//

[iPad] Borderlinx Ervaringen

[iPad] Borderlinx Ervaringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste IPC'ers, Ik weet dat er al een Borderlinx Topique is maar deze insteek is anders Ik ben op zoek naar mensen die hun iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-10, 00:35
Meerkoetje Meerkoetje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard [iPad] Borderlinx Ervaringen

Beste IPC'ers,

Ik weet dat er al een Borderlinx Topique is maar deze insteek is anders
Ik ben op zoek naar mensen die hun iPad hebben ontvangen via Borderlinx, en hoe dit in zijn werk ging

Dus het stappenplan : Bestellen, bevestiging, verzenden etc etc.

Ik heb nu mijn bestelling gedaan bij Apple Store US, naar mijn Borderlinx Account.

Ik heb 2 iPads en 2 iPad Docks besteld.
De Docks zijn al verstuurd, en komen morgen aan bij mijn borderlinx, betekend dit dat mijn iPads ook komen (die staan nog op : "Not Yet Shipped" omdat de levertijd 5-7 werkdagen is)?

Graag jullie tips en ervaringen

Meerkoetje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-10, 11:59
giel_k giel_k is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Hallo,

Het volgende is de lezen in de iPad Koopgids op deze site:

"Inmiddels is bekend dat de route via Borderlinx niet werkt. Borderlinx heeft kopers laten weten, dat Apple geen bestellingen levert op adressen van doorstuurdiensten. Ook mensen die bij MyUS hebben besteld, hebben afwijzingen gekregen. Omdat er ook mensen zijn waarvan de bestelling gewoon wordt geleverd, houden we nog even een slag om de arm."

Dus ik ben bang dat je iPads niet geleverd worden....
  #3  
Oud 21-04-10, 12:27
Meerkoetje Meerkoetje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giel_k Bekijk bericht
Hallo,

Het volgende is de lezen in de iPad Koopgids op deze site:

"Inmiddels is bekend dat de route via Borderlinx niet werkt. Borderlinx heeft kopers laten weten, dat Apple geen bestellingen levert op adressen van doorstuurdiensten. Ook mensen die bij MyUS hebben besteld, hebben afwijzingen gekregen. Omdat er ook mensen zijn waarvan de bestelling gewoon wordt geleverd, houden we nog even een slag om de arm."

Dus ik ben bang dat je iPads niet geleverd worden....
Nou inderdaad, dat is dus zo vreemd, overal hoor je dat wat je ook besteld, het geannuleerd word. Echter zijn mijn docks al bijna bij mijn borderlinx afgeleverd , en ik heb een bevestigingsmail gehad van Apple, mijn order is bevestigd en mijn iPads staan al vanaf vrijdag op : Not Yet Shipped. De meeste hoor je toch na 2 werkdagen al een annulering krijgen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aankoop ervaringen via Borderlinx.com of MyUS filouchke Koopinformatie Rest Europa 117 20-10-11 17:52
IPad Speaker Dock ervaringen Mysteriousgirl_ iPad algemeen 4 05-05-11 15:49
Buitenland ervaringen Ipad Wi-Fi verbinding gregre iPad algemeen 2 20-03-11 22:58
[Ervaringen] BodyGuardz of invisibleSHIELD voor iPad jonathan iPad algemeen 8 26-09-10 13:30
iPad kopen in Canada, ervaringen? forum.bericht iPad algemeen 4 18-07-10 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.