//

Ipad geeft probleem met iTunes

Ipad geeft probleem met iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben hier nieuw omdatik eigenlijk op zoek ben naar een oplossing voor iets waar ik de hele dag al mee zit. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-10, 18:59
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Unhappy Ipad geeft probleem met iTunes

Hallo,

Ik ben hier nieuw omdatik eigenlijk op zoek ben naar een oplossing voor iets waar ik de hele dag al mee zit. Ik heb een iPad aangeschaft via internet. Allemaal prima in orde en werk(te) perfect.

Gisterenavond nog even een beetje zitten klooien in iTunes en proberen wat dingetjes zoals muziek, film en foto over te zetten naar de iPad.
Ik heb niet gecontroleerd of het gelukt was want ik was te moe en ben naar bed gegaan. Vanmorgen open ik de iPad maar het enige wat ik sindsdien te zien krijg is een afbeelding van een usb kabel met een pijl daarboven die naar het logo van iTunes wijst.

Hoe ik ook probeer ik krijg het niet weg. iTunes opnieuw geinstalleerd voor Win7 64bit, andere usb poorten geprobeert, oplossingen gezocht op het internet en zelfs gebeld met een Apple dealer.

Geen van deze gaf de uiteindelijke oplossing. Ik heb de iPad nu een aantal dagen dus ik vind het wel erg snel dat het mis gaat.

Weet iemand hier iets van?

In ieder geval bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit te lezen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-10, 19:08
minijeffrey minijeffrey is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

heb je ipad al eens hard gerest? de aanknop bovenaan en de home knop een tijdje ingedrukt houden
  #3  
Oud 16-07-10, 19:13
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard


Ik heb dat idd al geprobeert. Gelijktijdig inhouden van de home en de sleep knop. Op het internet staat ergens, en volgens mij op de Apple site, dat je dit moet doen tot je de schuif ziet verschijnen. Dan moet je de sleep knop loslaten en de schuif naar rechts bewegen. Dat zou de iPad uitschakelen waarna je deze weer op de gewone manier kunt bedienen.
Ik krijg de schuif niet te zien alleen het scherm wordt zwart. Zodra ik de sleep knop weer activeer krijg ik direct weer het scherm als eerder beschreven.
  #4  
Oud 16-07-10, 19:17
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Ik weet niet zeker of je het goed hebt gedaan.
1. Druk home en sleep knoppen in.
2. Als de iPad aan en uit gaat, laat je de sleep knop los.
3. Houd de home knop nog vast totdat je in het lockscreen komt (na ong 45 sec).
  #5  
Oud 16-07-10, 19:22
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Ik heb beide knoppen gelijktijdig ingedrukt. Ik krijg 2 keer het appeltje te zien waarna het scherm zwart blijft.
Sleepknop losgelaten en circa anderhalve minuut de home knop ingehouden. Er verschijnt helemaal niets.
Sleepknop ingedrukt en binnen een seconde krijg ik weer dezelfde afbeelding.
  #6  
Oud 16-07-10, 19:26
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Ik vrees dan dat het niet aan iTunes ligt maar aan je iPad. Normaal gesproken knippert het Appeltje 1 keer en blijft staan want je iPad gaat dan weer aan. Bij jou gaat het Appeltje weer gelijk weg. Ik zoek nog wel even een mogelijke oplossing.
  #7  
Oud 16-07-10, 19:27
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Je zou mijn held kunnen worden vandaag!
  #8  
Oud 16-07-10, 19:31
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Als je iPad wel gevonden wordt door iTunes kun je op 'Herstellen' klikken. Doet je computer uberhaupt wel iets als je je iPad verbindt? Ik zoek nog even verder!
  #9  
Oud 16-07-10, 19:34
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik heb hetzelfde gehad toen ik m'n iPad net had! Ik heb hem in de US gekocht en heb er toen een avond mee kunnen kl**ien. De volgende dag.....USB/iTunes plaatje. Naar de Apple store gegaan en daar begrepen ze er niets van.

Als je hem pas net hebt, heb je er denk ik nog niet veel opgezet. Dat is van latere zorg...Eerst je iPad up-and-running krijgen. De enige manier voor jou is een hele harde reset. Sluit je iPad aan aan iTunes. Herkent iTunes de iPad? Druk dan op de 'herstel' knop en loop de procedure door. Na een minuut of 10 (als je iPad leeg was) start hij, als het goed is op nieuw op.
  #10  
Oud 16-07-10, 19:35
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Mijn iPhone en die van mijn vrouw worden zonder moeite gevonden in iTunes net als de iPod Touch en Nano die we hebben. Win 7 ziet mijn Nano ook in de verkenner staan maar de iPad weer niet. Ik kan dus niets herstellen want dat was ook 1 van de eerste dingen waar ik aan dacht.
  #11  
Oud 16-07-10, 19:36
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde gehad toen ik m'n iPad net had! Ik heb hem in de US gekocht en heb er toen een avond mee kunnen kl**ien. De volgende dag.....USB/iTunes plaatje. Naar de Apple store gegaan en daar begrepen ze er niets van.

Als je hem pas net hebt, heb je er denk ik nog niet veel opgezet. Dat is van latere zorg...Eerst je iPad up-and-running krijgen. De enige manier voor jou is een hele harde reset. Sluit je iPad aan aan iTunes. Herkent iTunes de iPad? Druk dan op de 'herstel' knop en loop de procedure door. Na een minuut of 10 (als je iPad leeg was) start hij, als het goed is op nieuw op.
Dat is het juist hij wordt niet herkend door iTunes.
  #12  
Oud 16-07-10, 19:37
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Maar als ik het goed begrijp reageert je computer niet op je iPad?

Edit probeer de stappen die ik hierboven gaf eens als je iPad in je computer zit.
  #13  
Oud 16-07-10, 19:38
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rookie24u Bekijk bericht
Dat is het juist hij wordt niet herkend door iTunes.
En als je de aan/uit knop en de home knop tegelijk indruk. 10 seconden vasthouden en dan de ann/uit knop loslaten. Home knop nog 10 seconden ingedrukt houden.

Any luck?

Edit: Kijk! Hulp genoeg! We komen er we uit!
  #14  
Oud 16-07-10, 19:38
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Nee ook niet. Ik heb net de harde reset nog een keer uitgevoerd tot aan het zwarte scherm maar zodra ik de knoppen los laat krijg ik de usb iTunes afbeelding.

Ik wordt er gek van
  #15  
Oud 16-07-10, 19:41
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Herkenbaar! Dit vereist wat vaardigheid en geduld. Probeer nog eens. En als je weer het plaatje USB/iTunes ziet...nog eens. Het komt nogal nauw.....
  #16  
Oud 16-07-10, 19:42
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Weet je zeker dat het niet aan de kabel ligt. Ik heb het ook gehad met m'n iPhone, en de kabel bleek gebroken te zijn! En tijdens het testen van m'n iPod Nano gebruikte ik een andere kabel...
  #17  
Oud 16-07-10, 19:43
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Knoppen niet gelijk loslaten! Eerst de aan/uit en na 10 seconden de Home knop pas loslaten (tenzij je het USB/iTunes scherm ziet, want dat is het teken dat het niet goed is gegaan).
  #18  
Oud 16-07-10, 19:44
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Op YouTube intikken: iPhone enter DFU en stappen van het fimpje volgen. (Sorry ik kan geen linkje geven, zit op mijn iPod)
  #19  
Oud 16-07-10, 19:46
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Bekijk bericht
Weet je zeker dat het niet aan de kabel ligt. Ik heb het ook gehad met m'n iPhone, en de kabel bleek gebroken te zijn! En tijdens het testen van m'n iPod Nano gebruikte ik een andere kabel...
Zoals eerder gemeld heb ik meerdere apparaten dus ik heb ook meerdere poorten en kabels geprobeert.

Maar bedankt.
  #20  
Oud 16-07-10, 19:47
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Knoppen niet gelijk loslaten! Eerst de aan/uit en na 10 seconden de Home knop pas loslaten (tenzij je het USB/iTunes scherm ziet, want dat is het teken dat het niet goed is gegaan).
Gedaan maar blijf een zwart scherm houden tot ik de sleep knop weer gebruik en dan krijg ik de usb iTunes ellende weer te zien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit Enjee iPhone Navigatie 9 07-06-11 23:37
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 17:03
iPad probleem cydia&iTunes swenvdheuvel Jailbreak apps en thema's 12 26-08-10 11:31
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 15:40
1.1.3 geeft problemen met itunes 7.6 midon Archief 5 01-02-08 01:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.