//

En? staat hij al aan??

En? staat hij al aan?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Kreeg gratis simmetje van Vodafone bij iCentre, wanneer je abbo neemt zit je er minimaal 1 maand aan vast, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-07-10, 13:12
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Bekijk bericht
Kreeg gratis simmetje van Vodafone bij iCentre, wanneer je abbo neemt zit je er minimaal 1 maand aan vast, maar daarna opzegtermijn van 5 dagen! Dus ik dacht laten we maar es proberen.
In de brief staat ook dat je binnen 7 dagen nog kunt opzeggen mocht het je toch niet bevallen... Ik heb hem ook gekregen maar ga vanmiddag eerst proberen mijn al geactiveerde vodafone prepaid in de 3g passend te knippen en werkend te krijgen.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met VF. Neem overigens aan dat de snelheid van de microsim+abo sneller is dan die van mobiel?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-07-10, 13:17
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
In de brief staat ook dat je binnen 7 dagen nog kunt opzeggen mocht het je toch niet bevallen... Ik heb hem ook gekregen maar ga vanmiddag eerst proberen mijn al geactiveerde vodafone prepaid in de 3g passend te knippen en werkend te krijgen.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met VF. Neem overigens aan dat de snelheid van de microsim+abo sneller is dan die van mobiel?
Ehm dat klopt niet wat jij zegt, in de brief die hier bij zit staat letterlijk: "Hou er rekening mee dat wanneer je de simkaart laat activeren, je het abonnement niet langer binnen 7 werkdagen kunt beëindigen op basis van de uit de wet voortvloeiende zichttermijn."

Dus binnen 7 dagen opzeggen gaat niet. Dat is toch geen ramp, na een maand opzeggen kan ook, dan heeft het je € 20,- gekost....
  #23  
Oud 23-07-10, 13:28
gdroos gdroos is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard Micro sim

Ik ben nog op mijn werk (balen) maar is er iemand die problemen heeft ondervonden met Wi-Fi? Ik wil hem eigenlijk nog niet updaten naar 3.2.1

Oh ja. En wie heeft een goede suggestie waar in de regio Tilburg een micro sim adapter te vinden is?

Laatst gewijzigd door gdroos; 23-07-10 om 13:34. Reden: Extra vraag
  #24  
Oud 23-07-10, 13:32
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gdroos Bekijk bericht
is er iemand die problemen heeft ondervonden met Wi-Fi? Ik wil hem eigenlijk nog niet updaten naar 3.2.1
Ja, veel mensen. Soms plotse disconnects zonder dat het signaal zwakker wordt. Dan verschijnt er "Connecting..." op het scherm en na enige tijd is de verbinding er weer. Sinds de upgrade naar 3.2.1 nooit meer last van gehad. Die upgrade is echt wel een must!
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
  #25  
Oud 23-07-10, 13:43
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Windows 7 gaf in het begin wat problemen met iTunes (wat ik nooit heb met mijn iPhone), maar uiteindelijk de fout gemaakt al mijn iPhone apps op iPad te zetten! Was niet de bedoeling! Eerste indruk is...wauw..ziet er allemaal geweldig uit. Nu nog even uitvogelen hoe ik de foto's van mijn iPhone erop krijg en dan maar eens wat apps downloaden! Er zijn nog geen goede twitter apps heb ik net begrepen! Dat is jammer.
  #26  
Oud 23-07-10, 13:53
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ik heb mijn iPad al ene tijdje.
Persoonlijk is voor mij een probleem dat het nogal wat onoverzichtelijk is geworden in iTunes met al de iPhone / iPad applicaties.

Liever had ik een soort van indeling kunnen maken in iTunes, meer zoals een soort 'playlist' zoals met de muziek maar dan met applicaties.

__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #27  
Oud 23-07-10, 13:59
minijeffrey minijeffrey is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Doos gaat open: prachtig toestel. Je zet hem aan en je mond valt bijna open van het mooie scherm. Echt top, nu updaten en wat foto's en video's opzetten en dan richting oma voor een demonstratie

de Standaard app is ook al geïnstalleerd, ik ben fan
  #28  
Oud 23-07-10, 14:01
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Vraag me alleen af hoe ik de apps op alfabetische volgorde zet! En of het mogelijk is fotos vanaf je iPhone door te sturen naar iPad!
  #29  
Oud 23-07-10, 14:06
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Vraag me alleen af hoe ik de apps op alfabetische volgorde zet! En of het mogelijk is fotos vanaf je iPhone door te sturen naar iPad!
- Er is geen automatische sorteer functie voor Apps, maar je kunt ze natuurlijk wel met de hand sorteren.

- Via Bluetooth misschien maar daar heb je een extra App voor nodig, ik denk dat PhotoShare zoiets kan doen.
  #30  
Oud 23-07-10, 14:14
Kris3 Kris3 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 23
Standaard

Wow wat een apparaat, mijn mini laptop kan weg! Even bezig geweest om alles te installeren en mijn grote vraag was of ie ook op mijn B&W Zeppelin zou werken en gaat perfect, alleen jammer dat hij hem niet oplaad! Nu kan ik eindelijk duidelijk zien wat er afgespeeld wordt, helemaal geweldig.
  #31  
Oud 23-07-10, 14:25
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Hij staat nog niet aan en zit nog netjes gesealed Even wachten tot ik thuis kom want je moet hem activeren via iTunes zeker?
  #32  
Oud 23-07-10, 14:46
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelJ Bekijk bericht
Hij staat nog niet aan en zit nog netjes gesealed Even wachten tot ik thuis kom want je moet hem activeren via iTunes zeker?
jep activatie via iTunes
__________________
Photograph my mind!
  #33  
Oud 23-07-10, 14:54
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Ik las van verschillende mensen dat de batterij na de upgrade naar 3.2.1 sneller leeg is. Hoe ervaren jullie dit? Ik zit nog op 3.2
  #34  
Oud 23-07-10, 14:59
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish Bekijk bericht
Ik las van verschillende mensen dat de batterij na de upgrade naar 3.2.1 sneller leeg is. Hoe ervaren jullie dit? Ik zit nog op 3.2
Ik heb precies ook die indruk, maar een conclusie kan ik nog niet trekken - meer dan een indruk is het niet. Ik krijg wel geen 10 uur meer uit het toestel...

Het kan ook toeval zijn... maar aangezien jij er nu ook over begint.
  #35  
Oud 23-07-10, 15:10
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Lijkt bij mij ook iets sneller leeg te gaan ja.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Ik heb precies ook die indruk, maar een conclusie kan ik nog niet trekken - meer dan een indruk is het niet. Ik krijg wel geen 10 uur meer uit het toestel...

Het kan ook toeval zijn... maar aangezien jij er nu ook over begint.
  #36  
Oud 23-07-10, 15:11
minijeffrey minijeffrey is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Eerste (vreemd) probleem: een video synchen wil maar niet lukken, nochtans geconverteerd naar mp4... 'het formaat wordt niet ondersteund'.
  #37  
Oud 23-07-10, 15:12
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
jep activatie via iTunes
Bedankt maar iemand anders op het forum zegt weer dat het niet hoeft.
  #38  
Oud 23-07-10, 15:30
Hans1908 Hans1908 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gdroos Bekijk bericht
Ik ben nog op mijn werk (balen) maar is er iemand die problemen heeft ondervonden met Wi-Fi? Ik wil hem eigenlijk nog niet updaten naar 3.2.1

Oh ja. En wie heeft een goede suggestie waar in de regio Tilburg een micro sim adapter te vinden is?
Ik merk af en toe wel dat mijn Wi-Fi weg valt, ik stoor me er echter niet aan. Het internet is vaak met 10 seconden weer terug, dus mocht het wegvallen tijdens het surfen, dan kijk ik nog wel even 10 seconden langer rond op die website.

Wanneer er een jailbreak beschikbaar is voor 3.2.1 zal ik hem zeker updaten, zolang deze er niet is blijf ik lekker bij 3.2.
  #39  
Oud 23-07-10, 15:54
WilkovF WilkovF is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 35
Standaard

Optimized Handbrake Presets to Encode Video for Your New iPad or iPhone 4

Een paar extra presets voor Handbrake
  #40  
Oud 23-07-10, 21:14
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Die upgrade is echt wel een must!
Maar niet als je wil jailbreaken...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt psvu2 Archief 2 16-05-10 12:42
Shuffle staat altijd aan swiebertje Archief 3 02-11-09 17:46
Wi-Fi en geen ontvangst als hij in stand by staat andywegge Wi-Fi 3 28-09-09 23:04
Beperkingen staat aan lsp iPhone algemeen 4 25-06-09 23:10
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! Royal_e iPhone algemeen 0 10-04-08 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.