iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Amazon kindle books in iPad iBooks? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/65683-amazon-kindle-books-ipad-ibooks.html)

dendirk 27-07-10 15:52

Amazon kindle books in iPad iBooks?
 
Hallo,

Is het mogelijk om een kindle amazon boek op het boekenschap van ibooks te krijgen op de iPad?


Dank

Oswi 27-07-10 16:15

Die vraag houdt mij ook bezig.
En ten 2e: zijn er überhaupt NL boeken in het format van Kindle?
Ik kan ze niet vinden..............
Wel kan je ze met Calibre weer omzetten naar epub en dan passen ze weer in je boekenkast.

Graf Zum Kotzen 27-07-10 19:21

Amazon e-books
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oswi (Bericht 500701)
Die vraag houdt mij ook bezig.
En ten 2e: zijn er überhaupt NL boeken in het format van Kindle?
Ik kan ze niet vinden..............
Wel kan je ze met Calibre weer omzetten naar epub en dan passen ze weer in je boekenkast.

Gewoon de Kindle iPad app downloaden en boeken via Amazon.com aanschaffen. Werkt prima. Heb op vakantie in Zweden de gehele Millenium trilogie gelezen. En mijn vrouw savonds maar klagen dat er niet voldoende licht was om haar boek te lezen;-)

Mr. Dragon 28-07-10 22:41

Je hebt inderdaad de kindle-app nodig om Amazon boeken op je iPad te lezen. Je kunt de boeken niet naar iBooks slepen o.i.d. Dat zal wel iets met de kopieerbeveiliging te maken te hebben, die zit niet in iBooks.

Overigens ben ik erg enthousiast over Kindle boeken. Je kunt gratis een deel van het boek downloaden en aan de hand daarvan kun je goed bepalen of het wat voor je is. Geen miskopen meer, dus.

lgxmkl1 08-08-10 22:46

Ook in ben erg enthousiast over de Kindle applicatie. Net als iBooks synchroniseert het programma alle apparaten waarop je met je account bent aangemeld. Dus als je op je iPad stopt met lezen kun je later onderweg op precies dezelfde plaats in de tekst op je iPhone verder lezen.

Hoewel je in verband met rechtenkwesties niet het gehele assortiment kunt downloaden van Amazon is het aanbod toch nog zeer groot en voor mensen die graag engelstalig lezen een goede plek om ebooks aan te schaffen. Voorlopig beter dan de iBooksstore.

Ik ben vooralsnog 1 nederlandstalig ebook tegengekomen op Amazon: Het diner van Herman Koch. Er zullen er ongetwijfeld inmiddels meer zijn. Zijn er mensen die meer titels hebben gevonden?

DikkeWim 20-08-10 11:52

Heb net via de Kindle-app gezocht in Amazon.com naar het boek "het Diner" van Herman Koch. Kost $13.79.

Niet gratis dus!

lgxmkl1 20-08-10 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DikkeWim (Bericht 538474)
Heb net via de Kindle-app gezocht in Amazon.com naar het boek "het Diner" van Herman Koch. Kost $13.79.

Niet gratis dus!

Niemand heeft toch beweerd dat het boek gratis zou zijn? Het is een recente roman dus daar dient uiteraard voor betaald te worden... Ik zou het zelf toejuichen als er meer Nederlandstalige boeken uit zouden worden gebracht.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.