iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Films en series op je ipad zetten (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/65279-films-series-op-ipad-zetten.html)

Rampage 28-07-10 20:10

Nou, je kunt Handbrake toch al downloaden en installeren...? Dat is op Windows of Mac.

IphoneBezitter 28-07-10 20:44

Dat heb ik nu gedaan maar ik heb nog geen films gedownload .. dat gaat vanavond gebeuren :)

maartenn 29-07-10 07:53

Heb zojuist een eerste film geconverteerd.. video doet het prima echter het geluid loopt als een soort 78 toeren plaat draaiend op 33 toeren er achteraan. De track is daardoor 3x zo lang geworden. Ik heb de Apple TV preset gebruikt. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

remmh01 29-07-10 08:21

Ik gebruik de settings die ik heb gedownload bij www.lifehacker.com

Optimized Handbrake Presets to Encode Video for Your New iPad or iPhone 4

Prima resultaten

maartenn 29-07-10 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remmh01 (Bericht 503726)
Ik gebruik de settings die ik heb gedownload bij www.lifehacker.com

Optimized Handbrake Presets to Encode Video for Your New iPad or iPhone 4

Prima resultaten

Dat ga ik vanavond eens proberen. Bedankt voor de tip!

Rampage 29-07-10 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maartenn (Bericht 503704)
Heb zojuist een eerste film geconverteerd.. video doet het prima echter het geluid loopt als een soort 78 toeren plaat draaiend op 33 toeren er achteraan. De track is daardoor 3x zo lang geworden. Ik heb de Apple TV preset gebruikt. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Probeer eens met Apple > Universal? Dat werkt prima hier.

Bimmer 29-07-10 12:16

Voor diegenen die een simpele oplossing willen hebben (setup-> sleur & pleur -> conversie -> synchronisatie) zonder na te denken over format/ formaat etc. wil ik Vuze onder de aandacht brengen. Deze (gratis) Bittorrent client heeft namelijk standaard een plug-in voor I-tunes. Je hoeft dus niet een film te downloaden via bittorrent maar kunt na installatie ervan 'importeren' in Vuze (lees: bestand deelbaar maken zonder het actief te delen) en vervolgens 'slepen' naar de I-tunes balk (let wel: standaard is het Iphone dus omzetten naar Ipad). Na enige tijd, afhankelijk van variabelen die ik hierboven ook heb gezien, is het klaar en zie je het staan in 'films' in I-tunes. Kwestie van films synchroneren en klaar.

Bij mij duurt een gemiddelde Divx/ Xvid (werkt allemaal prima) converteren net zo lang als de film zelf op een notebook met een Core2Duo ULV processor/ SSD. Op een PC met opgefokte Quadcore ongeveer een derde :-)

IphoneBezitter 29-07-10 12:41

Hey mensen

Morgen is het eindelijk zover dan komt mijn ipad :D Nu heb ik de films die ik gedownload heb in itunes gekregen betekent dit dat ik ze morgen op mijn ipad kan zetten of ? (ze spelen gewoon af in itunes )


Thankyou ,

Remondinho 29-07-10 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IphoneBezitter (Bericht 504263)
Hey mensen

Morgen is het eindelijk zover dan komt mijn ipad :D Nu heb ik de films die ik gedownload heb in itunes gekregen betekent dit dat ik ze morgen op mijn ipad kan zetten of ? (ze spelen gewoon af in itunes )


Thankyou ,

Dat zou inderdaad betekenen dat je ze op je iPad kunt afspelen. Enjoy!

Ikzelf gebruik Allok 3GP converter. Hier staan al een hele serie pre-sets in (oa voor de iPhone, Apple TV, PSP). Gewoon aanklikken voor welk device het bedoeld is, klik op convert en (na even wachten) klaar!

Nu doe ik dit voornamelijk met TV-series. Ik koop ze niet via de (Amerikaanse) iTunes store maar ik rip m'n dvd's ;). Als ik nu een aantal afleveringen kopieer naar m'n iPad, en ze groepeer onder "TV-programma's" verschijnt er een mooi plaatje van de betreffende TV-serie in de videoplayer. Hoe krijg ik het voor elkaar dat er onder dat plaatje de naam van de TV-serie komt te staan?

Ik krijg het niet voor elkaar! Wie heeft er tips?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.