//

iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic

iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PhysX Even een vraagje: ik heb zojuist OS 4.0 geïnstalleerd en alle bestanden die op mijn iPhone stonden zijn er netjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 22-06-10, 04:13
he1's schermafbeelding
he1 he1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PhysX Bekijk bericht
Even een vraagje: ik heb zojuist OS 4.0 geïnstalleerd en alle bestanden die op mijn iPhone stonden zijn er netjes blijven staan. Ik mis nu alleen de nieuwe apps zoals iBooks en Gamecenter; hoe kan ik die krijgen? In de beta stond Gamecenter al voorgeïnstalleerd!
. iBooks heb ik kunnen downloaden van de NLD appstore vanavond
. gamecenter heeft het blijkbaar niet gehaald in de officiele release

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door co0lman Bekijk bericht
Hier duurde backup ook zo lang. Heb ze uiteindelijk gestopt en alles behalve de apps verwijderd en toestel een herstart gegeven. Nu opnieuw bezig met updaten. Benieuwd hoe lang de backup nu zal gaan duren. Blijk dus gelukkig niet alleen te zijn met dit probleem.

. zie mijn vorige post hoe te updaten zonder backup te maken...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marloesp Bekijk bericht
160 tekens bij sms doet het nog niet bij mij trouwens.
bij mij werkt dit ook niet....ook niet na het aanzetten van deze switch via instellingen/berichten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lapje Bekijk bericht
Manytasking lijkt het meer. Je bent nu continue bezig om alle apps die op de achtergrond blijven draaien af te sluiten om nog een beetje geheugen vrij te houden. Multitasken lijkt echt met name geschikt voor de nieuwe iphone 4 aangezien deze over het dubbele interne geheugen beschikt. Maar misschien komt dit ook omdat we nog even moeten wachten totdat de meeste apps hiervoor geschikt zijn gemaakt.
je hoeft ze niet af te sluiten, want de kans is groot dat ze niet draaien ook al staan ze op de home-home bar.

bij programma's welke niet ontworpen zijn voor multitasken staan ze op deze bar maar is het niet meer als een snelkoppeling van laatstgebruikte programma's.

een programma welke wel multitasking ondersteund kan dit op verschillende manieren doen: via een soort frozen state bij afsluiten (hibernate van prog) .... als dit het geval is dan kost het geen processing power en bij opnieuw opstarten wordt programma weer actief daar waar het gebleven was (en heeft het in de tussentijd dus niets gedaan en geen energie verbruikt).

sommige programma's welke verder gaan met multitasking voeren wel taken uit terwijl ze zijn afgesloten, maar dit is beperkt tot bepaalde functies welke ios 4.0 beschikbaar stelt en waar de app daadwerkelijk gebruik van maakt (b.v. internet radio, upload van mail of file). Deze programma's verbruiken beperkt batterij capaciteit omdat multitasking ook beperkt is tot bepaalde zaken.

ios geeft dus geen fullblow multitasking zoals windows op een pc of windows mobile op een smartphone, maar pakt het dus wat slimmer/beperkter aan om het allemaal controleerbaar en in de klauwen te houden qua energie verbruik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chromosone Bekijk bericht
Hallo allemaal !

Ik had de Gold Candidate van iOS4 al geinstalleerd en nu wil die niet naar de volledige update updaten .... hoe los ik dit op ??

Groetjes !
. download officiele 4.0 (GEEN GM) van iOS Firmware
. start itunes
. ga naar tabblad "samenvatting" van je iPhone
. click SHIFT+herstel button (windows)... wijs je gedownloade 4.0 bestand aan

Laatst gewijzigd door Bomans; 22-06-10 om 11:17. Reden: Multi quote gebruiken aub!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 22-06-10, 07:52
issemie issemie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

iOS4 geïnstalleerd op 2 iphones en nog geen ervaringen, maar wel een probleem: google calender synct mijn standaard calender niet! wel de toegevoegde calenders (ned feestdagen bv). Iemand een oplossing?
  #283  
Oud 22-06-10, 07:53
siebehuisman siebehuisman is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 192
Standaard

Weet iemand hoe dit werkt? Ik heb dus IOS 4 gedownload en nu kan ik geen radio afspelen op de achtergrond en als ik een spelletje afsluit en dan afspeel via multitask moet ik het spelletje overnieuw spelen? + bij ibooks heb ik ook geen PDF die ik kan gebruiken terwijl ik ibooks 1.1 heb. Iemand een antwoord??? Thnx
  #284  
Oud 22-06-10, 08:13
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Nog niet alle programma's kunnen nu gebruikt worden voor multitasking. Ze moeten volgens mij dan gebruik maken van de nieuwe API's.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #285  
Oud 22-06-10, 09:54
St. Elmo St. Elmo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door he1 Bekijk bericht
bij mij werkt dit ook niet....ook niet na het aanzetten van deze switch via instellingen/berichten
Ben je al begonnen te typen? Bij mij verschijnen het aantal tekens pas als ik op de tweede regel ben met typen...
  #286  
Oud 22-06-10, 10:20
robvdk's schermafbeelding
robvdk robvdk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Standaard

Als ik jullie ervaringen hier allemaal lees is deze versie nog niet stabiel. Tijd voor een update van Appel voor het fixen van de bugs
  #287  
Oud 22-06-10, 10:28
blupblup blupblup is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Washington, DC
Berichten: 61
Standaard

Weet iemand al of je kan tetheren met ios4? Ik zit nog steeds op 3.0.1 omdat ik met Mobistar in BE met latere FW-versies niet kan tetheren..
  #288  
Oud 22-06-10, 11:14
I-Travel I-Travel is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Na de update ben ik een tevreden mens! Alles werkt zoals het werken moet, en mijn tel is na het verdwijnen van de JB behoorlijk wat sneller. Enige probleem: mijn gmail. Als ik in de inbox sta, kan ik alleen de berichten archiveren, niet verwijderen. Ik zie echter ook niet waar de berichtjes blijven! Mijn andere, zakelijke account heeft dat probleem niet...
Weet iemand welke instellingen ik moet volgen om een bericht gewoon te verwijderen, zowel op Iphone als server?
  #289  
Oud 22-06-10, 11:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blupblup Bekijk bericht
Weet iemand al of je kan tetheren met ios4? Ik zit nog steeds op 3.0.1 omdat ik met Mobistar in BE met latere FW-versies niet kan tetheren..
Nee ik geloof het niet, tethering is nog steeds provider/Apple afhankelijk. Als het niet werkte, werkt het nu nog steeds niet (helaas)


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I-Travel Bekijk bericht
Na de update ben ik een tevreden mens! Alles werkt zoals het werken moet, en mijn tel is na het verdwijnen van de JB behoorlijk wat sneller. Enige probleem: mijn gmail. Als ik in de inbox sta, kan ik alleen de berichten archiveren, niet verwijderen. Ik zie echter ook niet waar de berichtjes blijven! Mijn andere, zakelijke account heeft dat probleem niet...
Dit klopt: Gmail heeft ook geen verwijder functie meer, dat heet al een tijdje 'archiveer'.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 22-06-10 om 11:17.
  #290  
Oud 22-06-10, 11:25
I-Travel I-Travel is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

[quote

Dit klopt: Gmail heeft ook geen verwijder functie meer, dat heet al een tijdje 'archiveer'.[/quote]

Maar, is de functie hetzelfde?
  #291  
Oud 22-06-10, 11:37
kearress kearress is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Hoe sluit ik in 4.0 een app zonder dat deze blijft staan in de multitask-bar?
  #292  
Oud 22-06-10, 12:03
monkeytailzz monkeytailzz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I-Travel Bekijk bericht
Na de update ben ik een tevreden mens! Alles werkt zoals het werken moet, en mijn tel is na het verdwijnen van de JB behoorlijk wat sneller. Enige probleem: mijn gmail. Als ik in de inbox sta, kan ik alleen de berichten archiveren, niet verwijderen. Ik zie echter ook niet waar de berichtjes blijven! Mijn andere, zakelijke account heeft dat probleem niet...
Weet iemand welke instellingen ik moet volgen om een bericht gewoon te verwijderen, zowel op Iphone als server?
zorg dat in je imap instellingen bij gmail je prullenbak zichtbaar is en verplaats het bericht dan naar die map.


heeft iemand anders ook problemen met de locatievoorzieningen? ik kan er niets aan veranderen en alle toepassingen staan standaard uit.
  #293  
Oud 22-06-10, 12:03
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Kan ik nog terug naar de vorige versie van OS?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #294  
Oud 22-06-10, 12:11
iPeppel's schermafbeelding
iPeppel iPeppel is offline
• iOS 15.0.2
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 110
Standaard

De bedoeling dat ik morgenochtend de nieuwe update erop zet. Maar.... lees toch over veel problemen. Heb een 3G, die schijnt nogal sloom te worden?

Aan de andere kant; als je problemen hebt post je hier. Gaat alles goed dan laat je niet snel wat van je horen.
  #295  
Oud 22-06-10, 12:24
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPeppel Bekijk bericht
De bedoeling dat ik morgenochtend de nieuwe update erop zet. Maar.... lees toch over veel problemen. Heb een 3G, die schijnt nogal sloom te worden?

Aan de andere kant; als je problemen hebt post je hier. Gaat alles goed dan laat je niet snel wat van je horen.
Er zijn helemaal geen problemen met de iPhone 3G, je toestel wordt er zelfs sneller op. Enkel door het jaibreaken en vooral door het enablen van het background wallpaper wordt je iPhone trager.
  #296  
Oud 22-06-10, 12:34
issemie issemie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Probleem met syncen Google agenda is inmiddels (door Google) verholpen, gelukkig maar.
  #297  
Oud 22-06-10, 12:40
Tommymang Tommymang is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Leuk ! Mijn proximus MMS instellingen zijn gewist na update naar 4.0
  #298  
Oud 22-06-10, 13:01
marijn-schipperus marijn-schipperus is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 28
Standaard

Mijn upgrade is dus helemaal mis gegaan, bleef hangen in herstelmodus en gaf bij herstellen elke keer error 37. Ook itunes opnieuw geinstalleerd en op een Mac geprobeerd, niks hielp. iPhone is ter reparatie opgestuurd. Baal echt!
  #299  
Oud 22-06-10, 13:09
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Wat ik niet goed snap is het volgende. Er zijn almaar meer applicaties waarvan er een update "compatibel met iOS 4" uitkomt.

Betekent dit dat de apps waarvoor nog geen dergelijke update uit is niet werken op iOS 4??

En als ik het goed begrijp werken ook niet alle jailbreak apps met iOS4?
  #300  
Oud 22-06-10, 13:11
henzepietje henzepietje is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: haarlem
Berichten: 20
Standaard

Perfecte update, nog redelijk snel gedaan ook. Gisteravond rond 8 uur. Wat bij mij alleen vreemd blijft: GS_32gig Als ik een bericht maak en heb mms aanstaan dan kan ik geen tekst meer versturen. MOET een foto bij. Dus ik moet mms steeds aan/uitzetten. Is dat normaal? Via t-Mobile dus. Maar weet niet of dat er mee te maken heeft.
Reageren

Labels
ios 4, os4, spelling, spellingscontrole, toetsenbord, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.