//

Wifi

Wifi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is misschien een beetje een vreemde vraag, maar wij hebben thuis geen wifi, alleen adsl. Nu hebben we sinds 2 dagen in huis 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 21:30
Ichneumon Ichneumon is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard Wi-Fi

Dit is misschien een beetje een vreemde vraag, maar wij hebben thuis geen Wi-Fi, alleen adsl. Nu hebben we sinds 2 dagen in huis 2 iPads en we zouden daarom graag Wi-Fi nemen. Ik heb helaas weinig ervaring met Wi-Fi en weet er eignelijk niet veel van. Ik heb eens rondgekeken en bijvoorbeeld het kopen van een Apple AirPort Express een goede oplossing en zijn er dingen waar ik specifiek op moet letten om het werkende te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 21:58
DNAxtreme DNAxtreme is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ichneumon Bekijk bericht
Dit is misschien een beetje een vreemde vraag, maar wij hebben thuis geen Wi-Fi, alleen adsl. Nu hebben we sinds 2 dagen in huis 2 iPads en we zouden daarom graag Wi-Fi nemen. Ik heb helaas weinig ervaring met Wi-Fi en weet er eignelijk niet veel van. Ik heb eens rondgekeken en bijvoorbeeld het kopen van een Apple AirPort Express een goede oplossing en zijn er dingen waar ik specifiek op moet letten om het werkende te krijgen?