//

Alarm Clock Apps, slecht voor het beeld?

Alarm Clock Apps, slecht voor het beeld? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de iPad zijn er inmiddels vele Alarm Clock applications verschenen die ontzettend handig zijn. Het zou erg leuk zijn als ik zo'n applicatie kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-10, 15:56
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Question Alarm Clock Apps, slecht voor het beeld?

Voor de iPad zijn er inmiddels vele Alarm Clock applications verschenen die ontzettend handig zijn. Het zou erg leuk zijn als ik zo'n applicatie kan gebruiken om mijn huidige wekker te vervangen . Maar de vraag waar ik mee zit is dat het scherm altijd aan moet blijven om de applicatie actief te houden, zodat het jouw wakker maakt en dat je tijdens de nacht kan aflezen hoe laat het is. Maar wat voor impact heeft dat op het scherm? Het lijkt me niet al te best voor je iPad als je elke avond zo'n 7 tot 8 uur het scherm aan moet laten. Kan iemand mij vetellen wat voor impact dit zou hebben op de iPad? Vind het jammer dat er namelijk nog geen applicatie is die kan draaien op de achtergrond, met het beeldscherm uit, en zodra de wekker luid dat het scherm aanspringt en dergelijke. Voor mij is het niet zo heel erg belangrijk dat het scherm actief blijft, als de wekker maar gaat .

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-10, 16:03
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Terecht punt.

Volgens mij gaat dit pas werken op het moment dat Multi tasking actief wordt op iPad. Het nadeel van veel van deze Apps is dat ze actief moeten zijn. Dit betekent inderdaad dat je iPad en App aan moeten staan. Ik weet niet hoe diep jij slaapt, maar er komt dan behoorlijk wat licht van je iPad.

Ik heb eens een App op mijn iPhone gezet, maar na 1 nacht werd ik gek van het licht dat eraf kwam. Ik gebruik nu (op vakantie) de standaard wekker App van mijn iPhone. Die werkt precies zoals jij het wilt. Deze zit helaas niet op iPad. Ik weet niet of er een app verkrijgbaar is die hetzelfde doet op iPad
  #3  
Oud 26-07-10, 17:00
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Terecht punt.

Volgens mij gaat dit pas werken op het moment dat Multi tasking actief wordt op iPad. Het nadeel van veel van deze Apps is dat ze actief moeten zijn. Dit betekent inderdaad dat je iPad en App aan moeten staan. Ik weet niet hoe diep jij slaapt, maar er komt dan behoorlijk wat licht van je iPad.

Ik heb eens een App op mijn iPhone gezet, maar na 1 nacht werd ik gek van het licht dat eraf kwam. Ik gebruik nu (op vakantie) de standaard wekker App van mijn iPhone. Die werkt precies zoals jij het wilt. Deze zit helaas niet op iPad. Ik weet niet of er een app verkrijgbaar is die hetzelfde doet op iPad
Zou toch wel een gat in de markt zijn . Jammer dat de opties tot nu toe nog vrij beperkt zijn. Je zit ook met het probleem dat de lockscreen de applicatie verbergt als je het scherm uit wilt zetten. Dus zoals je zelf al zegt, zou alleen de applicatie die de iPhone nu al gebruikt, ook op de iPad moeten en dan ben je er ook. Helaas dat die van de iPhone weer zo beperkt is en vreemd genoeg geen optie bied tot het selecteren van muziek uit je eigen collectie. Het is het allemaal net niet .
  #4  
Oud 26-07-10, 22:13
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Als je een Jailbreak hebt gedaan, kan je Backgrounder uit Cydia gebruiken. Je start de app op (ik gebruik Night Stand HD) en houdt daarna de Home-button iets langer ingedrukt, je krijgt dan de melding 'Backgrounder enabled'. Dan activeer je de het lockscreen, en blijft de app op de achtergrond gewoon draaien. Wanneer de wekker afgaat, ontgrendel je de iPad en kom je meteen in de Alarm Clock app en kan je snooze of stoppen klikken. Het is misschien niet alles, maar het werkt wel!
  #5  
Oud 27-07-10, 09:54
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 Bekijk bericht
Als je een Jailbreak hebt gedaan, kan je Backgrounder uit Cydia gebruiken. Je start de app op (ik gebruik Night Stand HD) en houdt daarna de Home-button iets langer ingedrukt, je krijgt dan de melding 'Backgrounder enabled'. Dan activeer je de het lockscreen, en blijft de app op de achtergrond gewoon draaien. Wanneer de wekker afgaat, ontgrendel je de iPad en kom je meteen in de Alarm Clock app en kan je snooze of stoppen klikken. Het is misschien niet alles, maar het werkt wel!
Dat klinkt niet verkeerd op zich . Al ben ik niet echt kapot van het gebruik van een Backgrounder programma op de achtergrond. Ik hou van een snelle en vlotte iPad. Weet niet zeker hoe zwaar Backgrounder uiteindelijk beslag kan gaan leggen op de iPad . Maar ik zal het zeker een poging wagen! Jouw oplossing is wel wat ik in mijn hoofd heb zitten.

Alvast bedankt!
  #6  
Oud 27-07-10, 10:45
Nanyko Nanyko is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Vind het jammer dat er namelijk nog geen applicatie is die kan draaien op de achtergrond, met het beeldscherm uit, en zodra de wekker luid dat het scherm aanspringt en dergelijke.
Wanneer je een applicatie opstart en vervolgens het scherm vergrendeld, blijft de applicatie in de voorgrond gewoon actief. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe iedere app hiermee omgaat, maar de wekker app goodNite Lite werkt bijvoorbeeld prima met het beeldscherm uit, en een alarm dat iPod tracks afspeelt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sleep Cycle vs. Smart Alarm Clock! nospang iPhone Apps 0 11-04-11 00:21
Sleep Cycle Alarm Clock DutchAppeal iPhone Apps 36 25-01-11 00:51
Alarm Clock werkt niet naar behoren Wendies Desktop-applicaties 5 05-11-10 13:31
Op zoek naar dock/speakers/alarm clock voor iP G3 claudia70 iPhone accessoires en onderdelen 10 26-09-08 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.