.AVI kijken op je iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Senaxx Een echte aanrader is VLC speelt bij mij echt alles! hm... ik dacht dat VLC voor streaming was en niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hm... ik dacht dat VLC voor streaming was en niet voor het afspelen van AVI op de iphone (dus eerst avi bestand iop iPhone zetten en dan kijken)
vergis ik me? en vwb geluidproblemen met cinexplayer: het staat zelfs in de help file van het prgramma dat geluid niet altijd werkt en dat je dan bestand maar moet omzetten. maar als ik een AVI betand moet omzetten zodat het geluid werkt kan ik em net zo snel omzetten naar een iPhoen capable bestand. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben ook een VLC fan, werkt super
|
|
|||
|
|||
Airplayer is ook goed kun je prima streamen vanaf een synology of qnap thuis server
|
|
|||
|
|||
Heb sinds kort dat mijn en bij andere de film vast lopen als ik ze afspeel met VLC, iemand anders hier ook last van?
Het zijn gewone Divx films die niet speciaal voor de iPad gemaakt zijn, dus tussen de 800 Mb en 1,5Gb groot. |
|
|||
|
|||
Bij mij loopt iedere video na 5 minuten vast met vlc. Met oplayer nergens last van.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
a.u.b. help me? groet |
|
|||
|
|||
vlc player downloaden op je ipad via de appstore
|
|
|||
|
|||
.AVI kijken op je iPad
Met de BUZZplayer.
Werkt perfect, geen enkel probleem met avi, divx en vele anderen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Avi's zijn er in vele soorten en maten en dus op allerlei manieren gecodeerd en daardoor is de kans groot dat hij niet wordt afgespeeld, of wel beeld en geen geluid of andersom.
Bij mij speelt hij de meeste wel goed af, maar lang niet allemaal, wil je zeker zijn dat je ze op je iPad kan afspelen, dan zul je ze toch moeten converteren met HandBrake. |
|
|||
|
|||
bij mij loopt vlc altijd vast, wat ik ook doe, restoren niks helpt... daarom converteer ik ze met een converter....
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook VLD player en die staat zelfs nog iets betre aangeschreven dan cinexplayer
|
|
|||
|
|||
VLC player werkt niet. Ik ging op AVI aan Convertor iPad. Werkt prima.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik movieplayer en avplayer.
Movieplayer heeft merk ik iets minder moeite met de nl subs bij een gedownloade film dus deze gebruik ik dan ook meer dan av player, ik heb er wel nog enkele maar ook deze hebben met heel wat meer moeite op bepaalde vlakken. Laatst gewijzigd door apotheosis; 29-06-11 om 23:14. |
|
|||
|
|||
Een aanrader is Azul deze werkt echt super met .avi en vele andere!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film kijken op Ipad divx bestanden. | Bhola | iPad algemeen | 35 | 27-01-12 17:27 |
Flash kijken op iphone/ipad | pompino | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-04-11 15:23 |
film kijken op iPad via Wi-Fi (StreamToMe) | markjan | Wi-Fi | 2 | 31-01-11 11:50 |
Eredivisie op de iPad kijken | westbroek | iPad algemeen | 2 | 23-08-10 08:53 |
WK live kijken op iPad? | Carlo_1983 | iPad algemeen | 40 | 04-07-10 21:01 |
|
|