iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Huidige USA iPad voorraden. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/58270-huidige-usa-ipad-voorraden.html)

schotted 20-05-10 04:58

2 weken onderweg in California. Vorige week geen voorraad bij Apple store in Monterey en Apple store in San Francisco. Kon wel bestellen maar er kon geen indicatie gegeven worden over levertijd. Morgen Las Vegas, nieuwe kansen.

knuster 20-05-10 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schotted (Bericht 454410)
2 weken onderweg in California. Vorige week geen voorraad bij Apple store in Monterey en Apple store in San Francisco. Kon wel bestellen maar er kon geen indicatie gegeven worden over levertijd. Morgen Las Vegas, nieuwe kansen.

als je naar de apple store in the forum shops (caesars palace) gaat en hij is niet in voorraad, moet je hem gewoon bestellen en de dag erna heb je hem gewoon. was bij mij het geval en de verkoper zei me dat apple gewoon ELKE dag ipad's levert.

Chingon 20-05-10 16:01

Ga vandaag m'n gereserveerde 32GB Wi-Fi iPad ophalen in de West 14th store (New York). Heb 'm daar maandag gereserveerd dus heeft 3 dagen geduurd. Curieus is dat dit de laatste store was waar ik er een heb gereserveerd. Heb dat zondag ook bij de West Side en 5th Av stores gedaan maar daar nog geen bericht van gekregen.

linda_menkhorst 20-05-10 23:03

Orlando
 
Ook in Orlando 2 weken geleden op dinsdag ochtend besteld, en woensdag ochtend al aanwezig Wi-Fi 64.

schotted 23-05-10 07:38

Gisteren dus mijn Ipad 16GB Wi-Fi besteld bij The Forum Shops van Cesars Palace en vandaag opgehaald.Schrijf dit dus ook met mijn nieuwe aanwinst. Iedereen nog bedankt voor de tips.

wvy 27-05-10 23:51

Ben nu in NY, inderddad geen iPad te vinden. Ik heb er dan maar eentje besteld in de Apple store op 5th Av. Volgens de verkoper kon het van een week tot langer duren voor ie er was :-(

De volgende dag, precies 24u later een mailtje dat ie er was. Nu dus gelukkige eigenaar van een 16 Gb iPad Wi-Fi :-)))))

groeten uit de Big Apple waar het 32 graden is.

Chingon 28-05-10 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 457282)
Ben nu in NY, inderddad geen iPad te vinden. Ik heb er dan maar eentje besteld in de Apple store op 5th Av. Volgens de verkoper kon het van een week tot langer duren voor ie er was :-(

De volgende dag, precies 24u later een mailtje dat ie er was. Nu dus gelukkige eigenaar van een 16 Gb iPad Wi-Fi :-)))))

groeten uit de Big Apple waar het 32 graden is.

Dan heb je geluk gehad, want bij mij duurde het wel 5 dagen voor mijn 32GB er was bij de 5th Avenue store (was toen al thuis!). Gelukkig had ik er ook een bij de West 14th street store besteld en die was er wel op tijd (na 3 dagen). Veel plezier met je iPad!

dj_ko 29-05-10 21:03

Inmiddels weer thuis aangekomen uit the usa met mn ipad. Ik heb hem in Santa barbara gekocht daar hadden ze de 16GB nog op voorraad.
verder heb ik hem wel 4 keer gereserveerd, duurde ongeveer 3 a 4 dagen voordat die ergens binnen was (ik was echter op rondreis dus elke dag ergens anders).
Tip: in iedere apple store kan je ook een reservering doen met je NL apple account (reserveer hem bijvoorbeeld bij 2 verschillende store's met 2 accounts)

jeroenjansen80 30-05-10 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dj_ko (Bericht 457851)
Inmiddels weer thuis aangekomen uit the usa met mn ipad. Ik heb hem in Santa barbara gekocht daar hadden ze de 16GB nog op voorraad.
verder heb ik hem wel 4 keer gereserveerd, duurde ongeveer 3 a 4 dagen voordat die ergens binnen was (ik was echter op rondreis dus elke dag ergens anders).
Tip: in iedere apple store kan je ook een reservering doen met je NL apple account (reserveer hem bijvoorbeeld bij 2 verschillende store's met 2 accounts)

Mijn schoonouders zijn op 5/6 juni in Santa Barbara. Ik heb hen al gevraagd om een iPad mee te nemen, maar is het dan mogelijk om vanuit Nederland al deze reservering te maken? Dan weten ze zeker dat er eentje ligt. Of kan zo'n reservering alleen via een echte Apple Store?

dj_ko 30-05-10 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroenjansen80 (Bericht 458085)
Mijn schoonouders zijn op 5/6 juni in Santa Barbara. Ik heb hen al gevraagd om een iPad mee te nemen, maar is het dan mogelijk om vanuit Nederland al deze reservering te maken? Dan weten ze zeker dat er eentje ligt. Of kan zo'n reservering alleen via een echte Apple Store?

Née helaas kan je hem vanaf NL Niet online reserveren wellicht well handig om ze een USA apple account mee te geven

jeroenlaven90 03-06-10 10:36

Ik heb geprobeerd de iPad te bestellen in de VS via zo'n bedrijf die dan een postbus voor je aanmaken, het enige wat je nodig hebt is een creditcard. Die had ik niet, dus voordat ik die ben gaan aanvragen heb ik nog even doorgezocht en toen vond ik dit.

ABKtje 03-06-10 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroenlaven90 (Bericht 459428)
Ik heb geprobeerd de iPad te bestellen in de VS via zo'n bedrijf die dan een postbus voor je aanmaken, het enige wat je nodig hebt is een creditcard. Die had ik niet, dus voordat ik die ben gaan aanvragen heb ik nog even doorgezocht en toen vond ik dit.

Ja leuk, een e-reader-maar da's geen ipad.....

jeroenlaven90 03-06-10 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje (Bericht 459467)
Ja leuk, een e-reader-maar da's geen ipad.....

Ze hebben hem er blijkbaar weer afgehaald.....

plindeman 06-06-10 03:03

Mijne afgelopen zaterdag in de Apple store in Orlando gereserveerd en woensdag kon ik hem ophalen. Vrije voorraad was er niet. Reserveren kon overigens wel gewoon met m'n NL apple account.

jeroenjansen80 13-06-10 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroenjansen80 (Bericht 458085)
Mijn schoonouders zijn op 5/6 juni in Santa Barbara. Ik heb hen al gevraagd om een iPad mee te nemen, maar is het dan mogelijk om vanuit Nederland al deze reservering te maken? Dan weten ze zeker dat er eentje ligt. Of kan zo'n reservering alleen via een echte Apple Store?

Om even het verhaal af te maken. In Santa Barbara waren geen iPad's. In Monterey wel, maar de Apple-store-medewerker heeft tegen mijn schoonvader een heel verhaal opgehouden over de garantie en iets over codes (geen idee waar die medewerker het over had). Per saldo heeft mijn schoonvader geen iPad meegenomen, helaas! Van de week maar eens kijken in Duitsland.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.