iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iTunes 9.2 en PDF (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/61786-itunes-9-2-pdf.html)

wvy 17-06-10 14:59

iTunes 9.2 en PDF
 
Hoi,

ik heb nu iTunes 9.2 in gebruik en ik kan mijn PDF's nu toevoegen aan iTunes. Echter wanneer ik in iTunes naar de iPad kijk onder 'boeken' zie ik ze nergens staan om ze naar iBooks op de iPad over te brengen.

Is het zo dat dit pas na firmware 4.0 zal zijn of zou ik in principe nu al PDF's in iBooks moeten kunnen krijgen en hoe doe ik dat?

:confused:

smeetsh 17-06-10 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 466297)
Hoi,

ik heb nu iTunes 9.2 in gebruik en ik kan mijn PDF's nu toevoegen aan iTunes. Echter wanneer ik in iTunes naar de iPad kijk onder 'boeken' zie ik ze nergens staan om ze naar iBooks op de iPad over te brengen.

Is het zo dat dit pas na firmware 4.0 zal zijn of zou ik in principe nu al PDF's in iBooks moeten kunnen krijgen en hoe doe ik dat?

:confused:

Vooruitlopende op iOS4 voor iPad zou er binnenkort een iBook update komen om PDF's te kunnen lezen

wvy 17-06-10 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smeetsh (Bericht 466324)
Vooruitlopende op iOS4 voor iPad zou er al een iBook update komen om PDF's te kunnen lezen

Maar hoe komt het dat ze reeds in iTunes bij mijn boeken staan maar nog niet in iTunes bij mijn iPad ?

smeetsh 17-06-10 16:01

wellicht omdat met die iBook update nog meer meekomt aan updates om het mogelijk te maken...

psvu2 21-06-10 15:58

Dus dat wordt pas met de nieuwe update zal toch wel gelijk zijn met release voor ios4 voor de iPhone aangezien hij daar al inzit?

fritskos 23-06-10 07:55

als ik een pdf verstuur naar mijn iphone, komt hij erop op binnen, als ik op het bijlage symbool klik komt er rechtsboven in het schermpje van mail een vlakje waarin staat " open met iBooks" als ik daar op druk wordt hij in iBooks geopend en staat dan in de kast. Boven de kast staat dan zowel "Boeken" als "pdf-bestanden".

martin078 23-06-10 16:43

Ik heb ook een probleempje met iBooks.. (ook al een topic gestart, maar nog geen reacties), maar als ik een pdf van m'n iTunes naar iPhone sleep, dan wordt dat niet toegestaan.. en synchroniseren doet ie ook niet (zie ook geen opties om dat aan of uit te zetten in iTunes).. Hellup!

jap74 23-06-10 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martin078 (Bericht 473520)
Ik heb ook een probleempje met iBooks.. (ook al een topic gestart, maar nog geen reacties), maar als ik een pdf van m'n iTunes naar iPhone sleep, dan wordt dat niet toegestaan.. en synchroniseren doet ie ook niet (zie ook geen opties om dat aan of uit te zetten in iTunes).. Hellup!

Wellicht een overbodige vraag, maar ik neem aan dat je de nieuwste versie van iTunes hebt geïnstalleerd en iBook 1.1 hebt?

Wellicht heb je een vinkje aanstaan dat je iPad automatisch boeken synct. Kijk even in het tabje boeken als je iPad aan iTunes hangt. Probeer het eens zonder dat vinkje.

martin078 23-06-10 18:36

Ja heb ibooks 1.1 en de laatse iTunes maar het gaat om een iphone 3GS

Kan ze wel in iTunes zetten de PDF maar niet synchroniseren of slepen naar de iPhone ...

fritskos 23-06-10 19:13

Je kam ze toch ook met mail op een andere Mac of pc naar je iPhone sturen, dam kun je ze zo in ibooks openen en in je boekenkast opslaan, zo werkt het bij mij in ieder geval wel zonder problemen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.