iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Sleepbutton kapot (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/65682-sleepbutton-kapot.html)

Vroegevogel 27-07-10 16:47

Sleepbutton kapot
 
Ik heb dus vandaag de invisibleshield op mn ipad aangebracht, maar ik denk dat ik iets te enthousiast heb gesprayed. Dus nu werkt mn sleep button niet meer. Maar hoe? Er kan niet niet eens water tussen. Gelukkig heb ik activator dus ik hoef de sleep button niet te gebruiken om te locken. Maar iemand oplossing, dit valt vast niet onder de garantie?

midego 27-07-10 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel (Bericht 500643)
Ik heb dus vandaag de invisibleshield op mn ipad aangebracht, maar ik denk dat ik iets te enthousiast heb gesprayed. Dus nu werkt mn sleep button niet meer. Maar hoe? Er kan niet niet eens water tussen. Gelukkig heb ik activator dus ik hoef de sleep button niet te gebruiken om te locken. Maar iemand oplossing, dit valt vast niet onder de garantie?

Na het opplakken van de InvisibleShield moet je het MINIMAAL 12 uur laten drogen, 24 uur is het beste!

Waarom heb je trouwens gesprayed op de iPad zelf en niet alleen op de shield zelf ?

Het is vochtschade, en dit valt nooit onder de garantie mits je verzekerd bent.

Tip voor volgende keer, eerst de handleiding lezen met waneer je het product weer mag gebruiken.

Vroegevogel 27-07-10 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midego (Bericht 500678)
Na het opplakken van de InvisibleShield moet je het MINIMAAL 12 uur laten drogen, 24 uur is het beste!

Waarom heb je trouwens gesprayed op de iPad zelf en niet alleen op de shield zelf ?

Het is vochtschade, en dit valt nooit onder de garantie mits je verzekerd bent.

Tip voor volgende keer, eerst de handleiding lezen met waneer je het product weer mag gebruiken.

Ja nou misschine doetie het ooit weer maar het geeft niet ik gebruikt de knop sws al niet omdat ik het meeste via activator doe. Softwarematig locken dus.

midego 27-07-10 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel (Bericht 500694)
Ja nou misschine doetie het ooit weer maar het geeft niet ik gebruikt de knop sws al niet omdat ik het meeste via activator doe. Softwarematig locken dus.

Waneer heb je het erop geplakt en gebruik je je iPad nu weer gewoon ?

Vroegevogel 27-07-10 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midego (Bericht 500705)
Waneer heb je het erop geplakt en gebruik je je iPad nu weer gewoon ?

Euhm vannacht om een uur of half 1, tegen 12 uur vanmiddag ging ik hem weer gebruiken. Sleep button kadoek :S

Moet ik hem uitzetten nu? Hij heeft wel uitgestaan de hele nacht btw.

midego 27-07-10 17:43

Voor de zekerheid 24 uur laten drogen vanaf moment dat het geplakt is.

Vroegevogel 27-07-10 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midego (Bericht 500776)
Voor de zekerheid 24 uur laten drogen vanaf moment dat het geplakt is.

Maar die knop is nu toch al kapot. Heeft het nut om hem nog te laten drogen?

midego 27-07-10 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel (Bericht 500787)
Maar die knop is nu toch al kapot. Heeft het nut om hem nog te laten drogen?

Mocht er nog vocht in de iPad zitten kan dit alleenmaa r voor meer problemen zorgen dan je nu al hebt.

Vroegevogel 27-07-10 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midego (Bericht 500813)
Mocht er nog vocht in de iPad zitten kan dit alleenmaa r voor meer problemen zorgen dan je nu al hebt.

Okay dan zet ik hem uit en dan laat ik hem tot morgenochtend drogen, ok?

Martijn Broeckie 27-07-10 19:20

Ja je kan hem beter later drogen. Maar je hebt hopelijk toch niet op je iPad zelf gesprayed?

Vroegevogel 27-07-10 22:35

Ik had hem net aan itunes gehangen, daarna haalde ik hem eruit maar toen deed de sleep button het weer heel eventjes. Dus er komt leven in de brouwerij :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.