iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad uit de doos (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/58429-ipad-de-doos.html)

wvy 27-04-10 08:48

iPad uit de doos
 
Hoi,

Ik ben van plan om tijdens mijn vakantie in NY een iPad aan te kopen.

Leuke, fijn , tof .. ik zie er alvast naar uit .. maar ik lees dat de iPad eventjes een connectie met iTunes nodig geeft alvorens in gebruik te kunnen nemen.

Nu, daar sta je dan in NY op je hotelkamer met je nieuwe iPad te pronken en kan je hem nog niet gewoon eventjes gebruiken?
Moet ik dan echt nog wachten tot thuis alvorens ik de iPad in gebruik kan nemen of zijn er andere mogelijkheden?


:(

Yzord 27-04-10 08:57

Volgens mij kan je hem activeren in de store.

Bomans 27-04-10 09:02

Je kan hem inderdaad in de Apple store laten activeren.

pnobels 27-04-10 09:34

Veel geluk in NY. Ten eerste zal er hoogstwaarschijnlijk geen ipad beschikbaar zijn in de store. Reserveren in de store zelf is dus de boodschap. Afgelopen week kregen we op die manier na een dag een ipad 64 gb mee in Atlanta. De dag erna werden geen ipads meer aan buitenlanders verkocht door een nieuwe company policy. Dus best niet vermelden dat de ipad het land verlaat. Reden is heel simpel : Apple kan gewoonweg niet aan de vraag voldoen...

jap74 28-04-10 12:35

Reserveren is inderdaad het beste....Vorige week in Florida een 16GB gekocht. Eerste dag besteld, volgende dag een e-mail dat hij binnen was.

Je kunt hem in de Store laten activeren. Maak alvast een US account aan (zie op dit forum hoe); dat werkt het makkelijkste bij activeren. Ik heb bij de reservering ook dit US account gemaakt. Als Appel een nieuw beleid heeft dat er geen iPads meer aan toeristen worden verkocht, kun je maar beter geen NL account gebruiken.

Als je toch daar bent, koop ook wat iTunes giftcards. Dan kun je via je US account op je hotelkamer alvast wat apps op je iPad zetten. De iWork Apps zijn bv alleen in de US iTunes Store te verkrijgen.

wvy 28-04-10 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jap74 (Bericht 443925)
Reserveren is inderdaad het beste....Vorige week in Florida een 16GB gekocht. Eerste dag besteld, volgende dag een e-mail dat hij binnen was.

Je kunt hem in de Store laten activeren. Maak alvast een US account aan (zie op dit forum hoe); dat werkt het makkelijkste bij activeren. Ik heb bij de reservering ook dit US account gemaakt. Als Appel een nieuw beleid heeft dat er geen iPads meer aan toeristen worden verkocht, kun je maar beter geen NL account gebruiken.

Als je toch daar bent, koop ook wat iTunes giftcards. Dan kun je via je US account op je hotelkamer alvast wat apps op je iPad zetten. De iWork Apps zijn bv alleen in de US iTunes Store te verkrijgen.


Hoi, bedankt, mooie uitleg. Zal daar zeker rekeing mee houden. Enig idee hoe ik het best een iPad reserveer want van hieruit (België) lukt het mij nog niet zo goed :(

jap74 28-04-10 13:12

Bij mij deed de store medewerker dit online en ik zat helaas niet goed op te letten.

Zoek eens op deze pagina of bel ze anders even.

Apple Retail Store - Fifth Avenue

Guest-20190430163756 28-04-10 13:17

Apple store mogen geen toeristen weigeren, is hartstikke strafbaar. Maak je Daar dus maar niet druk om.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.