iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/62006-ios-4-alle-nieuwe-functies-iphone-ipod-touch-ipad-os-verzameltopic.html)

Itoon 21-06-10 22:28

geen internet meer na 4.0
 
Ik heb mijn 3GS net geupdate naar 4.0 en nu heb ik geen internet meer, krijg elke keer een fout in safari Pagina openen niet mogelijk omdat er geen internetverbinding actief is, Wi-Fi werkt wel goed..?? heeft iemand anders dit ook ?

boobsession 21-06-10 22:31

ook net wel met succes ios4 op mn 3gs geinstalleerd, alleen kan ik voice control niet vinden.. iemand een idee waar ik dat kan vinden?

ebroers 21-06-10 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door viper112 (Bericht 469030)
Toen mijne net geupdate was, stond dat icoontje van hulp-programma's er nog wel, maar toen hij de reservekopie terug ging plaatsen ging deze weg

iemand idee?

Ik zie het hulpprogr. icoon om te groeperen ook niet op mn 3GS....

WDS001 21-06-10 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ebroers (Bericht 469502)
Ik zie het hulpprogr. icoon om te groeperen ook niet op mn 3GS....

Gewoon icoontjes op elkaar slepen. Omdat dit niet zo in je reservekopie zit zitten die apps niet meer in één folder.

yahtochh 21-06-10 22:37

hey net de ios4 gezet, alles loopt op zn rolletjes, maaaaar ik zie GEEN FACES in de photo app? ik heb een iphone 3g 16 gb. Iemand zelfde probleem/ervaring?
bvd

WDS001 21-06-10 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yahtochh (Bericht 469508)
hey net de ios4 gezet, alles loopt op zn rolletjes, maaaaar ik zie GEEN FACES in de photo app? ik heb een iphone 3g 16 gb. Iemand zelfde probleem/ervaring?

Faces heb je niet, enkel places.

yahtochh 21-06-10 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 469511)
Faces heb je niet, enkel places. Je e-mailadres kan je hier beter verwijderen als je geen spam wil ;)

o oke dankuwel, maar waarom staat er dan op de site van apple duidelijk faces? of heb je die gewoon niet op de 3g?

Itoon 21-06-10 22:41

de Homeknop 3 sec indrukken en voicecontrol verschijnt

apotheosis 21-06-10 22:43

Ik ben hier eens wat aan het testen mee mijne maat die een oude nokia heeft en ik heb naar hem via een berichtje een foto kunnen doorsturen en dat was gelukt, met een kleine tekst erbij wilde het maar niet lukken.
Nadien stuurde deze een foto naar mij en bij hem was het verzonden maar ik ontvang nikske?

iemand meer ervaring met deze dingen?
Want tis toch heel bizar allemaal ik nikske ontvang en neen, het zijn geen beveiligde foto's ofzo.

marloesp 21-06-10 22:44

Wie heeft ook het probleem dat de oude foto's (niet van de iphone zelf, maar erop gezet via iTunes in verschillende mappen) korrelig zijn? En hoe kan ik dit oplossen?

Verder werkt ios4 naar behoren, multitasken lijkt te lukken en rotatielock ook.

Ik baal alleen van mijn foto's? Hoe kan ik dat het beste oplossen zonder alles er weer opnieuw op te zetten?

MacF 21-06-10 22:49

Settings (Instellingen) --> General (Algemeen) crasht. Alles lijkt te werken, maar ik kan niet in mijn Algemene Instellingen zonder dat het crasht.

Het betreft een OTB iphone die wel met Spirit ge JB't is en geupdate (inmiddels ook restored) met iOS4.

Kent iemand dit probleem?

Itoon 21-06-10 22:50

ja heb ik ook bij sommige fotos.. vreemd ik weet nog wat er aan te doen is, misschien opnieuw in de map zetten en syncen

monkeytailzz 21-06-10 22:56

ik las dat er meerdere waren die problemen hadden met gps, bij mij doet ie het nog steeds niet, ook niet nadat ik de locatievoorzieningen opnieuw heb ingesteld zoals iemand eerder al zei. De pagina locatievoorzieningen heeft zo'n waas en ik kan de instellingen niet veranderen..
weet niet hoe ik er een screenshot inplak maar via deze link te vinden... http://www.facebook.com/photo.php?pi...&id=1110979679

Tuur 21-06-10 23:01

via iTunes / Bewerken / voorkeuren...........

jaspermvp 21-06-10 23:01

Hoe lang heeft het updaten bij jullie geduurd? Bij mij is hij een eeuwigheid bezig met de reservekopie maken..hangt al vanaf half 10 aan de laptop maar er gebeurt weinig?

apotheosis 21-06-10 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaspermvp (Bericht 469607)
Hoe lang heeft het updaten bij jullie geduurd? Bij mij is hij een eeuwigheid bezig met de reservekopie maken..hangt al vanaf half 10 aan de laptop maar er gebeurt weinig?

Das veel te lang zenne ;).

Dat is niet oke.

jaspermvp 21-06-10 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 469623)
Das veel te lang zenne ;).

Dat is niet oke.


En wat is de oplossing?;-)

apotheosis 21-06-10 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaspermvp (Bericht 469627)
En wat is de oplossing?;-)

Kan ik u helaas niet bij helpen want bij mij was alles meteen gelukt.

Het enige wat je best wel altijd doet is eerst nog eens synchen voordat je met zo'n update begint.
Heb je dat gedaan?

Dan ga je naar iphone en klikt dan op bijwerken en dan begint deze eraan.

Euzjen 21-06-10 23:08

Ik heb echt gezocht. Maar heb braaf mn iphone 3 gs 16 gb geupdate.. Maar hoe moet je in godsnaam multitasken? :S

"R" 21-06-10 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaspermvp (Bericht 469627)
En wat is de oplossing?;-)

Zie dit draadje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:43.