//

iPad externe speaker topic

iPad externe speaker topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Al een beetje aan het zoeken geweest op het internet naar externe speaker voor de iPad, helaas zonder resultaat. Iemand een suggestie wat betreft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-10, 13:15
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard iPad externe speaker topic

Hallo,

Al een beetje aan het zoeken geweest op het internet naar externe speaker voor de iPad, helaas zonder resultaat.

Iemand een suggestie wat betreft externe speakers voor een iPad, en zijn er al speciale dockingstations met speaker voor de iPad beschikbaar?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-10, 14:30
Dijkie1337 Dijkie1337 is offline
• iOS 4.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar Dijkie1337
Standaard

Ik heb de Logitech Pure-Fi Mobile. Geweldig setje, aan te sluiten via USB, mini jack of Bluetooth. Er zit een accu in die goed is voor minstens 10 uur muziek. Hij kost in de winkel 150 euro, maar ik had 'm toen in de aanbieding voor slechts 50 euro. Beste koop ooit.

Ik gebruik het setje regelmatig met m'n iPad. bijvoorbeeld als ik naar het park ga. Pure-Fi aansluiten op de iPad via Bluetooth, muziek aan, en dan de iPad veilig (en koel) in m'n tas.

De iPad is superzuinig op deze manier. Al meerdere keren 6+ uur in het park of aan het water gehangen met de muziek constant aan, en als ik naar huis ga staat de accuteller van de iPad nog steeds op 100%.

Kortom: ik kan dit ding iedereen aanraden. Het is ook een stuk flexibeler dan een setje met dock, omdat die vaak maar voor één type geschikt zijn. Deze kun je gebruiken met alles wat een USB-, minijack- of BlueToothaansluiting heeft. (met alles dus)
  #3  
Oud 14-07-10, 12:14
cgovaard cgovaard is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb ook de logitech en kan beamen dat het geweldig werkt. Ik gebruik hem met mijn iPhone en iPad met spotify. Voor 150 euro zou ik hem niet kopen maar voor de 50 euro die ook ik betaald heb een prima deal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
externe batterij voor iPad..... Tuur iPad algemeen 12 03-08-11 13:13
Ipad verbinden met externe harde schijf jereon24 iPad algemeen 7 21-01-11 16:04
Externe hd aan de iPad met camera kit? Davidgilmour iPad accessoires en onderdelen 15 26-09-10 16:21
Duitse iPad topic marcoryn iPad algemeen 1125 06-08-10 17:16
Externe Speaker borgqueenx Koopinformatie Nederland 3 13-06-09 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:08.