//

Scherm reageert af en toe niet

Scherm reageert af en toe niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds afgelopen donderdag ben ik gelukkige bezitter van een iPad Wifi 16 gb. Nu merk ik echter dat af en toe het scherm niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-10, 12:44
giel_k giel_k is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard Scherm reageert af en toe niet

Hallo,

sinds afgelopen donderdag ben ik gelukkige bezitter van een iPad Wi-Fi 16 gb. Nu merk ik echter dat af en toe het scherm niet reageert. Het lijkt een softwareprobleem, want als ik de iPad op standby zet middels de sleep-knop en daarna direct weer aanzet, doet hij het weer.

Het lijkt willekeurig voor te komen en ook bij willekeurige apps. Soms best vervelend.

Ik draai OS 3.2 (zonder jailbreak).

Zijn er meerdere mensen die er last van hebben en misschien een oplossing weten?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-10, 13:00
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Als het softwarematig is, kun je misschien een volledige 'herstel' van je iPad uitvoeren. Als je hem pas sinds donderdag hebt, zit er misschien nog niet veel op.

Toen ik mijn iPad kocht deed hij het prima. In mijn hotel zitten spelen en instellen. De volgende dag kreeg ik een scherm waar in stond dat ik mijn iPad aan iTunes moest koppelen. Omdat ik met vakantie was en geen MacBook bij me had, ben ik terug gegaan naar de Apple store. Daar hebben ze hem aan iTunes gelegd, maar dat loste niets op. In de Apple store wisten ze ook niet wat er mis mee was. Vervolgens heeft de 'Genius' de iPad volledig hersteld en sindsdien geen enkel probleem meer gehad.

Laat even weten of dit werkt.
  #3  
Oud 10-05-10, 16:29
giel_k giel_k is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor de tip, ik ga het proberen. Neem aan gewoon via de HERSTEL-knop in iTunes? En zet hij daarna mijn Apps etc. weer terug via de backup?
  #4  
Oud 10-05-10, 18:08
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Juist, de herstel functie. Let op dat dan alles weg is.

Zet dus eerst je aankopen/adresboek over naar iTunes. Ik weet niet wat er gebeurt als je je backup weer terug zet. Je hebt best kans dat je softwareprobleem weer terug komt.

Ik zou dus weer met een schone iPad beginnen. Harde reset en je applicaties, adressen, mailaccounts er handmatig weer op zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm reageert niet op aanrakingen RebelStar iPhone algemeen 6 02-11-11 22:30
scherm reageert niet bakvis iPhone algemeen 8 12-10-09 18:40
Scherm reageert soms niet. stickvis iPhone algemeen 7 29-08-08 15:04
iphone scherm reageert niet occ Unlock [archief] 14 10-03-08 19:08
Help! :( Icon-scherm reageert niet meer!! Kevinfan Unlock [archief] 18 06-12-07 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.