//

Foto's niet chronologisch

Foto's niet chronologisch discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn foto's op mijn iPad gezet. Alles is geïmporteerd vanuit Aperture 3.0, nu zet ie de foto's op mijn iPad alleen niet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-06-10, 18:59
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard Foto's niet chronologisch

Ik heb mijn foto's op mijn iPad gezet.
Alles is geïmporteerd vanuit Aperture 3.0, nu zet ie de foto's op mijn iPad alleen niet op chronologische volgorde.
In aperture staan ze wel goed. Heb de foto's er ook al een keer afgehaald en opnieuw opgezet zonder resultaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-10, 19:37
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Staan ze als album of gebeurtenis op je iPad en aperture?

Ik heb zelf iPhoto, maar ik merk dat albums niet altijd chronologisch zijn.
  #3  
Oud 14-06-10, 15:38
FredB FredB is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Een tijdje terug ook al lopen zoeken op internet. Ik heb een aantal foto's zelf een andere naam gegeven zodat deze eerder worden gepresenteerd in de diashow. Tenminste, zo werkt het bij Windows.

iPad doet dat dus niet, ongeacht de naam worden foto's gepresenteerd op chronologische volgorde en dan wordt er gekeken naar de originele tijd/datum van de foto. Dus wanneer de foto geschoten is. Ook al is de foto bewerkt en zie je een nieuwe tijd en datum staan, kijkt hij naar de originele info achter de foto.
Met een Mac is dit makkelijker te wijzigen (uiteraard).
  #4  
Oud 07-07-10, 23:01
rembert rembert is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik had hetzelfde probleem met Lightroom. Vanuit Lightroom export gedraaid waarbij bestanden werden hernoemd met een serial. Daarna foto's ingelezen in iPhoto en in een album gezet. In dat album de foto's gesorteerd op bestandsnaam. Hierna datum/tijd van de foto's aangepast met telkens een seconde er tussen - dit kan alleen met iPhoto '09. Dan syncen met iPad en het werkt.

Had overigens wel meer foto-sorteermogelijkheden verwacht op de iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 23:17
Foto: foto's op tv weergeven lukt niet recife Muziek, foto & video 4 14-12-09 17:24
foto's worden niet verwijderd Reloader iTunes 0 04-05-09 11:32
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 23:41
Foto icoon verandert niet deltoro Muziek, foto & video 1 24-02-08 16:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.