ervaring met www.123usaimport.nl discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goede middag. ik ben van plan om een Ipad 64Gb wifi te bestellen. en ik kwam op het internet 123USAimport.nl Voor al uw Amerikaanse produkten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ervaring met www.123usaimport.nl
goede middag.
ik ben van plan om een Ipad 64Gb Wi-Fi te bestellen. en ik kwam op het internet 123USAimport.nl Voor al uw Amerikaanse produkten zoals:Levi's, Ugg, Converse en Apple Ipad. tegen en ik vroeg me af of één van jullie ervaring met dat bedrijf heeft. Gr. Dylan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb vlak na de iPad launch wat mailcontact gehad met deze zaak, ze kwamen op mij betrouwbaar over.
Maar, eerlijk gezegd ben je voor mij niet helemaal lekker als je zo vlak voor de Nederlandse release van de iPad nog 100 euro meer gaat betalen om 'm eerder in huis te hebben... |
|
|||
|
|||
Nee inderdaad je betaalt vaak extra kosten, je kan beter even afwachten tot de ipad in NL is, maar als je alleen een Wi-Fi wilt, daarvan zijn er in Duitsland volgens mij nog genoeg op voorraad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring met www.iphonehuis.nl ?? | Iphone4owner | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 30-07-10 11:49 |
ervaring met www.destunter.net/ | goacidia | Koopinformatie Nederland | 4 | 07-04-10 18:00 |
Iemand ervaring met www.creating-it.nl | WarpBrooks | Koopinformatie Nederland | 0 | 05-12-08 04:48 |
Ervaring met www.mobileplaza.nl? | horstvries | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-03-08 20:31 |
Iemand ervaring met www.shopanyamericanstore.com | myplace | Koopinformatie USA | 16 | 12-03-08 22:17 |
|
|