Bladwijzers syncen met computer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds een paar dagen een gelukkige iPad eigenaar, maar loop ergens op vast. Ik zou graag mijn bladwijzers van mijn laptop (mapje favorieten) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bladwijzers syncen met computer
Ik ben sinds een paar dagen een gelukkige iPad eigenaar, maar loop ergens op vast. Ik zou graag mijn bladwijzers van mijn laptop (mapje favorieten) willen syncen met mijn iPad. Ik kan alleen een optie vinden om te syncen met MobileMe maar zou graag de bladwijzers van mijn laptop op mijn iPad willen hebben.... Iemand een idee?
Grt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
echt niemand die mij hier een antwoord op kan geven?
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Hier gene probleem maar ik heb een MobileMe abonnement
|
|||
|
|||
Je zou het op deze manier kunnen proberen: Gegevens exporteren naar Safari
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Doe ik niet, gebeurd allemaal automatisch op mijn iMac met een MobileMe abonnement.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tabbladen met onzichtbare bladwijzers :S | Vincent86 | iPhone algemeen | 7 | 06-02-13 23:50 |
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) | jayjay00 | iPhone Apps | 3 | 19-01-10 21:23 |
Hoe notities syncen met computer? | oblomov | iTunes | 4 | 12-04-09 21:26 |
Bladwijzers syncen lukt niet! | nicosomers | Archief | 1 | 14-12-08 00:09 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|