iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   foto's niet op alfabet in Ipad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/63363-foto-s-niet-op-alfabet-ipad.html)

dutchluke 01-07-10 23:24

foto's niet op alfabet in Ipad
 
ik heb vandaag mijn nieuwe ipad opgehaald in duitsland,na het synchroniseren via itunes werkte alles prima alleen had ik een probleem met mijn foto's die niet meer op de juiste volgorde staan,is er iemand hier die mij hierbij kan helpen?Ik heb ze het liefste op alafabet.
alvast bedankt.

lyndon 02-07-10 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchluke (Bericht 480867)
ik heb vandaag mijn nieuwe ipad opgehaald in duitsland,na het synchroniseren via itunes werkte alles prima alleen had ik een probleem met mijn foto's die niet meer op de juiste volgorde staan,is er iemand hier die mij hierbij kan helpen?Ik heb ze het liefste op alafabet.
alvast bedankt.

Ik had hetzelfde probleem. Alle foto's in een andere volgorde. De iPad sorteert je foto's op "Date Modified".

migros 02-07-10 10:20

Het fotoalbum is 1 grote ellende bij Apple. Ik heb 9000 foto's in 400 verschillende mappen na synchronisatie had ik dus 9000 goto's in 1 map en allemaal door elkaar.


Vraag me af welke gratis applicatie me van dat probleem gaat afhelpen.?

lyndon 02-07-10 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door migros (Bericht 481065)
Het fotoalbum is 1 grote ellende bij Apple. Ik heb 9000 foto's in 400 verschillende mappen na synchronisatie had ik dus 9000 goto's in 1 map en allemaal door elkaar.

Il snap dat de volgorde van de foto's in een map niet meer is zoals je wilt, maar de mappen moeten wel meegesynchroniseerd worden naar je iPad. Dit kan je toch eenvoudig aangeven in de Foto-Tab in iTunes?

dutchluke 02-07-10 10:46

foto's in itouch
 
bedankt voor de reactie maar kun je mij vertellen waar ik Foto-Tab in itunes kan vinden

dutchluke 02-07-10 10:47

voor de duidelijkheid mijn mappen worden zonder problemen gesynchroniseerd naar de ipad maar de foto's in de mappen staan in een totaal andere volgorde zoals het hoort.

lyndon 02-07-10 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchluke (Bericht 481088)
voor de duidelijkheid mijn mappen worden zonder problemen gesynchroniseerd naar de ipad maar de foto's in de mappen staan in een totaal andere volgorde zoals het hoort.

De enige voorlopige manier, totdat Apple uitkomt met een nieuwe release van iTunes en/of iOS voor de iPad, is door de timestamp van de foto's te wijzigen. Indien je vele foto's hebt is dat een tijdsintensieve klus.

lyndon 02-07-10 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchluke (Bericht 481085)
bedankt voor de reactie maar kun je mij vertellen waar ik Foto-Tab in itunes kan vinden

Klik binnen iTunes in het linker navigatie-menu op je iPad. Vervolgens verschijnen verschillende tabs aan de bovenkant van iTunes (Summary, Info, Apps, Ringtones, Music,......., Photos).

migros 02-07-10 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchluke (Bericht 481088)
voor de duidelijkheid mijn mappen worden zonder problemen gesynchroniseerd naar de ipad maar de foto's in de mappen staan in een totaal andere volgorde zoals het hoort.


Ik heb 1 grote map met 9000 foto's op de ipad. Heb je toevallig allemaal mappen naast elkaar of 1 grote map met veel submapjes daaronder?

dutchluke 02-07-10 13:07

map
 
20 submappen die ik aangevinkt heb


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.