iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad verbreekt constant verbinding met Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/62208-ipad-verbreekt-constant-verbinding-wifi.html)

Eduardo 22-06-10 09:59

iPad verbreekt constant verbinding met Wi-Fi
 
Als ik een aantal minuten met mijn iPad aan het surfen ben dan gooit hij me er ineens spontaan uit en staat er de melding "voer wachtwoord in"
Op het moment dat ik dat heb gedaan staat er "verbinden".. en dan doet hij het weer maar het is wel vervelend!
Heb het trouwens niet alleen bij het internetten, had het gisteren ook bij iTunes!
Dacht in eerste instantie dat het door de MiFi kwam die ik als ik niet thuis ben gebruik maar heb het gisteren tot 2x toe ook thuis gehad waar ik gewoon gebruik maak van mijn Wi-Fi netwerk thuis.

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft of er een oplossing voor weet?

Daarbij kwam vanmorgen dat ik wel verbinden had (vol bereik via Wi-Fi) maar dat de iPad constant aangaf dat hij safari niet kon openen omdat er geen verbinding was.

Geno 22-06-10 18:46

Ik heb dit een keer bij mijn iPhone gehad.

Ik heb toen restore gedaan via iTunes en daarna deed ie het weer normaal met verbinden van Wi-Fi.

Eduardo 23-06-10 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geno (Bericht 471577)
Ik heb dit een keer bij mijn iPhone gehad.

Ik heb toen restore gedaan via iTunes en daarna deed ie het weer normaal met verbinden van Wi-Fi.

Bedankt voor de tip GENO!

Stomme vraag, maar met "restore" in iTunes bedoel je gewoon "herstel" toch?

Geno 23-06-10 20:17

Ja, herstel en dan back-up terugzetten

B3rt 26-06-10 01:43

Ik heb hetzelfde.
Spontaan, geheel willeurig, valt ineens het Wi-Fi ontvangst uit.
Bij instellingen naar Wi-Fi en mijn netwerk staat er gewoon bij, even selecteren en hij connectie weer gewoon.

Deze uitval treedt onregelmatig op en het kan enige dagen duren voordat het weer gebeurd.

Duveldg 26-06-10 11:13

Geen last van, welt knippert het iccontje regelmatig. Maar geen uitval.

Eduardo 27-06-10 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door B3rt (Bericht 476602)
Ik heb hetzelfde.
Spontaan, geheel willeurig, valt ineens het Wi-Fi ontvangst uit.
Bij instellingen naar Wi-Fi en mijn netwerk staat er gewoon bij, even selecteren en hij connectie weer gewoon.

Deze uitval treedt onregelmatig op en het kan enige dagen duren voordat het weer gebeurd.

Probeer ook even wat GENO heeft geadviseerd want het lijkt erop dat het bij mij heeft geholpen!

Eduardo 27-06-10 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geno (Bericht 473814)
Ja, herstel en dan back-up terugzetten

Bedankt voor de tip!
Het lijkt erop dat het bij mij heeft geholpen!
Heb al ongeveer 3 kwartier op internet gezeten zonder dat hij opnieuw om het Wi-Fi wachtwoord vroeg! :)

B3rt 27-06-10 16:24

Ik heb geen zin om alles weer te gaan installeren, die van mij is ook gejailbreakt.
Dus na een herstel moet ik alles weer gaan installeren, daar heb ik dus niet zo veel zin in helaas.

De uitval gebeurd gelukkig niet vaak, als het echt erg wordt zal ik het ook herinstalleren, echter ik ben van menig dat het niet nodig en dat het ook zo gefixt moet kunnen worden..

Eduardo 27-06-10 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door B3rt (Bericht 477542)
Ik heb geen zin om alles weer te gaan installeren, die van mij is ook gejailbreakt.
Dus na een herstel moet ik alles weer gaan installeren, daar heb ik dus niet zo veel zin in helaas.

De uitval gebeurd gelukkig niet vaak, als het echt erg wordt zal ik het ook herinstalleren, echter ik ben van menig dat het niet nodig en dat het ook zo gefixt moet kunnen worden..

Bij mij was het ook niet vaak maar het leek wel of het steeds vaker werd.
Het herstel op zich was echt nog geen 30 min. werk, maarja die van mij is dan ook niet gejailbreakt.

Toen ik hem namelijk ging herstellen toen gaf iTunes ook aan dat er nieuwe software(of zo iets) beschikbaar was waardoor ik denk dat dat ook heeft geholpen dat het probleem nu verholpen is.
Ook is mijn Wi-Fi ontvangst in de slaapkamer beter na het herstel dan daarvoor!

Maar ben het absoluut met je eens dathetook op andere manier op te lossen moet zijn maar voor mij heeft deze tip van GENO geholpen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.