iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/62006-ios-4-alle-nieuwe-functies-iphone-ipod-touch-ipad-os-verzameltopic.html)

Reservoirdogs 21-06-10 20:02

Ik heb die hulpprogramma's icon niet... Ik kan dus geen folders aanmaken, 4.0 staat er wel gewoon op. :confused:

Siepp 21-06-10 20:03

Foutmelding
 
Ik heb een 3gs met 3.1.3 er op staan.
Geen unlock en geen jailbreak, helemaal zoals hij hoort te zijn!
Maar nu wil ik updaten en na het downloaden van de update krijg ik een foutmelding!

Er heeft zich een probleem voorgedaan etcetc.

Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het opnieuw.

Nu heb ik het al 4 keer geprobeerd, maar nog steeds dezelfde melding. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt!

Obvious 21-06-10 20:04

Punt:Ik had de GM update al gedaan en er stond bijvoorbeeld Gamecentre in. Echter heb ik opnieuw die update gedaan (ik wist niet dat GM de final ws). door een compleet herstel te doen. Nu is Gamecentre eruit gehaald???
Wie o wie?

PhysX 21-06-10 20:05

Even een vraagje: ik heb zojuist OS 4.0 geïnstalleerd en alle bestanden die op mijn iPhone stonden zijn er netjes blijven staan. Ik mis nu alleen de nieuwe apps zoals iBooks en Gamecenter; hoe kan ik die krijgen? In de beta stond Gamecenter al voorgeïnstalleerd!

novaone 21-06-10 20:05

En weet iemand wanneer we de iBook app zullen kunnen gebruiken/downloaden?

iScorpio 21-06-10 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Obvious (Bericht 468806)
Punt:Ik had de GM update al gedaan en er stond bijvoorbeeld Gamecentre in. Echter heb ik opnieuw die update gedaan (ik wist niet dat GM de final ws). door een compleet herstel te doen. Nu is Gamecentre eruit gehaald???
Wie o wie?

Klopt, gamecentre is nu (tijdelijk :confused:) weg.

Obvious 21-06-10 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PhysX (Bericht 468809)
Even een vraagje: ik heb zojuist OS 4.0 geïnstalleerd en alle bestanden die op mijn iPhone stonden zijn er netjes blijven staan. Ik mis nu alleen de nieuwe apps zoals iBooks en Gamecenter; hoe kan ik die krijgen? In de beta stond Gamecenter al voorgeïnstalleerd!

Ik heb exact hetzelfde probleem als jij! Erg irritant dat er nu ineens dingen uit zijn...dat terwijl ze in de beta wel tussen stonden. Bedankt Apple voor de o zo simpele Itunes (not).

ScMoGc0 21-06-10 20:08

Mij is iets opgevallen:
De GM voor iTouch 2g heeft het zelfde build nummer en is 308 MB
en de Final is 315 MB
ik weet niet hoe het zit met ipod 3g en iphone 3g(s)

lsp 21-06-10 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoirdogs (Bericht 468794)
Ik heb die hulpprogramma's icon niet... Ik kan dus geen folders aanmaken, 4.0 staat er wel gewoon op. :confused:

Jawel hoor, gewoon iconen op elkaar slepen, wordt map gemaakt... blijkbaar alleen geen standaard map aanwezig..

rvankan 21-06-10 20:08

iOS4
 
Nadat ik eerder de Goldmaster voor de 3GS geinstalleerd heb geeft iTunes nu geen update aan:De software (4.) is reeds de meest recente. Bij controle van het bestand blijkt zowel de naam als de grootte van het echte iOS4 gelijk te zijn aan de Goldmaster...
Waarschijnlijk niks nieuws dus.

gamertje 21-06-10 20:09

Is het voor mijn ipod touch 2g generatie aan te raden te installeren en dan op nieuw te jailbreaken. Want een aantal functies heb je niet. En is het mogelijk via jailbreak ze toch te krijgen?

feyenoord87 21-06-10 20:11

Heb net os4 gedownload, maar dan komt er in 1 keer het scherm van recovery mode op mijn iphone en nu doet ie niks meer.
En mijn pc vraagt om het stuurprogramma Apple Mobile Device (Recovery Mode) en die kan die niet vinden...
Heeft iemand een oplossing? Dit is wel erg zuur zo...

King1987 21-06-10 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feyenoord87 (Bericht 468836)
Heb net os4 gedownload, maar dan komt er in 1 keer het scherm van recovery mode op mijn iphone en nu doet ie niks meer.
En mijn pc vraagt om het stuurprogramma Apple Mobile Device (Recovery Mode) en die kan die niet vinden...
Heeft iemand een oplossing? Dit is wel erg zuur zo...

Waarschijnlijk druk op de servers van Apple om dat stuurprogramma te vinden. Wellicht dat je hem wel in DFU krijgt en dan hersteld :) en anders even een paar minuten/uren wachten.

Obvious 21-06-10 20:12

Jawel, Gamecentre is eruit gehaald in tegenstelling tot de GM versie.

Reservoirdogs 21-06-10 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lsp (Bericht 468826)
Jawel hoor, gewoon iconen op elkaar slepen, wordt map gemaakt... blijkbaar alleen geen standaard map aanwezig..

Oke inderdaad ik kan dus wel folders aanmaken, dank voor je tip.
Ik heb alleen nog steeds geen hulpprogramma's icon, wat mis ik hierdoor?

feyenoord87 21-06-10 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 468839)
Waarschijnlijk druk op de servers van Apple om dat stuurprogramma te vinden. Wellicht dat je hem wel in DFU krijgt en dan hersteld :) en anders even een paar minuten/uren wachten.

DFU lukt bij mij niet, al geprobeerd.
Mijn iPhone is nu niet bruikbaar meer, komt dit nog wel goed?

ScMoGc0 21-06-10 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feyenoord87 (Bericht 468852)
DFU lukt bij mij niet, al geprobeerd.
Mijn iPhone is nu niet bruikbaar meer, komt dit nog wel goed?

Naar de T-Mobile winkel morgen

Sfinx 21-06-10 20:16

Nu al 30 minuten bezig nog geen eens een cm verder... Damn he! Back-up heeft toch niks met de server te maken?

King1987 21-06-10 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feyenoord87 (Bericht 468852)
DFU lukt bij mij niet, al geprobeerd.
Mijn iPhone is nu niet bruikbaar meer, komt dit nog wel goed?

Jahoor, alleen even gedult totdat je de stuurprogramma's kan downloaden :d

Acrobat 21-06-10 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat (Bericht 468771)
Thanks, nou dan laat ik 'm maar lekker lopen. :(

Bij eerdere updates heb ik dit trouwens niet gehad. In de backup map staat nu zo'n 270MB aan data waar 'ie dus 25 minuten over heeft gedaan, nog steeds maar drie vakjes in de statusbar, wellicht dat 'ie straks ineens heel snel gaat.


OK...even een update op mijn eigen berichtje. na het vijfde blokje ging 'ie opeens als een trein. Heeft bij mij dus zo'n kleine drie kwartier geduurd voor de backup klaar was. Hij is nu de iPhone aan 't updaten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.