iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   ipad bluetooth toetsenbord (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/65605-ipad-bluetooth-toetsenbord.html)

pascalbrouwers 26-07-10 22:44

ipad bluetooth toetsenbord
 
vraagje;
ik wil een bluetooth toetsenbord kopen voor mijn ipad..
vraagt mij af of de pijltoetsen werken, en of je met je toetsenbord ook kunt surfen op internet.....
heeft iemand hier ervaring mee.
greetz,
pascal

Peter_1 26-07-10 23:00

Ik heb deze pas geleden gekocht : Apple Wireless Keyboard - Toetsenborden - Invoerapparaten - Mail-a-Mac

En die bevalt prima i.c.m. met mijn iPad. En zelfs de Magic Mouse werkt heerlijk!

pascalbrouwers 26-07-10 23:09

bedankt voor je antwoord...
Welke heb je precies gekocht. krijg de pagina niet geopend.
kan wel op de startpagina vd site komen, en in de zoekfunctie toetsenbord typen.
Krijg dan verschillende toestenborden te zien....

Werken ook alle toetsen...;
de magic mouse = dit plug and play

Matthipad 26-07-10 23:21

Voor de magic mouse moet je je iPad jailbreaken.

Peter_1 26-07-10 23:23

De pagina werkt bij mij prima, maar kijk dan bij Producten/toetsenborden. Het is de Apple Wireless Keyboard van 39 euro. Alle toetsen werken. Wanneer je Bluetooth aanzet op de iPad, en het toetsenbord staat aan, dan kan je het toetsenbord pairen. Werkt echt probleemloos.

De Magic Mouse is een ander verhaal, daar moet je je iPad voor jailbreaken, aangezien er een uitbreiding nodig is voor het Bluetooth gedeelte van de iPad. Daar moet je dan een extra app voor installeren.

pascalbrouwers 26-07-10 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 499877)
De pagina werkt bij mij prima, maar kijk dan bij Producten/toetsenborden. Het is de Apple Wireless Keyboard van 39 euro. Alle toetsen werken. Wanneer je Bluetooth aanzet op de iPad, en het toetsenbord staat aan, dan kan je het toetsenbord pairen. Werkt echt probleemloos.

De Magic Mouse is een ander verhaal, daar moet je je iPad voor jailbreaken, aangezien er een uitbreiding nodig is voor het Bluetooth gedeelte van de iPad. Daar moet je dan een extra app voor installeren.

thx,
das goedkoop..... scheelt 30 euro t.o.v. de apple winkels....
= het goede kwaliteit.

Heb de ipad niet gejailbreakt..
Wellicht toch maar eens gaan overwegen.

Sinds ik navigon op mijn iphone heb doe ik niet meer aan breaken ;)

Peter_1 27-07-10 00:27

Succes met je aankomende aankoop, je zal er geen spijt van krijgen.

Enne, houdt ons op de hoogte van je bevindingen, daar kan je altijd anderen weer mee helpen!

Matthipad 27-07-10 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers (Bericht 499897)
Wellicht toch maar eens gaan overwegen.

Als je je iPad hebt geupdate naar 3.2.1 moet je nog wel even wachten.

Ducatifool 27-07-10 23:55

Kan ik het draadloos toetsenbord van de imac 2009 koppelen aan mijn ipad.
Heb al iets geprobeerd na maar minutenlang zoeken vind de ipad mijn toetsenbord niet.

Jan

Peter_1 28-07-10 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ducatifool (Bericht 501363)
Kan ik het draadloos toetsenbord van de imac 2009 koppelen aan mijn ipad.
Heb al iets geprobeerd na maar minutenlang zoeken vind de ipad mijn toetsenbord niet.

Jan

Het lijkt me wel, kan me niet voorstellen wat er anders aan is. Maar kan me vergissen. Misschien een andere Bluetooth-stack op je keyboard, die niet door de iPad worden ondersteund?

Geno 28-07-10 00:47

Ja kan, ik heb ook succesvol mijn iMac keyboard gekoppeld aan mijn iPad.

Ik had ook problemen dat de iPad het toetsenbord niet kon vinden. Ik had toen de Bluetooth koppeling tussen iMac en toetsenbord uitgezet en daarna vond de iPad em wel. Ik weet niet of het echt daaraan lag, maar voor mij werkte het.

Het mooie is als je een Apple Keyboard gebruikt, dat je de F-toetsen kan gebruiken voor het instellen van de helderheid en de playback controls als iPod controls kunnen dienen. Verder heb je een hele hoop shortcuts die dan werken op de iPad, wat tekstverwerken aangenamer maakt.

Peter_1 28-07-10 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geno (Bericht 501415)
Ja kan, ik heb ook succesvol mijn iMac keyboard gekoppeld aan mijn iPad.

Ik had ook problemen dat de iPad het toetsenbord niet kon vinden. Ik had toen de Bluetooth koppeling tussen iMac en toetsenbord uitgezet en daarna vond de iPad em wel. Ik weet niet of het echt daaraan lag, maar voor mij werkte het.

Dat moet je uiteraard wel eerst doen, je kan maar 1 bluetooth connectie tegelijkertijd hebben. Dus doen wat Geno zegt, dan zal het zeker lukken :)

gertvdgeer 08-10-11 14:54

De F toetsen op mijn wireless keyboard die ik gebruik voor mijn ipad 2 werken niet.
Hoe kan ik deze instellen zo dat ze het wel gaan doen?????

Macaap 09-10-11 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers (Bericht 499810)
vraagje;
ik wil een bluetooth toetsenbord kopen voor mijn ipad..
vraagt mij af of de pijltoetsen werken, en of je met je toetsenbord ook kunt surfen op internet.....
heeft iemand hier ervaring mee.
greetz,
pascal

Bluetooth toetsenbord werkt super. Je kan de pijl toetsen gebruiken, vooral handig bij tekstverwerken bijvoorbeeld. Ook volume en helderheid knoppen vh toetsenbord werken gewoon.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.