iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Remote op iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/60969-remote-op-ipad.html)

wvy 05-06-10 08:04

Remote op iPad
 
Hoi,

Ik heb Apple's remote op mijn iPad gezet maar deze ziet er niet uit ... wel raar dat Apple zijn eigen programma's niet aanpast aan hun nieuwe hardware :cool:

Graag zou ik remote in iPad resolutie zien ipv van te vergroten naar 2x

jap74 05-06-10 16:33

Same here!

Hetzelfde geldt overigens voor alle apps van Apple. MM Galery en MM iDisc zijn er ook niet in iPad formaat.

DeBar0n 05-06-10 18:48

Via cydia 'FullForce' instaleren, Remote aanvinken en alles ziet er prima uit.

Yzord 05-06-10 21:27

Ik heb Logmein gekocht en ondanks dat het vrij prijzig is, ben ik er zeer content over.

jap74 06-06-10 11:03

en voor de niet Jailbreakers is het wachten....

wvy 06-06-10 15:36

Inderdaad, heb pas mijn iPad en wat mij het meeste opvalt is dat Apple zijn eigen programma's nog niet heeft aangepast aan de iPad. bv. Remote, iDisk .. enz zijn er nog niet voor de iPad :confused:

Deze zijn nog allemaal enkel in (kleine) iPhone versie verkrijgbaar.

Hopelijk vlug beschikbaar want dit zijn wel dingen die ik op de iPad wil gaan gebruiken. Verder is de iPad een echte ontdekking ...

Hopelijk vlug een echte iPad forum op iPad Planet :cool:

freestyle4all 06-06-10 16:12

FullForce maakt een zooitje van de meeste Apps.
Niet echt een aanrader dus.

DeBar0n 06-06-10 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all (Bericht 460337)
FullForce maakt een zooitje van de meeste Apps.
Niet echt een aanrader dus.

Onzin gewoon even kijken welke apps compatibel zijn dan gebeurt er niks raars.

Celf 28-06-10 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeBar0n (Bericht 460416)
Onzin gewoon even kijken welke apps compatibel zijn dan gebeurt er niks raars.

Klopt, er gebeuren geen rare dingen maar veel van de programma's die ik gebruik zien er gewoon niet uit met dit programma. In mijn ogen absoluut geen aanrader. Het al dan niet compatibel zijn van programma's maakt niet zoveel uit. Bij hoge uitzondering wordt er iets echt fatsoenlijks weergegeven.

het valt mij ook op dat er nog maar relatief weinig programma's aangepast zijn voor de iPad. Ik heb het dan niet specifiek over NL programma's. Het begint me ook op te vallen dat een aantal ontwikkelaars een forse bonus wil voor een iPad versie. Voorbeeld "things", 7,99 op de iPhone en 15,99 op de iPad.

copyfile 03-07-10 19:26

Niet helemaal het juiste topic misschien maar ik heb een remote van apple (de nieuwste) maar deze werkt toch niet op de ipad denk ik ? Want deze heeft zover ik weet geen infrarood ?!

jap74 03-07-10 20:01

Juiste topic, hoor.

Remote werk via Wi-Fi, dus hetzelfde als op de iPhone. Hij werkt zeker wel op iPad.

copyfile 03-07-10 21:04

Nee ik bedoel het anders. Ik heb een apple remote (hardware) Deze kan ik gebruiken op mijn macbookpro en ipod als deze in het dock staan. Maar volgens mij dus niet met de ipad ?!

patrickhopman 03-07-10 21:18

Als je iPad in een dock staat, dan kan je gewoon die apple remote gebruiken.

copyfile 03-07-10 23:26

Ja oke maar niet zonder dock dus, dat bedoelde ik...

Tommeh 05-07-10 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickhopman (Bericht 481900)
Als je iPad in een dock staat, dan kan je gewoon die apple remote gebruiken.

Hoe? De dock en iPad hebben beide geen infrarood?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.