//

iPad File Browser

iPad File Browser discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke (gratis) ipad file browsers gebruiken jullie? Ik heb er een paar gedownload, maar geen één doet wat ik wil. iPhoneFolders draait niet op Windows ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-05-10, 23:56
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard iPad File Browser

Welke (gratis) ipad file browsers gebruiken jullie?

Ik heb er een paar gedownload, maar geen één doet wat ik wil.
iPhoneFolders draait niet op Windows 7 64bit en iPhoneExplorer wilt geen bestanden naar m'n iPad kopieëren.

In andere woorden, welke raden jullie aan? Ik draai dus op Windows 7 64 bit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-10, 00:00
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik weet niet of het helemaal is wat je zoekt, maar iFile? Alleen deze staat dan wel op je ipad.
  #3  
Oud 29-05-10, 00:01
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wil ROMS op van mn pc op je iPad zetten..
  #4  
Oud 29-05-10, 00:05
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Je kan met iFile een "web/ftp server" opzetten. Ik zal het eens proberen en hou je op de hoogte...momentje

EDIT: werkt perfect. Start webserver op, ga in je browser naar de webserver en hoppa, je zit erin en kan bestanden uploaden

Laatst gewijzigd door Yzord; 29-05-10 om 00:11.
  #5  
Oud 29-05-10, 00:14
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Yes toen je t zei dacht ik ook : waarom heb ik hier niet aan gedacht. tnx!
SNES HD werkt vlekkeloos trouwens! Heel strak!
  #6  
Oud 01-06-10, 04:13
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

En nu in normaal Nederlands?

Ik zou ook graag een soort Finder / Verkenner op de iPad willen hebben en dat je dan bestanden kunt gebruiken in verschillende apps. Bv. nu heb ik binnen Goodreader en Documents-to-go dezelfde files moeten uploaden. Ik heb dan wel 64 Gb maar toch is het jammer van je capaciteit.
  #7  
Oud 01-06-10, 10:42
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTalk Bekijk bericht
En nu in normaal Nederlands?

Ik zou ook graag een soort Finder / Verkenner op de iPad willen hebben en dat je dan bestanden kunt gebruiken in verschillende apps. Bv. nu heb ik binnen Goodreader en Documents-to-go dezelfde files moeten uploaden. Ik heb dan wel 64 Gb maar toch is het jammer van je capaciteit.
Wat versta je onder normaal Nederlands? Jeugdjournaal taal?
  #8  
Oud 01-06-10, 13:01
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

Juist ja, ook wel genoemd "Jip en Janneke" taal ;-)

Voor niet-ingewijden dus, als dat zou kunnen. Zie mijn vraag, volgens mij hebben we het over hetzelfde maar mij is niet duidelijk hoe ik aan zo'n functionaliteit kan komen. Graag even toelichten.
  #9  
Oud 01-06-10, 22:29
sweetmac sweetmac is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

Second That.
Guest-20190430163756 en Yzord, jullie spreken voor mij geheimtaal.
Ook voor mij graag dan 'simpletext'?
__________________

  #10  
Oud 01-06-10, 22:36
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

No offense, maar als je dit al niet snapt...
Als je ifile op je ipad zet, kan je onderaan op het Wi-Fi logootje klikken. Dit zorgt ervoor dat je van je ipad een server maakt, je krijgt dan ook een (ip) adres van je iphone. Als je vervolgens met je pc in je webbrowser naar dat adres gaat, zit je in je ipad. Je kan zo door mappen bladeren en bestanden vanaf je pc op je ipad uploaden. Snappiee?

Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 02-06-10 om 15:06.
  #11  
Oud 02-06-10, 14:48
sweetmac sweetmac is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard Zeg

Neem me vooral niet kwalijk dat ik vraag om extra uitleg...
Volgens mij is een namelijk forum o.a. bedoeld om kennis te delen en niet om uitsluitend een-tweetjes met een medeforummer te beoefenen.
Volgens mij is het ook nog eens zo dat het kan getuigen van wijsheid als een persoon durft toe te geven iets (nog) niet te weten.
Beetje dom om dit af te straffen met:
Citaat:
No offense, maar als je dit al niet snapt...
Snappiee?
Waarbij dat 'Snappiee?' ook nog eens erg betuttelend over komt.

Misschien begrijp ik de strekking van je antwoord niet goed, dan hoor ik het graag.
  #12  
Oud 02-06-10, 14:52
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Wat ik me afvraag, ipv meteen te gaan roepen...heb je het al zelf geprobeerd? Want het is namelijk op dit forum ook zo dat mensen het niet eerst zelf proberen, maar meteen beginnen te roepen dat ze het niet snappen. En jij noemt het "getuigen van wijsheid", maar ik noem het laksheid. Als je iFile had gedownload en gewoon gevolgd had wat Floris zegt, dan was je reactie wellicht geweest: Dank je voor de uitleg.
  #13  
Oud 02-06-10, 15:05
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sweetmac Bekijk bericht
Neem me vooral niet kwalijk dat ik vraag om extra uitleg...
Volgens mij is een namelijk forum o.a. bedoeld om kennis te delen en niet om uitsluitend een-tweetjes met een medeforummer te beoefenen.
Volgens mij is het ook nog eens zo dat het kan getuigen van wijsheid als een persoon durft toe te geven iets (nog) niet te weten.
Beetje dom om dit af te straffen met:

Waarbij dat 'Snappiee?' ook nog eens erg betuttelend over komt.

Misschien begrijp ik de strekking van je antwoord niet goed, dan hoor ik het graag.
Ik begin met 'no offense'. Daarnaast knal ik er nog een knipoog tussen om het helemaal vriendelijk te laten. En volgens mij vroeg ik ook naar 'kennis' en kreeg ik antwoord van yzord. Dat dit op een ander niveau is dan jij aankan hoeft hij geen rekening mee te houden, want ik stelde de vraag en jij niet, en ik snapte het antwoord dan ook gewoon. Je vraagt vervolgens of iemand kan uitleggen wat er gezegt wordt over en weer, en dat leg ik dan gewoon uit. (geen dank). Daarbij kon je inderdaaad ook gewoon zelf even ifile downloaden, en dan kijken wat we hier zeggen. Dit had het al een stuk helderder gemaakt dan wanneer je alleen kijkt naar wat wij zeggen. Ik heb een speciaal topic voor je geopend. https://forum.iculture.nl/f90/i...rnaaltaal.html
  #14  
Oud 02-06-10, 18:15
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

Jongens, jongens (of meisjes) niet zo 'hakken'.

Voor mij is het nu wel wat duidelijker geworden (waarvoor dank). Voordat ik iFile download (is hopelijk geen jailbreak voor nodig?), heb ik toch nog een vraag: Waar komen die bestanden dan te staan op je iPad? Alleen binnen de applicatie? En zijn ze dan in andere apps te gebruiken? Bovendien maak ik ook bestanden op de iPad aan in iWorks en die bestanden zou ik ook graag willen gebruiken in andere apps. Feitelijk wil ik toch een soort computer van mijn iPad maken.

Is iFile de (beste) oplossing?

Laatst gewijzigd door iTalk; 02-06-10 om 18:21.
  #15  
Oud 02-06-10, 19:56
sweetmac sweetmac is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik vind het goed hoor.
Ik wil geen ruzie, prima zo. Ik ben het op andere fora alleen anders gewend. Iets meer respect of zo?

Punt voor mij is dat ik de uitleg van Guest-20190430163756 kreeg (waarvoor hartelijk dank, top!) vergezeld met opmerkingen die bij mij niet aangenaam aankwamen. Vóór die tijd ben ik er niet aan toegekomen iFile te downloaden omdat ik het simpelweg niet snapte.
Maar nogmaals, dank voor je prachtige uitleg, gewèldig, briljant!
Jammer dat ik niet zo geniaal ben of net iets anders belangrijks te doen had, waarschijnlijk, maar sorry daarvoor.
Cool dat ik ook mijn eigen topic nu heb, ben bang dat dit ook te moeilijk voor me wordt, maar ik zal mijn best doen.

Verder zal ik me op dit forum niet meer zo bezighouden, ik heb het idee dat er andere, misschien voor mij beter te begrijpen zaken zijn?

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad browser met upload-mogelijkheid? Ruben.cc iPad Apps 0 26-11-10 22:36
Save je SHSH file van je iPad Yzord iPad algemeen 15 11-05-10 16:57
iphone file browser... myplace Jailbreak apps en thema's 12 04-02-10 13:18
file browser voor 3.0? Rogier93 Jailbreak apps en thema's 2 01-09-09 20:06
file browser voor iPhone zelf?! borgqueenx Jailbreak apps en thema's 4 15-05-08 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:16.