iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Epubs op Ipad zetten!? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/57702-epubs-op-ipad-zetten.html)

flabberfiets 14-04-10 09:50

Epubs op Ipad zetten!?
 
Ik lees dat het gewoon met "drag & drop" zou moeten kunnen maar het lukt mij niet! weet iemand hoe je Epub (boeken) bestanden op de Ipad krijgt!?

wvy 14-04-10 10:32

Dit moet ook via itunes?

:confused:

flabberfiets 14-04-10 10:53

weet ik!! maar lukt dus niet!! vandaar de vraag!
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 438478)
Dit moet ook via itunes?

:confused:

vandaar mijn vraag!!

winglo 14-04-10 11:05

Gewoon in je boeken categorie slepen in iTunes.. Werkt bij mij iig.

Martijn Broeckie 14-04-10 19:49

Ja, ik heb dan wel geen iPad, maar je moet bij "voorkeuren", boeken aanvinken. Dan kan je epubs in iTunes slepen.

Macintouch 17-04-10 21:15

Hoe en waar kan ik die eBooks downloaden? alvast bedankt!

dtsjunk 17-04-10 23:27

YouTube - [HOW TOf] ADD YOUR OWN PDF BOOKS TO IPADS IBOOKS

kan jee handig progje downloaden dat calibe heet , daarmee kan je boeken omzetten naar alle soorten formaten , beheren, en ook covers veranderen erg handig , volg de tutorial en je ziet hoe ongeloofelijk simpel het is :)
voor boeken zul je je eigen in het grijze gebied moeten begeven van usenet of t#rr#nts

succes

Macintouch 18-04-10 00:11

Welke site's gebruiken jullie zoal? Ik heb wel site's maar daar staan alleen engelse of zeer onbekende nederlandse boeken.
Het boek: Zo denk Steve. Waar kan ik die bijvoorbeeld vinden?

iScorpio 18-04-10 00:32

Zullen we er wel voor zorgen dat we hier alleen legale bronnen noemen ;)

mlc1 20-04-10 00:58

Beste ibooklezers,

Ik heb een Ipad uit de USA alles staat erop behalve het ibookgebeuren.
in Itunes op mijn IMac is wel een map boeken, heb een Epubboek vanuit Calibre daar naar toe gesleept. Kon deze ook synchroniseren met de Ipad. MAARRR waar vind ik dat boek op mijn ipad? Er komt in Itunes wel een melding dat ik Ibook moet aanschaffen. Echter kan het niet in de Itunes store vinden.

Wie kan mij helpen??

Groet Ron

Sunnyville88 20-04-10 08:24

Inloggen met een US itunes account om iBooks te downloaden. Makkelijkste is om dit op je iPad te doen via je appstore. Dan zie je je epub boek verschijnen in de app.

mlc1 20-04-10 10:10

Hi Sunnyville88

Thanks for reverting, maar ik heb alleen een nederlandse Itunes account
Maar hoe kom ik aan een Amerikaanse account?


Groet Ron

Sunnyville88 20-04-10 11:20

mlc1, kijk hier eens http://support.apple.com/kb/ht2534
Hier op het forum zijn er ook wel threads over geweest. Succes!

mlc1 20-04-10 18:15

Hi Sunnyville88

Well dat gaat niet lukken. Heb Itunes verwijderd en weer gedownload met USA als country taal engels enz maar de download gaat snel over in het Nederlands.
Apple schijnt dat toch door te hebben.

Ziet er naar uit dat ik naar de States moet om aan een account aan te maken?

Groet Ron

flappah 20-04-10 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mlc1 (Bericht 441048)
Hi Sunnyville88

Well dat gaat niet lukken. Heb Itunes verwijderd en weer gedownload met USA als country taal engels enz maar de download gaat snel over in het Nederlands.
Apple schijnt dat toch door te hebben.

Ziet er naar uit dat ik naar de States moet om aan een account aan te maken?

Groet Ron

Werkt zonder veel problemen hoor maar je moet even een US adres hebben. Ik heb "in den grijze verleden" deze instructies ooit gebruikt om mijn US iTunes account aan te maken: Amerikaans iTunes-account openen zonder creditcard - iPhone - iPhoneclub.nl

mlc1 21-04-10 00:10

epub ibook ipad
 
Beste allemaal

Bedankt voor de feeds het is gelukt was een makkie
met calibre kan ik nu mijn nederlandse boeken op de bookshelf zetten
het omslaan van de bladzijden is al geweldig om te zien

bedankt voor de uitleg.

ga snel lezen

Groet Ron

dtsjunk 21-04-10 01:00

Dat is mooi veel plezier ermee :)

runnerpeter 22-04-10 14:19

IK heb Ibooks via de bovenstaande truc er op gezet en heb ook een gratis Ebook op de Ipad gezet. Maar ik heb ook twee boeken gedownload bij Bol.com en die krijg ik er wel in mijn Itunes bibliotheek maar niet op mijn Ipad. Met Calbra lukt het ook niet vanwege de drm. Wie weet een oplossing?

Destiny 27-04-10 23:39

Ik heb ook een boek gedownload bij bol.com. Daarna naar ePub geconverteerd en op me iPad gezet. Krijg dan een error dat de iPad de structuur niet kan lezen. Iemand hier een oplossing voor?

runnerpeter 27-04-10 23:54

Oplossing gevonden
 
Ik heb een programma gekocht waarmee je de epub met drm kunt omzetten naar PDF, die dan weer met calibra omzetten naar epub en dan op de iPad . Progje kost 29,95 dollar. Het heet ebook converter en is op de gelijknamige website te downloaden met .com erachter en een streepje tussen ebook en converter.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.