//

iPad synchroniseert niet met MobileMe Agenda

iPad synchroniseert niet met MobileMe Agenda discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren ben ook ik de trotse bezitter van een iPad 32GB WiFi. Echter heb ik een vervelend probleem. De iPad synchroniseert de agenda niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 02:36
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard iPad synchroniseert niet met MobileMe Agenda

Sinds gisteren ben ook ik de trotse bezitter van een iPad 32GB Wi-Fi. Echter heb ik een vervelend probleem. De iPad synchroniseert de agenda niet met MobileMe. De rest van MobileMe werkt allemaal perfect, alleen de agenda synchroniseert hij niet. Als ik iets toevoeg op de iPhone komt dit meteen op m'n iMac te staan, alleen niet in de agenda van de iPad. Terwijl als ik een contact toevoeg op de iPad hij wel meteen overal staat.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Heb de account al een keer opnieuw ingesteld en het delen van de agenda uit en daarna weer aan gezet. Alleen dit helpt allemaal niet.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 03:06
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Het werkt ondertussen allemaal weer! Ik had sinds een paar dagen de nieuwe Calender Beta van MobileMe. Dit heb ik nu uitgezet en alles werkt weer. Schijnbaar kan de iPad dus niet goed overweg met de nieuwe beta kalender.
  #3  
Oud 25-07-10, 07:16
maartenn maartenn is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 33
Standaard

Voor de Calendar Beta is inderdaad IOS4 vereist..
  #4  
Oud 26-07-10, 13:14
plto plto is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Er is wel een officiele manier om de iPad met Calendar Beta te laten werken. Het kan door een CalDav account aan te maken op de iPad. Instructies staan op de Apple site:
http://help.apple.com/mobileme/inter...tml#mmcc733205
  #5  
Oud 26-07-10, 13:26
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rl88 Bekijk bericht
Het werkt ondertussen allemaal weer! Ik had sinds een paar dagen de nieuwe Calender Beta van MobileMe. Dit heb ik nu uitgezet en alles werkt weer. Schijnbaar kan de iPad dus niet goed overweg met de nieuwe beta kalender.

Was ook duidelijk aangegeven door Apple dat dit niet zou werken met de iPad. Dit is ook de reden waarom ik niet mee doe met de beta-versie. Er stond ook dat, wanneer de beta gedaan is, de ingevoerde gegevens verloren kunnen gaan

Dus afblijven van die handel ...
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #6  
Oud 26-07-10, 14:07
maartenn maartenn is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plto Bekijk bericht
Er is wel een officiele manier om de iPad met Calendar Beta te laten werken. Het kan door een CalDav account aan te maken op de iPad. Instructies staan op de Apple site:
http://help.apple.com/mobileme/inter...tml#mmcc733205
Ik heb dit inmiddels toegepast en werkt perfect kan ik jullie melden. Ik heb geen verlies van gegevens gehad.
  #7  
Oud 26-07-10, 15:51
plto plto is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Was ook duidelijk aangegeven door Apple dat dit niet zou werken met de iPad. Dit is ook de reden waarom ik niet mee doe met de beta-versie. Er stond ook dat, wanneer de beta gedaan is, de ingevoerde gegevens verloren kunnen gaan

Dus afblijven van die handel ...
Het is iets subtieler. Als je zelf kiest om weer terug te gaan naar de normale niet-beta kalender, gaan alle wijzigingen die je in de beta gedaan hebt verloren. Als je gewoon in de beta blijft, gaat er geen data verloren.

Maar het blijft natuurlijk wel een beta: er bestaat altijd de kans dat er iets fout gaat. Dus bij twijfel zeker niet doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maartenn Bekijk bericht
Ik heb dit inmiddels toegepast en werkt perfect kan ik jullie melden. Ik heb geen verlies van gegevens gehad.
Mooi dat het gelukt is!
  #8  
Oud 26-07-10, 17:52
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plto Bekijk bericht
Er is wel een officiele manier om de iPad met Calendar Beta te laten werken. Het kan door een CalDav account aan te maken op de iPad. Instructies staan op de Apple site:
http://help.apple.com/mobileme/inter...tml#mmcc733205
Ga ik dat zo proberen. Bedankt voor je hulp!

Wat betreft het verliezen van de gegevens viel het gelukkig mee. Ik had de beta pas een paar dagen en ik had vakantie dus zoveel had ik er niet bijgezet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda synchroniseert niet meer! Warner27 iTunes 3 04-10-11 01:38
Agenda synchroniseert niet meer met outlook lineke iPhone Apps 0 14-10-10 23:05
Itunes synchroniseert niet met Outlook agenda/contacts na fw update 3.1.2 miltonvv iTunes 17 28-04-10 21:45
Agenda synchroniseert niet Casper M iPhone algemeen 4 15-12-09 08:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.