//

Ipad concurrent iphone?

Ipad concurrent iphone? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat denken jullie over het volgende... Als de Ipad dalijk een groot succes wordt ook hier in nederland, moeten de mensen die alleen een iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-10, 09:09
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Ipad concurrent iphone?

Wat denken jullie over het volgende...
Als de Ipad dalijk een groot succes wordt ook hier in nederland, moeten de mensen die alleen een iphone hebben vrezen dat de aandacht veel meer op de ipad komt te liggen? daarmee bedoel ik bijvoorbeeld zullen er dadelijk dan veel minder games voor de iphone worden gemaakt en juist veel meer voor de Ipad. gaat de iphone dadelijk niet meer gebruikt worden voor al die handige applicaties maar wordt het een klein broertje van de Ipad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-10, 17:48
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Ik zie een Ipad totaal niet als concurrentie voor een Iphone hoor zijn volgens mij twee verschillende dingen
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #3  
Oud 26-04-10, 21:16
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussie verplaatst naar de Chat.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 28-04-10, 22:50
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Ik zie een Ipad totaal niet als concurrentie voor een Iphone hoor zijn volgens mij twee verschillende dingen
zo verschillend zijn ze niet. Ik denk dat het ook indirecte concurrenten zijn. Er zijn mensen die ze beide kopen maar er zijn ook mensen die moeten kiezen tussen die twee en dan zijn het opeens concurrenten.
  #5  
Oud 28-04-10, 23:07
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Qua hardware zijn ze op de grootte van het scherm na niet heel verschillend nee, verder zijn ze wel totaal verschillende qua gebruik. De iPad gebruik je vooral in huis. De iPhone gebruik je overal. De iPhone is in combinatie met een abo veel aantrekkelijker om te kopen en zal dus veel meer verkocht worden. Ook is de iPhone al bijna 3 jaar op de markt en heeft het dus een aanzienlijk grotere marktaandeel. Ik verwacht daarom ook niet dat er straks minder apps worden uitgebracht voor de iPhone. Ik denk dat de komst van de iPad alleen maar positief kan zijn, ze werken beiden op het iPhone OS. Het iPhone OS zal blijven groeien en dit zal zowel voor de iPad als de iPhone voor meer apps zorgen, ze vullen elkaar dus aan.
  #6  
Oud 28-04-10, 23:16
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

De iPhone is een apparaat waar de hoofdoel is bellen, smsen/mms, etc. Natuurlijk kun je er ook mee internetten, apps gebruiken etc, maar als je internetten en apps als de belangrijkste reden ziet kun je beter een iPad gebruiken. Op een iPad kun je alleen dmv VoIP bellen. Wat de meeste mensen niet heel ideaal vinden. De iPhone is gewoon een "Phone" en een iPad niet, waarmee je wel weer andere dingen beter kunt doen. Ik zie de iPad niet als een concurrent, want als je een nieuwe mobiel zoekt koop je dan een iPad?

Laatst gewijzigd door PeterTe; 28-04-10 om 23:30.
  #7  
Oud 08-05-10, 21:29
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe Bekijk bericht
De iPhone is een apparaat waar de hoofdoel is bellen, smsen/mms, etc. Natuurlijk kun je er ook mee internetten, apps gebruiken etc, maar als je internetten en apps als de belangrijkste reden ziet kun je beter een iPad gebruiken. Op een iPad kun je alleen dmv VoIP bellen. Wat de meeste mensen niet heel ideaal vinden. De iPhone is gewoon een "Phone" en een iPad niet, waarmee je wel weer andere dingen beter kunt doen. Ik zie de iPad niet als een concurrent, want als je een nieuwe mobiel zoekt koop je dan een iPad?
Volledig met je eens laten we eerlijk zijn een Ipad is geen Iphone en een Iphone is geen Ipad.
Gelukkig zie mij al rondlopen met een Ipad om te bellen
  #8  
Oud 09-05-10, 22:30
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

 Verplaatst naar: iPad Hardware
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad concurrent Alifar Archief 2 28-10-10 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.