//

Welke data-abonnementen aan te raden?

Welke data-abonnementen aan te raden? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zondag krijg ik mijn iPad (3G) en ik vraag mij af of er mensen zijn met ervaringen met het afsluiten van een data-abonnement in NL? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-10, 11:09
rtoonen rtoonen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard Welke data-abonnementen aan te raden?

Zondag krijg ik mijn iPad (3G) en ik vraag mij af of er mensen zijn met ervaringen met het afsluiten van een data-abonnement in NL?
Tot die tijd wil ik gewoon mijn t-Mobile dual-sim gebruiken van mijn iPhone, na deze omgeruild te hebben voor een micro-sim. Ik da de iPad veel buiten de deur gebruiken vandaar de 3G.

Wie heeft er goede suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 13:07
busschops busschops is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Vodafone sim only Abo. Kost 17,95 per maand. Is abonnement met Belminuten, sms/mms en data. Heb nog niet echt data-only abonnementen kunnen vinden, behalve de laptop gerichte abonnementen. Deze zijn echter een een stuk duurder.
Heb Vodafone gekozen vanwege snelle verbinding en goed netwerk. Houdt wel in dat je je sim moet verknippen. Daarom dual sim genomen, dan heb je twee kansen...
Bevalt tot nu toe prima.
  #3  
Oud 03-07-10, 14:14
copyfile copyfile is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 112
Standaard

Ik heb ook Vodafone genomen werkt perfect !
__________________
Ipod Touch 2G 8gb | Ipad 32gb Wi-Fi+3G | Macbook Pro Mid-2010 | Iphone 4 16GB
  #4  
Oud 05-07-10, 17:01
WilkovF WilkovF is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 35
Standaard

Ik ben van plan een vodafone prepaid met Zorgeloos Internet BloX voor 9,50 per maand nemen. Kan ik alle kant op.
  #5  
Oud 05-07-10, 17:09
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

zijn er al ervaringen met Telfort?
  #6  
Oud 05-07-10, 20:59
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard

Ik heb telfort voor mijn iPhone. Voor de iPad heb ik gekozen voor een prepaid kaartje van Vodafone. Ik verwacht niet dat ik de iPad veel buiten de deur zal gebruiken. Voor die keren dat het wel het geval is voldoet prepaid prima.

Als ik merk dat het gebruik buiten de deur toeneemt kan ik het prepaid kaartje altijd om laten zetten naar een abonnement.

Investering tot nu toe: 4,95 voor een kaartje en wat "beltegoed".
  #7  
Oud 05-07-10, 22:18
rtoonen rtoonen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Dank voor de reacties. Ik heb ondertussen de dualsim laten verknippen door tmobile. De microsims waren nog niet aanwezig, dus ter plaatse de schaar erin gezet. Alles werkt perfect. Thuis gebruik ik natuurlijk alleen de Wi-Fi, maar in de weekenden, bij ons zomerhuisje, komt de 3G weer van pas. De 3G dekking in west Gelderland (Bommelerwaard) is helaas waardeloos met de iPhone. Zal met de iPad niet veel beter zijn. Misschien een idee om een tijdje een prepaid sim te gebruiken en te proberen of de dekking beter is van bv Vodafone. KPN geeft wel 3G dekking, maar nog geen echte redelijk geprijste abonnementen.
  #8  
Oud 11-07-10, 10:05
Widitk Widitk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Standaard

Heb data abonnement bij t-mobile, eerst gewoon de goedkoopste, kan namelijk altijd upgraden indien je toch meer data nodig hebt. Vervelende is wel dat je wel een max. datatransfer hebt.
Maar data bundels alleen zijn inderdaad stuk duurder dan normaal abonnement. Heb er iig wel veel plezier van.
  #9  
Oud 11-07-10, 10:34
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Ik zit te twijfelen tussen een 3G versie en een Wi-Fi versie, de 3G is wel fijn dat je altijd internet hebt. Maarja, ik ga hem toch niet vaak gebruiken buiten en ik heb altijd nog een iPhone met internet. Ik heb al MyWi, en dat kost inderdaad heel veel stroom. Gelukkig heb ik een Mophie Juice Pack, (een hoesje met een extra batterij erin voor de die-hards.) dus heb ik nog wel genoeg over voor de iPhone zelf. Gewoon MyWi op de Juice Pack laten draaien.
__________________
Koekje erbij?
  #10  
Oud 12-07-10, 14:17
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Heeft er toevallig iemand ervaring met t-mobile's web'nwalk prepaid?? Toeval wil dat ik nog zo'n ding heb liggen. Ik heb er tot dusver tijdens mijn vakanties eigenlijk niets aan gehad (geen bereik) en ben daarom niet echt hoopvol maar msh is er iemand die kan vertellen of het in de randstand (zuid-holland) wel redelijk is? (in drenthe iig niet en op ameland matig).
Is het overigens zo dat prepaid minder is qua bereik dan een abonnement? Of mag dat geen verschil maken?
  #11  
Oud 12-07-10, 14:56
Gligoth's schermafbeelding
Gligoth Gligoth is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 59
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Gligoth Stuur een bericht via MSN naar Gligoth Stuur een bericht via Yahoo naar Gligoth
Standaard

Ik ben ook opzoek naar een goed Data plan voor mijn iPad. Zat ook te denken aan het Web n walk voor 9,95. Of zijn er betere oplossingen? Vodafone is zeker goed met een goed netwerk en dekking. Maar kan je ook die vodafone blox of een andere abo op een aparte sim plaatsen of moet je voor een blox al een abo hebben lopen..

Nog andere aanbieders/aanraders?
__________________

  #12  
Oud 12-07-10, 17:27
bootsy bootsy is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gligoth Bekijk bericht
Ik ben ook opzoek naar een goed Data plan voor mijn iPad. Zat ook te denken aan het Web n walk voor 9,95. Of zijn er betere oplossingen? Vodafone is zeker goed met een goed netwerk en dekking. Maar kan je ook die vodafone blox of een andere abo op een aparte sim plaatsen of moet je voor een blox al een abo hebben lopen..

Nog andere aanbieders/aanraders?

Ik heb een telfort 50 simonly abo + fair use policy flatrate internet voor E 150,- per jaar(inclusief 10 euro aansluitkosten) en ook nog 50 belminuten per maand
Ik heb deze sim in een MIFI kastje zitten en maak hiermee een accespoint zodat ik op mijn iphone(2G) en mijn Ipad overal (waar ik bereik heb) kan internetten
  #13  
Oud 13-07-10, 22:23
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennisf Bekijk bericht
Ik heb telfort voor mijn iPhone. Voor de iPad heb ik gekozen voor een prepaid kaartje van Vodafone. Ik verwacht niet dat ik de iPad veel buiten de deur zal gebruiken. Voor die keren dat het wel het geval is voldoet prepaid prima.
Als ik merk dat het gebruik buiten de deur toeneemt kan ik het prepaid kaartje altijd om laten zetten naar een abonnement.
Investering tot nu toe: 4,95 voor een kaartje en wat "beltegoed".
Zo zal ik de iPad ook gaan gebruiken, ik zal heel af en toe buitenshuis internet nodig hebben en dacht daarom ook aan een pre-paid kaartje.
Moet dan ding ook "verknipt" worden of geldt dat enkel voor dual-sims ???
  #14  
Oud 13-07-10, 23:13
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard

Ik heb het prepaid kaartje gewoon verknipt. Risico is dat je 5 euro weggooid. Er zijn goede templates op internet te vinden. Toevallig staat er op onemorething.nl nu ook een review over de ipad en het verknippen van het kaartje.
  #15  
Oud 14-07-10, 00:32
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Vond dit zo geniaal dat ik er een apart topic voor heb geopend.
https://forum.iculture.nl/f90/i...bonnement.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: welke office app raden julie aan BlacksEdition iPad Apps 17 12-10-11 16:03
Muziek: Logitech Rechargeable S315i, aan te raden? JungleJoker Muziek, foto & video 2 05-08-10 13:56
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? Hostpik Chat en geruchten 10 15-04-09 15:20
Skype op Ipod touch en welke headset is aan te raden? Woutair Koopinformatie Nederland 9 02-04-09 16:05
Installer apps die aan te raden zijn? francebramie Jailbreak apps en thema's 9 23-01-09 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.