//

iPad omruilen?

iPad omruilen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, ik heb net als velen vrijidag een iPad gekocht, de 32gb wifi. Ik zie alleen na een tijdje de mogelijkheden van een iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 01:31
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard iPad omruilen?

Hey allemaal, ik heb net als velen vrijidag een iPad gekocht, de 32gb Wi-Fi. Ik zie alleen na een tijdje de mogelijkheden van een iPad buitenshuis en wil hem eigenlijk omruilen voor een 32gb met Wi-Fi en 3G.. Heb hem bij de mediamarkt gekocht en hij is nog helemaal gaaf en krasloos. Hij is wel zakelijk aangekocht, dus vroeg ik me af of het dus mogelijk is om hem om te ruilen en dan het resterende bedrag erbij te betalen..?
__________________
Photograph my mind!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 01:49
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

MediaMarkt hanteert 14 dagen omruilen
  #3  
Oud 27-07-10, 08:29
spiner spiner is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 42
Standaard

Ja, maar het zal je wel wat moeite kosten... ik had er één gekocht die akpoote pixels had en die wilden ze eerst niet omruilen. Heb veel moeten zagen en dreigen om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen (ze hadden namelijk geen toestellen meer op voorraad)... Suc6!!
  #4  
Oud 27-07-10, 13:07
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiner Bekijk bericht
Ja, maar het zal je wel wat moeite kosten... ik had er één gekocht die akpoote pixels had en die wilden ze eerst niet omruilen. Heb veel moeten zagen en dreigen om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen (ze hadden namelijk geen toestellen meer op voorraad)... Suc6!!
Je wettelijk recht geeft je 7 dagen de tijd om een product in orginele staat terug te brengen zonder opgave van reden.
  #5  
Oud 27-07-10, 13:14
spiner spiner is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 42
Standaard

Ja, maar zij hadden naar Apple gebeld en volgens apple vallen een paar kappotte pixels lekker binnen de door hun gehanteerde marges van wat acceptabel is bij een lcd scherm... Voor mij bij een splinternieuw apparaat van 799€ dus echt wel niet!!!

Van Apple uit mochten ze hem dus niet omruilen of terugnemen, maar dat hebben ze uiteindelijk wel gedaan, na veel gezeur! Als er nieuwe binnenkomen ga ik dus echt wel eerst in de winkel het toestel laten activeren en nakijken vooraleer ik mijn zuurverdiende centen terug afgeef...

Dat terzijde kan ik natuurlijk niet wachten tot ze terug in voorraad komen...
  #6  
Oud 27-07-10, 15:46
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Ben net terug van de mediamarkt, werd helemaal niet moeilijk over gedaan! Ik mocht hem gewoon omruilen, helaas waren ze door de voorraad heen! 32GB Wi-Fi+3G besteld, word donderdag of vrijdag verwacht...
  #7  
Oud 27-07-10, 15:50
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

pffieuww, weer een zorg minder en alweer een spannende vrijdag ;-)
  #8  
Oud 27-07-10, 16:59
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiner Bekijk bericht
Ja, maar zij hadden naar Apple gebeld en volgens apple vallen een paar kappotte pixels lekker binnen de door hun gehanteerde marges van wat acceptabel is bij een lcd scherm... Voor mij bij een splinternieuw apparaat van 799€ dus echt wel niet!!!

Van Apple uit mochten ze hem dus niet omruilen of terugnemen, maar dat hebben ze uiteindelijk wel gedaan, na veel gezeur! Als er nieuwe binnenkomen ga ik dus echt wel eerst in de winkel het toestel laten activeren en nakijken vooraleer ik mijn zuurverdiende centen terug afgeef...

Dat terzijde kan ik natuurlijk niet wachten tot ze terug in voorraad komen...
Het zijn niet door hun gehanteerde marges, er is een europeese standaard hiervoor, dus wettelijk gezien hoefde zei niet eens je iPad om te ruilen. Echter is de vraag van topic starter een andere dan wat je hier vermeld.
  #9  
Oud 27-07-10, 17:00
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
Ben net terug van de mediamarkt, werd helemaal niet moeilijk over gedaan! Ik mocht hem gewoon omruilen, helaas waren ze door de voorraad heen! 32GB Wi-Fi+3G besteld, word donderdag of vrijdag verwacht...
Voordeel van MediaMarkt is dat de mensen die er werken er zelf niks van merken dus dingen sneller zouden toezeggen, mocht je naar een kleine 1-manszaak gaan word het wat lastiger.
  #10  
Oud 27-07-10, 17:14
Oswi Oswi is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 36
Standaard

GPS is indd. alleen al de moeite waard om 3G te kiezen.
Wikihood bijvoorbeeld als je op vakantie bent een aanrader.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
omruilen Iphone iwanja iTunes 3 16-10-11 13:30
Iphone 4 omruilen? i-peter Odido (T-Mobile) 3 23-09-10 18:09
Iphone 4 omruilen kermak Odido (T-Mobile) 2 09-08-10 00:02
Achterkantje van iPhone omruilen? Raymond1975 iPhone accessoires en onderdelen 3 30-04-10 17:42
zwart omruilen wit Unkown. iPhone algemeen 9 09-03-10 13:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.