//

Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad???

Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een (ws. domme) vraag: Wij willen ook graag een Ipad kopen. Mijn hubbie denkt, dat net als met de Iphone, je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 18:31
Anneke PP Anneke PP is offline
• iOS 4.0
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad???

Hallo allemaal,

Ik heb een (ws. domme) vraag:
Wij willen ook graag een Ipad kopen.
Mijn hubbie denkt, dat net als met de Iphone,
je het toestel gratis krijgt bij je abonnement.
Ik geloof dat niet!
Volgens mij moet je het apparaat gewoon kopen
en dan het abonnement erbij nemen...
Wie heeft er gelijk?

Groetjes, Anneke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 18:40
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Hallo Anneke, je hebt allebei gelijk, nou ja niet helemaal niets is gratis (alleen de zon en die ook niet altijd wanneer jij dat graag hebt) Maar de ipad is als je een abonnement afsluit soms bij geleverd. Ik zag dat bijv. bij Algebeld Algebeld maar er zullen er vast meer zijn. Omdat je dan lang aan een abo vastzit is dat een reden om het niet te doen. Even puzzelen dus... Succes en laat het ons weten als je een goede deal hebt gevonden!
Groetjes Heleen
  #3  
Oud 25-07-10, 19:02
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Het goedkoopste is een iPad los kopen en, optioneel, een abbonnement voor data. Die heb je overigens alleen nodig als je de 3G variant koopt.
  #4  
Oud 25-07-10, 19:37
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Kijk ik nou niet goed of is de iPad op die site met (het goedkoopste) abonnement nou zelfs nog duurder dan wanneer je 'm gewoon los in de winkel koopt?
  #5  
Oud 25-07-10, 19:54
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik gok dat je de aanbiedingen die op internet staan nog gebaseerd zijn op de situatie waarin je alleen geïmporteerde iPads kon kopen voor absurde bedragen. Er komen binnenkort ongetwijfeld 'aanbiedingen' met korting op de iPad samen met abonnement.

Maar, zoals macleentje al zegt, niets is gratis. Een nieuwe telefoon is niet gratis, deze betaal je hoogstens op afbetaling via je provider. Als jij 2 jaar lang 40 euro overmaakt naar je telefoonprovider dan heeft deze na 2 jaar bijna 1000 euro ontvangen van jou, daarvoor kunnen ze echt wel een 'gratis' telefoon weggeven.

Maar goed, normaalgesproken koop je de iPad idd gewoon in de winkel zonder abonnement. Abonnement kun je er eventueel bij doen als je voor de 3G uitvoering gaat.
  #6  
Oud 25-07-10, 20:18
Anneke PP Anneke PP is offline
• iOS 4.0
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor alle reacties!
We gaan (denk ik) eens goed rekenen...
  #7  
Oud 25-07-10, 20:23
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Als je man hem liever gratis heeft dan koop jij voor €500,- de iPad en laat je hem aan jou 25 euro per maand betalen voor 2 jaar voor een huwelijksabonnement met gratis iPad. Dan kan jij over 2 jaar lekker een weekendje weg
  #8  
Oud 25-07-10, 20:51
Ghostje Ghostje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 22
Standaard

Je kan natuurlijk ook een Wi-Fi model kopen en dan koop je bv de 16GB voor €499 en daar stopt het dan. Wil je natuurlijk perse overal op internet kunnen (niet enkel thuis of elders waar Wi-Fi beschikbaar is) dan ga je uiteraard voor de 3G moeten kiezen en moet je eventueel uitkijken voor een voordelig data abbonement wat het beste bij jullie past.
  #9  
Oud 25-07-10, 21:22
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartVB Bekijk bericht
Als je man hem liever gratis heeft dan koop jij voor €500,- de iPad en laat je hem aan jou 25 euro per maand betalen voor 2 jaar voor een huwelijksabonnement met gratis iPad. Dan kan jij over 2 jaar lekker een weekendje weg
hahaha.... heb je zo'n abonnement ook met extra opties? Zoals xtra snel het huishouden doen? of de boodschappen of een wekelijkse massage want dan kun je er msh nog een paar eurootjes bovenop doen, zit er wel een weekje weg in na 2 jaar
  #10  
Oud 25-07-10, 22:15
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
...Zoals xtra snel het huishouden doen? of de boodschappen of een wekelijkse massage...
Je schreef eerder dat je een man hebt, toch? Zet die maar aan het werk, shoppen en masseren. Doet 'ie ook nog iets voor zijn iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Tinyumbrella hoe zit het nou?? Baserati Unlock 3 16-10-10 21:23
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? corne64 Koopinformatie Nederland 4 20-08-10 14:57
iHelp! Hoe zit dat nou met kopen? VerCouter Koopinformatie en ervaringen 3 07-07-10 09:31
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? Itvmichel Jailbreak 18 17-09-09 10:12
Hoe zit dat nou? (1.1.2 unlocken) JaapTrekhaak Archief 19 28-11-07 02:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.