iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Screenprotector (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/65344-screenprotector.html)

Ghostje 24-07-10 13:30

Screenprotector
 
Hallo,

Ik vroeg mij af wie er nu wel of niet een screenprotector op zijn iPad gebruikt?
Ik heb mij er 1 besteld via de site van artwizz maar heb hem zelf nog niet binnen, op mijn iPhone was ik er allezins zeer tevreden over!

francebramie 24-07-10 13:41

Het scherm van de iPad is in de zon moeilijk te zien, en er komen snel vingerafrukken op. Dus een screenprotector is handig ;)
Ik heb een invisible shield van Zagg besteld, duurt wel een weekje voordat ik hem binnen heb.

Wim888 24-07-10 13:43

Ik wilde wel...
 
Maar het ging niet. Kocht gister bij mijn iPad een protector maar het wilde maar niet lukken om hem mooi en volledig zonder lucht en stof te bevestigen. Op een gegeven moment had ik allemaal vingerafdrukken op de plaklaag en is hij in de vuilnisbak beland:(

Toch vandaag of morgen een nieuwe halen en in alle rust nog maar een keer proberen denk ik...

Greets, Wim

lood1406 24-07-10 13:44

precies het zelfde als Wim888

Sjeltur 24-07-10 13:47

Ik heb een case om de iPad gekocht; de NUDE Ultra-Clear, daar zit ook een screenprotector bij. Met z'n tweeën is dit wel handiger.
Heb het gevoel dat ik buiten toch net wat beter zicht heb.

Btw daar zitten ook nog 2 standaardtjes bij.... Voor 35 euro, binnen 5 dgn geleverd.

Wim888 24-07-10 13:49

Poe
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lood1406 (Bericht 497603)
precies het zelfde als Wim888

Blij dat ik niet de enige ben ;)

Martijn Broeckie 24-07-10 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wim888 (Bericht 497610)
Blij dat ik niet de enige ben ;)

Ik zou aanraden een paar Youtube filpmjes goed te bekijken ;). Ik heb een SGP Full body besteld (voor en achterkant). Het model is de "Ultra Matte". Die zorgt ervoor dat het apparaat minder vingerafdrukken aantrekt en dat je je vingers makkelijker over het oppervlak kan bewegen. Ook zorgt het voor minder spiegeling. Ik ben benieuwd. (Krijg hem volgende week)

ajongebreur 24-07-10 16:47

Gisteren de Ipad gekocht.Fantastisch. Ook een screenprotector, maar die kreeg ik niet netjes erop.hup in de prullenmand. Maar ik heb nu voor mij grandioze oplossing.
iPad zit in een leren opbergmap met op het glas een op maat geknipt stuk plastic.
Het was een A4snelhechtermap van 59cent van Leitz bij Bruna. Omdat de iPad in de map blijft schuift er niets weg. Zelfs het gaatje voor de hometoets heb ik bedekt. Alles werkt . Je moet wel de heldere kopen!

alexdol 24-07-10 17:20

Ik heb er nog geen een aangeschaft, ze waren op, dus ben benieuwd naar verdere ervaringen :D

basvl22 24-07-10 18:15

Ik heb een book-case voor mijn iPad. Aan de binnenkant is mijn case bekleed met een beschermende stof. Zou dit voldoende zijn om mijn iPad-scherm te beschermen tegen krasjes?

Rampage 24-07-10 19:40

Ik heb (nog) geen screen protector hier. Ik ga het "vuile" scherm er gewoon bijnemen en nu en dan afkuisen met een microvezel doekje. Het is wellicht ook niet zo evident om een screenprotector een beetje treffelijk te kunnen kleven op zo'n groot scherm...? Met een iPhone is dat nog te doen, maar een iPad. Trouwens, een iPhone neem je overal mee, ziet meer af dan een iPad. Ik heb een Belkin Leather Folio case gekocht voor +/- 60 euro. Relatief veel geld, maar de iPad ziet er netjes uit op die manier! En veilig :-). Als de case dicht is, zie je niet meteen dat het een iPad is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.