldRush Bekijk bericht
Vandaag binnen gekregen alleen een klein nadeel in Nederland moet je ook nog eens btw en inklaringskosten betalen 32€ kwam er nog eens bij maar al met al zijn het mooie tasjes en goede opbergmogelijkheden
Nou dat is lekker dan!

Onze tasjes liggen nog steeds bij de douane.

Het is toch eigenlijk bizar dat een tasje van 35 dollar uiteindelijk zo'n 65 euro gaat kosten.
Grrrrrr!
  #277  
Oud 25-08-10, 19:31
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Ik gebruik de Apple Case
  #278  
Oud 25-08-10, 19:45
mboots mboots is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psvpas Bekijk bericht
Kheb deze: DealExtreme: $11.23 Protective Leather Flip-Open Case + Movie Stand for Apple 9.7" iPad (Black)
Hij ligt al 2 weken voor mij want iPad heeft vertraging(import).
Hij voelt goed aan(geen echt leer, maar wel stevig).
Hij heeft ook een mooie stand voor alsje films wilt kijken, namelijk dat 'klepje' aan de achterkant, kan alsje hem open klapt, worden 'vastgezet' aan de voorkant.

Volgens mij snapt niemand wat ik net zei....
Die heb ik ook al een maand ofzo en hij bevalt prima! Kun je geen bult aan vallen voor dat geld. Ik heb bij dealextreme trouwens ook een pvc cover besteld. Ook perfect! De silicone vond ik veel te slap en ging er te makkelijk vanaf.
  #279  
Oud 25-08-10, 20:07
GoldRush GoldRush is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Scheveningen
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Nou dat is lekker dan!

Onze tasjes liggen nog steeds bij de douane.

Het is toch eigenlijk bizar dat een tasje van 35 dollar uiteindelijk zo'n 65 euro gaat kosten.
Grrrrrr!
Inderdaad maar wij kunnen zeggen dat we hem hebben lol
  #280  
Oud 25-08-10, 20:56
Carlo_1983 Carlo_1983 is offline
• iOS 6.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 206
Standaard

Ik had gisteren de "MARWARE ECO-VUE" besteld via een nederlandse site.
Betaalde 49,99 en 6,95 verzendkosten, had hem vandaag al binnen.

Ik moet zeggen hij bevalt prime, mijn ipad zit nu eindelijk goed beschermd de sok die ik had besteld via focalprice.com was niet om naar huis te schrijven.

Echt een aanrader dus die Marware Eco-Vue.

p.s. je krijgt er een lekker luchtje bij!!! LEER
__________________
Moehahahaha!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 18-02-11 00:30
Is een case ter bescherming nodig??? SuperDutch iPhone accessoires en onderdelen 22 04-05-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.