//

Tip: uitzending gemist op de ipad

Tip: uitzending gemist op de ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben er achter gekomen dat met behulp van een extension (jailbreak) genaamd 'FullForce' de uitzending gemist app nagenoeg perfect werkend te krijgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-10, 12:15
arten arten is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard Tip: uitzending gemist op de ipad

Hallo allemaal,

Ik ben er achter gekomen dat met behulp van een extension (jailbreak) genaamd 'FullForce' de uitzending gemist app nagenoeg perfect werkend te krijgen is op de ipad. Hieronder een korte 'how to' (n.b. een jailbreak met cydia geinstalleerd is vereist):

- Download en installeer 'FullForce' in cydia (gratis)

- Ga naar Settings -> Fullforce -> vink uitzending gemist aan.

Het resultaat is dat alle lijsten en menu's perfect worden weergegeven. De streams worden nu ook veel beter weergegeven.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Het is in ieder geval een prima oplossing totdat NPO met een officiële ipad versie komt.

off topic: Full force werkt ook aardig met sommige andere iphone apps.



Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-10, 12:50
Hatsie Hatsie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Thanx werkt idd goed. Al zijn de streams nog van slechte kwaliteit je moet em op metertje of anderhalf van je afhouden

En voglens mij kwam de NPO niet meer met een iPad applicatie maar werd de site aangepast naar HTML5 net als RTL Gemist
  #3  
Oud 18-05-10, 13:00
arten arten is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hatsie Bekijk bericht
Thanx werkt idd goed. Al zijn de streams nog van slechte kwaliteit je moet em op metertje of anderhalf van je afhouden

En voglens mij kwam de NPO niet meer met een iPad applicatie maar werd de site aangepast naar HTML5 net als RTL Gemist
Klopt inderdaad, al is de kwaliteit van NPO's silverlight streams op de 'gewone' computer nou ook niet om over naar huis te schrijven. Wat dat betreft loop RTL tegenwoordig voorop.

Ik kwam er net achter dat de 'tweak' ook perfect werkt op de NRC app. de scans van de pagina's zijn helaas nog wel lage kwaliteit. maar de artikelen gebruiken nu in ieder geval wel het hele scherm. Ook een aanrader dus!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitzending Gemist Dash8 iPhone Apps 165 08-07-10 20:20
uitzending gemist via TV landscape emonty iPhone Apps 8 10-02-10 23:50
Uitzending gemist en TV op de iPhone!!! 893 Archief 3 16-03-09 21:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.