//

Ipad Frankrijk

Ipad Frankrijk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik MOEST er één hebben. Ik heb heel wat heen-en-weer gebeld en gemaild naar winkels in Duitsland en Frankrijk. Na tips in dit forum heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-06-10, 18:58
poesiekater poesiekater is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard Ipad Frankrijk

Ik MOEST er één hebben. Ik heb heel wat heen-en-weer gebeld en gemaild naar winkels in Duitsland en Frankrijk. Na tips in dit forum heb ik gezocht naar "resellers" op de website van Apple. Vaak antwoordapparaten, of "jammer genoeg geen voorraad". Uiteindelijk toch een mailtje van een verkoper die er ééntje voor mij wilde opzij leggen. Meteen gebeld om zeker te zijn.
De meeste modellen waren uitverkocht, maar van de 64 3G die ik zocht had hij er nog 1
Ik heb meteen ook nog een 16-tje meegenomen, gewoon Wi-Fi. Nog verpakt. Misschien voor mijn moeder, anders zet ik hem op ebay.

Dus : als je maar genoeg geduld hebt en 200 km wil rijden, krijg je er wel ééntje te pakken. Vermijd grote steden (je krijgt er niemand aan de telefoon) en grootwarenhuizen (ik denk kleine voorraden: overal uitgeput).

In elk geval een fan-tas-tisch machientje die ipad. Ik dacht eerst dat het noch mossel, noch vis zou zijn. Te groot voor en ipod en te passief voor een laptop. Ik neem daar elk woord van terug. Hoedje af voor Apple !

Mijn grote zorg is nu om te vermijden dat hij beschadigd raakt. Ik zie tal van tassen en zakjes, maar niets met stevig rubber voor een degelijke bescherming.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-10, 20:17
GuestHx
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedankt voor de tip! Ik heb wel genoeg geduld, zometeen zomervakantie
  #3  
Oud 06-06-10, 20:38
poesiekater poesiekater is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Een vriendin is in NY. Ze zette net op FB "duizend mensen in apple store maar alle ipads uitverkocht" . Ook daar waarschijnlijk meer succes bij kleine reseller dan in supermegastores.
  #4  
Oud 06-06-10, 20:49
vjdewina vjdewina is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

In welke stad/winkel heb jij hem gekocht? Lijkt mij wel wat.
  #5  
Oud 06-06-10, 20:51
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poesiekater Bekijk bericht
Een vriendin is in NY. Ze zette net op FB "duizend mensen in apple store maar alle ipads uitverkocht" . Ook daar waarschijnlijk meer succes bij kleine reseller dan in supermegastores.
Gewoon eentje bestellen in de Apple store (kan alleen in de store zelf)
Om 15u ene bestelling geplaatst en de volgende dag om 10:30u mogen ophalen. (dit was ongeveer een week geleden in de Apple Store op 5th.Av.)

Volgens de verkoper kon het een week tot enkele weken duren en toch was ie er binnen de 24u
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #6  
Oud 06-06-10, 21:14
Coppes Coppes is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Sluis, Zeeland
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vjdewina Bekijk bericht
In welke stad/winkel heb jij hem gekocht? Lijkt mij wel wat.
Maat van me heeft er 2 gekocht in Lille/Rijsel in Frankrijk bij het grootwarenhuis Fnac. nadeel is wel dat je er maar een per persoon halen kan

Laatst gewijzigd door Coppes; 06-06-10 om 21:17.
  #7  
Oud 06-06-10, 21:26
vjdewina vjdewina is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Ohja, daar ben ik wel eens een keertje geweest. Ik heb er ook maar één nodig dus dat maakt niet te veel uit Nu nog ff uitvogelen of ze daar nog voorraad hebben.
  #8  
Oud 06-06-10, 21:41
bkdem's schermafbeelding
bkdem bkdem is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poesiekater Bekijk bericht
Ik MOEST er één hebben. Ik heb heel wat heen-en-weer gebeld en gemaild naar winkels in Duitsland en Frankrijk. Na tips in dit forum heb ik gezocht naar "resellers" op de website van Apple. Vaak antwoordapparaten, of "jammer genoeg geen voorraad". Uiteindelijk toch een mailtje van een verkoper die er ééntje voor mij wilde opzij leggen. Meteen gebeld om zeker te zijn.
De meeste modellen waren uitverkocht, maar van de 64 3G die ik zocht had hij er nog 1
Ik heb meteen ook nog een 16-tje meegenomen, gewoon Wi-Fi. Nog verpakt. Misschien voor mijn moeder, anders zet ik hem op ebay.

Dus : als je maar genoeg geduld hebt en 200 km wil rijden, krijg je er wel ééntje te pakken. Vermijd grote steden (je krijgt er niemand aan de telefoon) en grootwarenhuizen (ik denk kleine voorraden: overal uitgeput).

In elk geval een fan-tas-tisch machientje die ipad. Ik dacht eerst dat het noch mossel, noch vis zou zijn. Te groot voor en ipod en te passief voor een laptop. Ik neem daar elk woord van terug. Hoedje af voor Apple !

Mijn grote zorg is nu om te vermijden dat hij beschadigd raakt. Ik zie tal van tassen en zakjes, maar niets met stevig rubber voor een degelijke bescherming.
Ik heb wel interesse in die extra 16GB iPad, moest je deze willen verkopen..
Reageren

Labels
frankrijk, ipad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet in Italië, Duitsland en Frankrijk via microsim op iPad. MMAARRKK Internet in buitenland (roaming) 13 05-01-12 00:15
apps in frankrijk pimoettwente iPhone Apps 1 05-08-10 21:42
2e vracht frankrijk? sjalih Koopinformatie Rest Europa 9 26-06-10 20:51
iPad kopen in Lille/Rijssel (Frankrijk) nibbit88 iPad algemeen 13 23-06-10 18:22
Frankrijk!!! :D borgqueenx Chat en geruchten 6 19-07-08 13:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.