//

ervaring met www.123usaimport.nl

ervaring met www.123usaimport.nl discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goede middag. ik ben van plan om een Ipad 64Gb wifi te bestellen. en ik kwam op het internet 123USAimport.nl Voor al uw Amerikaanse produkten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-10, 12:59
dylan313 dylan313 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard ervaring met www.123usaimport.nl

goede middag.
ik ben van plan om een Ipad 64Gb Wi-Fi te bestellen.
en ik kwam op het internet 123USAimport.nl Voor al uw Amerikaanse produkten zoals:Levi's, Ugg, Converse en Apple Ipad. tegen en ik vroeg me af of één van jullie ervaring met dat bedrijf heeft.

Gr. Dylan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-10, 14:54
Dijkie1337 Dijkie1337 is offline
• iOS 4.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar Dijkie1337
Standaard

Ik heb vlak na de iPad launch wat mailcontact gehad met deze zaak, ze kwamen op mij betrouwbaar over.

Maar, eerlijk gezegd ben je voor mij niet helemaal lekker als je zo vlak voor de Nederlandse release van de iPad nog 100 euro meer gaat betalen om 'm eerder in huis te hebben...
  #3  
Oud 29-06-10, 17:01
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Nee inderdaad je betaalt vaak extra kosten, je kan beter even afwachten tot de ipad in NL is, maar als je alleen een Wi-Fi wilt, daarvan zijn er in Duitsland volgens mij nog genoeg op voorraad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met www.iphonehuis.nl ?? Iphone4owner iPhone accessoires en onderdelen 2 30-07-10 11:49
ervaring met www.destunter.net/ goacidia Koopinformatie Nederland 4 07-04-10 18:00
Iemand ervaring met www.creating-it.nl WarpBrooks Koopinformatie Nederland 0 05-12-08 04:48
Ervaring met www.mobileplaza.nl? horstvries Koopinformatie Nederland 5 19-03-08 20:31
Iemand ervaring met www.shopanyamericanstore.com myplace Koopinformatie USA 16 12-03-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.