//

ipad en avchd

ipad en avchd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat we wat betreft de releasedatum nog niet veel verder komen helaas maar even een andere vraag... Is er hier al iemand die ervaring heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-10, 11:31
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard ipad en avchd

Omdat we wat betreft de releasedatum nog niet veel verder komen helaas maar even een andere vraag... Is er hier al iemand die ervaring heeft met het gebruiken van de ipad als opslag voor m(2)ts (avchd) bestanden?

Wat ik graag zou willen nl. is vanuit mijn hdvideocamera (panasonic) de bestanden tijdens de vakantie opslaan om er later thuis weer vanaf te halen. Ik snap dat afspelen en bewerken (nu nog) alleen met geconverteerde files kan maar hoop dat opslag ook mogelijk is.

Ik hoop dat er al mensen zijn die een cameraconnectionkit hebben en hier al e.e.a. mee gedaan hebben. Ook over deze uitkomsten hoor ik graag! Ik moet nl. nog een kaartlezer aanschaffen en volgens mij passen ze niet allemaal.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-10, 12:48
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Volgens mij wordt dat erg lastig. Omdat Apple nog al lastig doet met het gebruik van hun harde schijven in apparaten.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
Omdat we wat betreft de releasedatum nog niet veel verder komen helaas maar even een andere vraag... Is er hier al iemand die ervaring heeft met het gebruiken van de ipad als opslag voor m(2)ts (avchd) bestanden?

Wat ik graag zou willen nl. is vanuit mijn hdvideocamera (panasonic) de bestanden tijdens de vakantie opslaan om er later thuis weer vanaf te halen. Ik snap dat afspelen en bewerken (nu nog) alleen met geconverteerde files kan maar hoop dat opslag ook mogelijk is.

Ik hoop dat er al mensen zijn die een cameraconnectionkit hebben en hier al e.e.a. mee gedaan hebben. Ook over deze uitkomsten hoor ik graag! Ik moet nl. nog een kaartlezer aanschaffen en volgens mij passen ze niet allemaal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) Tim_Spr iPad algemeen 0 30-03-11 18:38
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet Umitah iPad algemeen 1 15-11-10 08:04
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e gserban iPad algemeen 10 14-09-10 09:41
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.