iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Wlke remote desktop app gebruiken jullie? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/64459-wlke-remote-desktop-app-gebruiken-jullie.html)

advocaat 15-07-10 17:51

Wlke remote desktop app gebruiken jullie?
 
Wie van jullie heeft ervaring met apps die een connectie kunnen maken naar een windows 7 PC en Windows Home Server (Windows Server 2003).

Ik zie vele apps zoals logmein, RDP, VNC etc., maar welke werkt nu het beste.

Het gaat mij vooral om het connecten binnen LAN via Wi-Fi, maar als het eenvoudig werkt via 3G zou helemaal mooi zijn.

Alle tips, ervaringen zijn welkom:)

Rene3g 15-07-10 17:55

Ik zelf heb er een aantal geprobeerd. Had ook logmein op me iPhone geinstalleerd. En zo ook op me iPad. Vindt hem erg prettig.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door advocaat (Bericht 490115)
Wie van jullie heeft ervaring met apps die een connectie kunnen maken naar een windows 7 PC en Windows Home Server (Windows Server 2003).

Ik zie vele apps zoals logmein, RDP, VNC etc., maar welke werkt nu het beste.

Het gaat mij vooral om het connecten binnen LAN via Wi-Fi, maar als het eenvoudig werkt via 3G zou helemaal mooi zijn.

Alle tips, ervaringen zijn welkom:)


Chytin 15-07-10 18:38

ik vind Teamviewer erg prettig werken en vooral erg simpel. hij is ook nog eens gratis voor consumenten. je kan ze vinden in de appstore en voor je windows/mac op hun site.

Tommeh 15-07-10 21:05

Ik vind Logmein echt top, werkt erg fijn.

webgangster 15-07-10 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chytin (Bericht 490152)
ik vind Teamviewer erg prettig werken en vooral erg simpel. hij is ook nog eens gratis voor consumenten. je kan ze vinden in de appstore en voor je windows/mac op hun site.

Probleem is dat ik een Terminal Server heb dat een Server OS draait (Windows Server 2008) en dan is teamviewer ondanks dat het voor consumenten gratis is niet geschikt is aangezien mijn OS zakelijk is.

Logmein vindt ik zelf te duur om aan te schaffen, zal vast goed werken.

Ik gebruik gewoon gratis RDP, perfect gewoon, ik mis tot nu toe geen opties, toetsenbord op scherm gewoon van de iPad en typen maar als dat nodig is.

Rechtermuisknop gebruik ik niet maar kan lijkt mij wel iets wat eigenlijk nodig is.


Ik gebruik voor Windows systemen RDP en voor Linux systemen VNC ;)

Dijkie1337 16-07-10 16:04

Logmein is iedere cent dubbel en dwars waard.

kogel 17-07-10 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dijkie1337 (Bericht 490835)
Logmein is iedere cent dubbel en dwars waard.

Eens. Bestuur er mijn hele familie mee. Werkt fantastisch. Ook op de iPhone

Geux 18-07-10 19:24

ITap VNC voor lokale computers.

Desktop Connect voor RDP naar een Win Server. (vreemd genoeg wil iTap RDP qua toetsenbord hier niet goed werken)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.